Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż mima?

Jak zrobić makijaż mima?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (337 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 17 
Jeśli postanowiłaś przebrać się na Halloween lub inną przebieraną imprezę za mima i nie wiesz, jak wykonać makijaż poniżej znajdziesz dokładną instrukcję wraz ze zdjęciami.
1
Makijaż mima - 1
Na początku pokryj twarz białym pudrem do twarzy lub specjalną farbką (np. taką) za pomocą dużego pędzla do makijażu.
2
Makijaż mima - 2
Teraz będziesz potrzebować eyelinera w kamieniu i pędzelka. Nie dodawaj za dużo wody, aby konsystencja była gęsta i kremowa. Obrysuj sobie owal twarzy, tak, aby całość wyglądała jak założona na twarz maska.
3
Makijaż mima - 3
Teraz za pomocą chusteczki do demakijażu, zmyj biały puder, który jest na skórze poza granicami czarnego konturu twarzy. Skóra za czarną kredką nie powinna być pomalowana. Czarna linia wyznacza jakby granicę maski.
4
Makijaż mima - 4
Teraz nałóż na powieki biały, matowy cień.
5
Makijaż mima - 5
Nałóż czarny matowy cień na powieki. Musisz nakładać czarny cień bardzo ostrożnie, gdyż będzie później problem z poprawieniem, jeśli coś ci nie wyjdzie (poprawiając zmyjesz również biały puder i cień). Nakładając czarny cień na górną powiekę przyłóż pod oko chusteczkę, aby opadający cień nie zabrudził ci policzków.
6
Makijaż mima - 6
Nałóż czarny cień na powiekę, jednak skupiaj się bardziej na jej zewnętrznej części.
7
Makijaż mima - 7
Teraz rozetrzyj linię cienia za pomocą czystego pędzelka.
8
Makijaż mima - 8
Pomaluj brwi za pomocą czarnej kredki do brwi i nałóż czarny cień do oczu na dolną powiekę.
9
Makijaż mima - 9
Za pomocą czarnego eyelinera narysuj czarne łzy spływające z oczu. Eyelinerem narysuj również pod oczami czarne kreski. Jeśli ręka ci drży wówczas oprzyj łokieć o blat stołu.
10
Makijaż mima - 10
Pod spływającą łzą narysuj eyelinerem jeszcze jedną, małą łezkę.
11
Makijaż mima - 11
Takie same łzy narysuj również na drugim oku.
12
Makijaż mima - 12
Narysuj eyelinerem czarne kreski na górnych powiekach.
13
Makijaż mima - 13
Nałóż biały puder na wargi. Jeśli masz puder w kamieniu to wcześniej posmaruj usta pomadką (usta muszą być odrobinę tłuste, aby puder dobrze do nich przyległ).
14
Makijaż mima - 14
Czerwoną kredką do ust narysuj kontur ust mima. Nie kieruj się dokładnie swoją naturalną linią ust - usta mima powinny być wąskie i wydatne.
15
Makijaż mima - 15
Teraz pomaluj usta szminką.
16
Makijaż mima - 16
Makijaż mima gotowy! Jeśli nie chcesz, aby makijaż się rozmazał to spryskaj twarz po jego wykonaniu utrwalaczem do makijażu w sprayu.
 3.6/5 (337 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt