Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić strój czarownicy?

Jak zrobić strój czarownicy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (241 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Dziecięcy strój czarownicy jest bardziej uroczy, niż przerażający. Nie potrzeba żadnego magicznego zaklęcia, by w chwilkę wyczarować swojej córce takie przebranie. Korzystając z kilku elementów możesz bez problemu przygotować ten kostium na Halloween. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Około 1 metr czarnego materiału na pelerynę, Kawałek filcu samoprzylepnego, 3 metry pomarańczowego tiulu, Kawałek cienkiego czarnego materiału, Czarna satynowa wstążka, Czarna elastyczna guma, Kolorowe pończochy, rajstopy lub leginsy, Czarny kapelusz czarownicy, Kolorowe wysokie trampki lub kowbojki, Pomarańczowa bluzka z długim rękawem, Czarny top, Pistolet do klejenia na gorąco
1
strój czarownicy - krok 2.

Spódnica.

Zrób dwuczęściową spódnicę. Zmierz talię dziecka. Utnij czarną wstążkę na długość ok. 3 razy większą, niż wzięta miara.

Wytnij 10 trójkątów z cienkiego (najlepiej czarnego) materiału. Być może trzeba więcej kawałków, ale musisz to stwierdzić na podstawie wymiarów swojego dziecka. Każdy z trójkątów zabezpiecz, żeby się nie strzępił.
2
strój czarownicy - krok 3.
Zaczynając od środka wstążki przygotowanej w kroku 1. mocuj obok siebie kolejne materiałowe trójkąty. Zrób z nich coś na kształt paska, tak jak pokazano na zdjęciu obok.
3
strój czarownicy - krok 4.
Pomarańczowy tiul utnij w połowie długości (całość ma mieć 3 metry). Połóż dwie części jedna na drugiej i złóż je na pół. Utnij kawałek gumy, który będzie pasował na długość do talii twojego dziecka. Dodaj około 5 cm na zakładkę. Wprowadź gumkę między warstwy złożonej siatki.

Lekko zafastryguj tiul tuż pod gumką. Końce gumki przymocuj w tym czasie agrafką. Teraz czas pomarszczyć nieco materiał. Lekko pociągnij za nitkę od fastrygi, by utworzyć na spódniczce zakładki. Każdą taką zakładkę wzmocnij dodatkowym szwem. Gdy całość będzie gotowa, zeszyj ze sobą oba brzegi spódniczki.
4
strój czarownicy - krok 7.
Ubierz małą czarownicę w kolorowe rajstopy, pomarańczową koszulkę i czarny top. Na spódniczkę z tiulu nałóż pasek z materiałowymi trójkątami, przygotowany w kroku 4.

Peleryna.

Zrób kartonowy szablon koła. Odrysuj go kilkanaście razy na kawałku filcu. Wytnij koła i przyklej je na czarnym materiale. Unikaj naklejania ich przy krawędziach materiału.

5
Przy „kołnierzyku” peleryny, zaczynając od jego środka i kierując się na prawo, zrób niewielkie zakładki (po ok. 2,5 cm). Po zagięciu każdej zakładki przyklej ją gorącym klejem lub przyszyj. To samo zrób dla lewej części peleryny.
6
strój czarownicy - krok 9.
Odwróć pelerynę na prawą stronę. Nieco poniżej zakładek przymocuj czarną wstążkę. Górną ich część możesz postawić, tworząc kołnierz lub odwinąć i zaszyć.
7
strój czarownicy - krok 10.

Kapelusz.

Kapelusz wykończ wstążką z jedwabiu lub kawałkiem kolorowej organzy. Koniec wstążki powinien swobodnie spływać na plecy. Wstążkę lub kawałek materiału przyklej do kapelusza gorącym klejem lub przyszyj.

Przeczytaj teraz: Jak zrobić kły wampira?
 4.8/5 (241 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

arimor - 2013-02-04
Nie ma prawdziwej czarownicy bez czarnego zęba! Koniecznie uzupełnij o niego swój strój: wytnij z kartki papieru kwadracik wielkości jednego z Twoich przednich zębów i pomaluj go na czarno nietoksyczną farbką. Kiedy farbka wyschnie delikatnie zmocz kwadracik i przyłóż go do zęba niepomalowaną stroną do wewnątrz. Kwadracik przylgnie do niego i zostanie na nim na parę godzin, a Ty nawet go nie poczujesz.
Drzewo jest dobrym pomysłem na przebranie się na bal. W zależności od tego czy okazją jest Halloween czy zabawa...
Jak przebrać dziecko za drzewo?
Drzewo jest dobrym pomysłem na przebranie się na bal...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt