Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Savoir-Vivre > Ogólne zasady zachowania > Jak korzystać z sauny?

Jak korzystać z sauny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (423 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Większość z nas korzysta z sauny, jednak tylko nieliczni potrafią to robić prawidłowo. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek które dopiero co zaczynają swoją przygodę z sauną. Dowiesz się co wziąć ze sobą i jak się zachować w saunie publicznej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
ręcznik, klapki, żel do mycia ciała, woda mineralna
Przeczytaj teraz: Jak używać sauny?
 3.1/5 (423 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (29)

Agata - 2015-03-29
Dziwi mnie troche to, co piszecie o problemach z nagością i erotomanami.. Ja w Warszawie byłma już na iwleu saunach i tlyko jedną widziałam, która jest koedukacyjna. Zawsze była oddzielna dla kobiet i mężczyzn. Nie rozumiem tylko jak się wstydzić w obrębie tej samej płci? Jak korzystać z sauny?
yamalo - 2015-01-28
Tylko do 50, to ja juz nie moge mam tyklo na piónik składać jak mam 53?
Ale do kopalni w moim wieku mozna zjeżdżać i fedrować,
mordka0 - 2015-01-28
Z sauny bardzo czesto korzystam, przedewszystkim w USA, nie spotkalem sie jeszcze aby w saunie byly nadzy ludzie. Skonczcie balamucic z ta nagoscia. Chce siedziec w kapielowkach to robie to co mi sie podoba.
emcia - 2015-01-28
Ja nie pojde juz do sauny. Kiedys widzialam jak lezacy obok starszy pan masturbowal sie patrzac na mnie i pania lezaca obok. To bylo ochydne. Napaskudzil na laweczke i nawet tego nie posprzatal.
ktkk - 2015-01-28
Na saune stac tylko frankowiczow
marek - 2015-01-28
co, zabolał komentarz jełopku? ano prawda boli.
Marek - 2015-01-28
jasne. następny art napisany na sztukę. tak po prostu, żeby był. na owal. w klapkach... hmmm. autor sam jest jak ten klapek. zanim napiszesz coś człowieku na jakiś temat... please zapoznaj się z nim. przyjdź, zobacz, popytaj, a może poczytaj... poza tym, żadnych konkretów nie napisałeś... a co z największym nieporozumieniem na saunie? wchodzimy w stroju kąpielowym czy tylko z ręcznikiem? ooooo i tu cię zaskoczyłem, no nie... artykuł do bani, do kwadratu.
Ryś - 2015-01-28
Ale znafca siem odezwał(a)...:D:D:D
darek - 2015-01-28
Ja jakoś chodząc do sauny przez kilka lat nie widziałem żeby któraś z kobiet miała jakieś obwisłe czy za małe piersi.Nie wiem czy to tak sauna działa na piersi czy poprostu tylko kobiety z ładnym,jędrnymi i kształtnymi piersiami przychodzą w takie miejsca.Wy chyba jak zawsze stwarzacie sobie problemy tam gdzie ich niema.
saunamazowsze - 2015-01-28
Są sauny w których nagość jest naturalna i nikogo nie dziwi.Faceci i kobiety saunuja razem,są wspólne prysznice.W jednej z saun nawet wspólna przebieralnia.Wszystko zależy od tego jakie zasady panują w obiekcie.Poza tym wiadomo że zdarzają się osoby wstydliwe wiec do sauny suchej ewentualnie można wejść w ręczniku.Nikt nikogo nie zmusza do saunowania nagolasa.Tylko kostium kąpielowy czy ręcznik w parowej saunie to jak dla mnie nieporozumienie.
Beny - 2015-01-28
A ja sie wstydze nago chodzic do sauny mam swoja godnosc, powiecie zacofanie, ale to wlasnie w dawnych czasach ludzie bardziej sie obnażali teraz jest XXI w i kazdy powinien byc swiadomy ze pewne czesci ciala sa tylko dla najblizszych,jesli tak strasznie dla wac nagosc jest naturalna czemu na plazy czy po ulicy nie chodzicie nago??
Aneta - 2015-01-27
Dziwi mnie dlaczego w Polsce tak wiele jest wstydu przed wejściem do sauny nago. Przecież jak któraś ma małe piersi to i w stroju to widać, jak ma duże i obwisłe to i w stroju to widać - to czego się wstydzić? Skóra na piersiach jest taka sama jak na reszcie ciała a sutki przecież mężczyźni też mają - to CZEGO się wstydzić, bo nie rozumiem? Byłam w Austrii, Holandii, Niemczech, Danii, Słowacji i nikt z nagości nie robi tyle ceregieli ile robią Polacy a w szczególności my dziewczyny a w zasadzie wy - pomyślcie o tym....
FRANK - 2015-01-27
Witajcie, o czym tutaj rozmawiamy? Zasady sauny jedne jedyne i niezmienne. Do sauny wchodzimy nago, a siadając na ławce podścielamy ręcznik, to wszystko. No i polski wymysł dni sauny normalnej i tekstylnej, dni dla kobiet i dla mężczyzn, polska paranoja. Ta cała dyskusja nie ma sensu, to tak jakby dyskutować o 10 przykazaniach. Moim zdaniem, jeśli komuś nie pasują te zasady i czuje się z tym źle, powinien raczej pójść na dobry film, do muzeum lub do kościoła żeby podreperować swoje ego i doznania estetyczne. Byłem świadkiem jak w Niemczech polskie buraki zostali wyprowadzeni przez policje z sauny, bo zdjęcie kąpielówek obrażało ich uczucia. Nic dziwnego, że za granicą mówią o Nas niestworzone rzeczy, a wszystko przez to, że nie potrafimy się przystosować. Jeśli komuś nie pasuje, nie wchodzi, ale Polak wchodzi z czystej ciekawości i dla przekory, żeby pokazać jaki on jest ważny bo bilet zapłacił. Jak mówią jak chcesz mieć ogień , to musisz i dym ścierpieć.
ADOLF - 2015-01-27
JA DO SAUNY WCHODZĘ PO PÓŁ LITRA :)
ireneusz50 - 2015-01-27
nikt nie wchodzi do sauny ogólnodostępnej bez strojów kąpielowych, to tylko marzenia szczyli erotomanów, nawet i po za polską. bez bielizny możesz wchodzić w saunie prywatnej i dla nudystów.
Sauna jest idealnym miejscem dla osób, które pragną zregenerować swój organizm po ciężkim dniu pracy, bądź wysiłku...
Jakich błędów unikać korzystając z sauny?
Sauna jest idealnym miejscem dla osób, które pragną...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Krzysztof Zbrożek
  • Agnieszka Mituta
  • AnJa Domoradzka
  • Dawid Owczarek
  • Lidia Misztak
  • Joanna Jeruzalem
  • Maria Januszewska
  • Adam Kielbowicz
  • Roman Bednarski
  • Pau Lincia
  • Tomczyk Dariusz
pasożyt