Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż na Halloween?
Jak zrobić makijaż na Halloween?

Jak zrobić makijaż na Halloween?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przebrania na Halloween to nie tylko ciuchy i akcesoria ale również (a może przede wszystkim) odpowiedni makijaż. Jednak, aby go zrobić trzeba mieć odrobinę wiedzy na jego temat i oczywiście wyobraźni. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek, które mogą się przydać podczas robienia makijażu na Halloween.
1
Zawsze czytaj ulotki dołączane do kosmetyków i wykonuj testy alergiczne. Jak zrobić taki test? Nałóż odrobinę kosmetyku za ucho lub na przedramię i poczekaj kilka godzin. Jeśli test wyjdzie negatywnie (nie pojawi się zaczerwienienie, opuchlizna, krostki itd) to możesz zacząć robić makijaż.
2
Nie używaj farbek akrylowych do malowania skóry. Zamiast nich możesz użyć farb wodnych, cieni i kredek do oczu, różu, szminek do ust, konturówek, różnych odcieni pudrów i fluidów, eyelinerów itp.
3
Nie pożyczaj nikomu swoich aplikatorów do makijażu (dzielenie się nimi z różnymi ludźmi może spowodować roznoszenie się chorób skórnych).
4
Zanim zaczniesz się malować użyj wcześniej bazy pod makijaż. Dzięki niej będzie ci łatwiej pomalować twarz, kosmetyki będą się lepiej trzymać i nie będą się rozmazywać.
5
Nie odkładaj makijażu na ostatnią chwilę. Jego wykonanie musi być dokładne więc może zająć ci sporo czasu.
6
Zanim zaczniesz tworzyć wzory na twarzy poeksperymentuj wcześniej na kartce papieru lub na przyjacielu.
7
Najłatwiej robi się makijaż na Halloween jak ma się wzór. Dlatego zanim przystąpisz do działania, znajdź w Internecie zdjęcie makijażu, który cię interesuje (np. makijaż wróżki, Batmana czy wiedźmy).
8
Postaw na prostotę. Makijaż robi większe wrażenie kiedy jest prosty i nieprzytłaczający. W innych słowach - im mniej tym lepiej (dotyczy to w szczególności dzieci).
Jak zrobić makijaż Dia de los Muertos?
Jak zrobić makijaż wampira?
Jak zrobić maskę z masy papierowej?
Jak zrobić kły wampira?
Wskazówki
  • Opis makijażu kota na zdjęciu głównym: Pyszczek kota i okolice pod ustami pomalowane są białym cieniem (rozjaśnienie ich daje wrażenie wypukłości. Wąsy, pysk, oczy, nos - namalowane czarnym eyelinerem. Na policzki dziewczynki został również nałożony w niewielkich ilościach róż zaś na powieki brązowy cień do oczu.
Przeczytaj teraz: Jak zrobić makijaż mumii?
 2.9/5 (286 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Twój syn postanowił w tym roku przebrać się za pirata. Nie wiesz tylko jak pomalować twarz, aby miał on wygląd...
Jak zrobić makijaż pirata?
Twój syn postanowił w tym roku przebrać się za pirata. Nie wiesz tylko jak pomalować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Magdalena Majdak
  • Maria Brozio
  • Magdalena Barczak
  • Emilia Molenda
  • Karola Jankowska
  • Karolina Witulska
  • Grazyna Grazka Ziel
  • Madzia Madzia
  • Jan Kowalski
  • Danuta Janusz Pałczyńscy
  • Jarek Sobański
  • Halina Obrycka
pasożyt