Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić skrzydła wróżki?
Jak zrobić skrzydła wróżki?

Jak zrobić skrzydła wróżki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (313 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Każda mała dziewczynka chciałaby być bajkową wróżką. I ma okazję, aby się nią stać właśnie dzięki uszyciu pięknej sukni i zrobieniu do niej skrzydeł. Wasze córki na pewno staną się najważniejszymi i najpiękniejszymi osóbkami na balu, nieważne czy to bal halloweenowy, sylwestrowy czy choinkowy. A zrobienie skrzydeł wcale nie jest trudną sztuką.
Rzeczy, których potrzebujesz:
drut stalowy, rajstopy (duży rozmiar), szczypce, nożyczki, kombinerki, taśma, markery, igła, nitka, szpilki., różdżka wróżki (opcjonalnie)
1
Zacznij od ucięcia odpowiedniej ilości drutu. Zapytasz pewnie jaka długość jest odpowiednia. Najlepiej taka między 1,5 metra do 2,5 metra. Ważne, aby skrzydła nie były za duże, ponieważ będzie je nie tylko ciężko nosić, ale też nie będą wyglądały efektownie. Poza tym dziecko może nie kontrolować swoich ruchów i zaczepiać o różne przedmioty w domu.
2
Teraz uformuj z drutu kształt cyfry '8'. Upewnij się, że obie pętelki są jednakowej wielkości. Kiedy skończysz, zwiąż środek taśmą, aby się nie zdeformowały. Odetnij zbędny drut, jeśli jakiś jest. Sprawdź, czy drut jest wystarczająco stabilny. W razie potrzeby wzmocnij taśmą łączenie.
3
Teraz pora na rajstopy. Najlepsze będą te świecące, połyskliwe w jakimś fajnym bajkowym kolorze. Odetnij z nich nogawki przy kroczu. Nałóż nogawki na pętelki i dobrze naciągnij. Za pomocą szpilek zabezpiecz naciągnięte rajstopy, aby się nie poluzowały.
4
Wygnij drut w kształt skrzydeł wróżki. Powinny przypominać skrzydła motyla. Ponownie ponaciągaj rajstopy. Ponownie pomóż sobie szpilkami. Na końcu zszyj dokładnie rajstopy z drutem, aby była mocno przytwierdzona.
5
Jak już uzyskasz pożądany kształt i napięcie skrzydła, przyszedł czas na przyozdobienie go. Użyj markerów, cekinów, koralików, piór, brokatu – co tylko masz pod ręką i co sobie wymarzysz. Udekoruj swoje skrzydła, aby się pięknie prezentowały!
6
Na końcu trzeba jeszcze pomyśleć nad sposobem, w który skrzydła będziesz mogła przytwierdzić do ciała. Możesz do tego wykorzystać część odrzuconych rajstop. Ale jeśli chcesz posłuż się sznurkiem.
Jak zrobić strój syreny?
Jak zrobić rogi diabła?
Jak pomalować buzię dziecka w tygrysa?
Jak się przebrać za trupa panny młodej?
 4.4/5 (313 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Violinkaaaa - 2010-10-29
oo , fajne i łatwee , hahahahahahaha
Każde dziecko zacznie piszczeć z podekscytowania, gdy zobaczy ten śliczny kostium pszczoły. Jego wykonanie jest...
Jak zrobić strój pszczółki?
Każde dziecko zacznie piszczeć z podekscytowania, gdy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt