Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Wszystkich Świętych > Przystrajanie Grobów > Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?

Jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.9/5 (330 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kompozycje na cmentarz nie są trudne do wykonania. Tworzenie własnych pozwoli ci nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także nada kompozycji indywidualny charakter. Kompozycje pogrzebowe mogą być klasyczne lub mieć nietypowe kształty. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zrobić kompozycję kwiatową na Wszystkich Świętych.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Mały, ostry nóż, Jeden blok gąbki do kwiatów, Stabilny, niedrogi wazon, Taśma do kompozycji kwiatowych, Gałązki świerku lub zielone liście, Zielone wypełniacze np. paprocie, bukszpan, 6 goździków, róż lub innych kwiatów, Pęczek chryzantem lub margaretek, Drut do kwiatów, Wstążka
1
kompozycja na grób - krok 1.
Jeżeli masz we własnym ogródku świerk i zdecydujesz się z niego skorzystać, utnij gałązki wieczorem w przeddzień, gdy zamierzasz zrobić kompozycję i włóż je do wody. Zamiast świerku możesz zdecydować się na inne zielone liście lub gałązki i kupić je w kwiaciarni.
Zanurz gąbkę w wodzie i namaczaj do momentu, dopóki nie zacznie unosić się na powierzchni. Umieść gąbkę w wazonie lub w innym pojemniku, w którym chcesz ułożyć kompozycję.
2
kompozycja na grób - krok 2.
Z góry przymocuj ją specjalną taśmą klejącą, by pozostawała nieruchoma. W razie potrzeby wytnij kilka dodatkowych, małych kawałków gąbki, aby uzupełnić braki i dodać całości stabilności.
Świerk (lub inne, zielone liście) podziel na dosyć długie gałązki, ale na tyle krótkie, by nie przechylały wazonu i wbij je w gąbkę. Gałązki powinny być ułożone w trójkąt. Aby dobrze wyglądały powinny być około 2,5 razy wyższe, niż wazon. Większość bukietów jest zwykle jednostronna, wybierz, więc od razu gdzie będzie przód, a gdzie tył, który będzie zupełnie płaski.
3
kompozycja na grób - krok 3.
Przytnij kwiaty na odpowiednią długość i wetknij je w gąbkę, tak jak to pokazano na rysunku.
Przytnij chryzantemy lub margaretki i powtykaj je w przestrzenie między większymi kwiatami. Postaraj się rozmieścić kwiaty równomiernie, będą wtedy wyglądały estetycznie.
Wstążkę zwiń w kokardę i zabezpiecz ją cienkim drucikiem. Końcówki drucika wbij w kompozycję. Najlepiej, jeżeli wstążka będzie znajdować się nisko, tuż przy wazonie.
 2.9/5 (330 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Dzień Wszystkich Świętych oraz Dzień Zaduszny, to czas, w którym wybieramy się na groby naszych bliskich. Na znak...
Jak robić stroiki na Wszystkich Świętych?
Dzień Wszystkich Świętych oraz Dzień Zaduszny, to...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt