Tutaj jesteś: Kultura i Społeczeństwo > Zjawiska Paranormalne > Magia > Jak wróżyć z wahadełka?

Jak wróżyć z wahadełka?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli chcesz poznać odpowiedź na nurtujące cię pytanie z pomocą może przyjść ci wahadełko. Wahadełko używane jest już od wieków, jako narzędzie, które pomaga zdobyć różne, niedostępne informacje. Odpowiedzi na wszystkie pytania krążą wokół nas, jednak nie możemy ich dostrzec, dotknąć, usłyszeć ani posmakować za pomocą naszych ludzkich zmysłów - a raczej, zdecydowana większość nas tego nie potrafi. Wahadełko jest czymś w rodzaju anteny, która odbiera różne fale. W tym przypadku odbiera ono energię, która wysyłana jest zarówno przez naszą podświadomość jak również przez wszystko co nas otacza.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Wahadełko
1

Czym jest wahadełko i jak je zrobić?

Wahadełko składa się z obciążnika oraz z czegoś na czym można go zawiesić. Zarówno obciążnik jak i coś do jego zawieszenia mogą być jakiekolwiek. Jako obciążnika możesz użyć obrączki, kryształu, kamienia, drewnianej kulki itp. i możesz je zawiesić na nitce, srebrnym czy metalowym łańcuszku, lince, żyłce, tasiemce itp. Sznureczek powinien mieć długość około 30 cm. To właśnie jest wahadełko!

2

Oczyszczenie wahadełka przed pracą.

Oczyść wahadełko z energii. Energia, która się w nim skupiła może mieć negatywny wpływ na wynik naszej pracy. Aby oczyścić wahadełko z energii należy umieścić je pod strumieniem zimnej wody albo uderzyć nim o drewniany przedmiot.

3

Jak przygotować wahadełko do pracy i jak je trzymać?

Trzymaj wahadełko w ręce dominującej (dla większości osób jest to ręka prawa) za pomocą kciuka i palca wskazującego - łokieć powinien być skierowany w dół, ręka w nadgarstku zgięta. Wahadełko trzymaj kilka centymetrów (2-3cm) nad wewnętrzną stroną dłoni drugiej ręki na wysokości splotu słonecznego.

Ważna jest też długość sznureczka - dla każdego inna. Aby znaleźć najlepsze miejsce musisz się skupić i wolno wydłużać sznureczek wahadełka, aż wahadełko zacznie się mocno kręcić. W tym miejscu powinniśmy zawiązać supełek na nitce. Punkt ten będzie zawsze ten sam i będzie wyznaczać wysokość na której powinniśmy trzymać wahadełko.

Jak czytać z dłoni?
Jak wróżyć wahadełkiem?
Jak zapamiętać sen?
Jak lać wosk?
4

Wyciszenie

Skup się i wycisz. Pozbądź się wszelkich zakłóceń dochodzących z zewnątrz. Zamknij okna, drzwi, wyłącz telewizor lub radio. Możesz włączyć jakąś muzykę relaksacyjną, jeśli pomoże ci ona w wyciszeniu myśli.

5
Ruchy wahadełka

Ustalenie ruchów wahadełka

Najpierw upewnij się, że dobrze odczytasz ruchy wahadełka. Za pomocą wahadełka kontaktujesz się ze swoją podświadomością (która wie wszystko, zna również odpowiedzi na wszystkie pytania) a zatem za pomocą wahadełka będziesz odbierać sygnały z niej płynące. Każda osoba, która posługuje się wahadełkiem powinna indywidualnie ustalić określone ruchy.

Odpowiedź pozytywna. Trzymaj wahadełko w ręce dominującej (dla większości osób jest to ręka prawa), kilka centymetrów nad wewnętrzną stroną dłoni drugiej ręki i poproś o ruch pozytywny (dla wielu osób jest to ruch okrężny, zgodny z ruchem wskazówek zegara).

Odpowiedź negatywna: Zawieś wahadełko nad wierzchem lewej dłoni i poproś o ruch negatywny. Dla większości ludzi jest to ruch do przodu i do tyłu, jednak może być ruchem przeciwnym do ruchów wskazówek zegara lub jeszcze innym.

Odpowiedź neutralna: Zawieś wahadełko nad kciukiem. Wahadełko nie powinno się ruszać.

Te czynności należy powtarzać najlepiej przez kilka dni. Na początku wymuszamy pewne odpowiedzi. Później możemy poćwiczyć np. wieszamy wahadełko nad marchewką i pytamy "Czy ta marhewka jest zdrowa?", lub wieszamy nad zepsutym jabłkiem i pytamy "Czy to jabłko jest zepsute"? Zadajemy też pytania na które powinniśmy otrzymać odpowiedzi przeczące np. wieszamy wahadełko nad ładnym jabłkiem i pytamy "Czy to jabłko jest zepsute"? Dzięki takim ćwiczeniom przyszła praca będzie łatwiejsza a odpowiedzi na zadane pytania będą prawdziwe.

6

Przy pomocy wahadełka możesz poszukiwać odpowiedzi na różne pytania jak również możesz szukać wody, zaginionych przedmiotów lub ludzi, wyznaczyć najlepsze miejsce do zamieszkania lub zbadać czy dany produkt (np. żywnościowy) jest dla ciebie dobry.

Zadawanie pytań i wróżenie

Zadaj w myślach pytanie, na które szukasz odpowiedzi. Postaraj się je wyobrazić. Skup się na nim i pozwól, aby przez chwilę to pytanie zaprzątało ci głowę. Następnie się wycisz i pozbądź się z umysłu wszelkich myśli.

- Jeśli chcesz sprawdzić czy jakiś produkt jest dla ciebie dobry wówczas połóż dany produkt na stole a obok niego swoją lewą rękę. Trzymaj wahadełko pośrodku nad nimi w odległości kilku centymetrów i koncentruj się na danym pytaniu. Z ruchu wahadełka dowiesz się czy jest on dla ciebie dobry (w większości przypadów w takiej sytuacji ruch okrężny oznacza, że produkt jest dla ciebie dobry, zaś ruch oddzielający twoją rękę od danego produktu oznacza, że jest dla ciebie niewskazany).

- Jeśli chcesz otrzymać odpowiedź na pytanie dotyczące twojej osoby, wówczas powieś wahadełko nad lewą dłonią i skup się na pytaniu. Pamiętaj o wyciszeniu umysłu oraz wyzbyciu się z niego wszelkich zakłucających myśli.

Przeczytaj teraz: Jak wróżyć w Andrzejki?
 3.1/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Chochoł - 2015-03-03
Gramatyka, gramatyka !! +marhewka+, +zakłucających+, przypadów - tu zjadł literę 'k'
MalutkaToJa - 2013-01-12
Raz byłam u pewnej osoby która wróżyła za pomocą czegoś takiego i powiedziała mi kilka rzeczy które później się sprawdziły, od wtedy intryguje mnie działanie tego przedmiotu. Bardzo ciekawy artykół na ten temat ; )
Andrzejki to wszystkim bardzo dobrze znane święto. Słynie z tego, że w tym jedynym dniu w roku sprawdzają się wszystkie...
Tradycyjne wróżby andrzejkowe
Andrzejki to wszystkim bardzo dobrze znane święto. Słynie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt