Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić strój kota?

Jak zrobić strój kota?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (418 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 13 
Ten uroczy strój kota jest naprawdę prosty w wykonaniu, a z pewnością każde dziecko chciałoby w nim wystąpić. Do jego przygotowania wykorzystasz rzeczy, które najprawdopodobniej masz w domu. Wystarczy więc odrobina wolnego czasu i nieco kreatywności. Twoje dziecko z pewnością będzie zachwycone.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Czarne body, Czarne rajstopy lub legginsy, Czarna plastikowa opaska, 6–8 czarnych drucików chenille (kreatywnych), 2 różowe druciki chenille, Długie czarne skarpety, 2 rolki po papierze toaletowym, 1 rolka po ręcznikach papierowych, Duża agrafka, Małe czarne piórka, czarne boa z piór lub kawałek sztucznego futerka, Nożyczki, Klej do tkanin, Czarna gumka (opcjonalnie), Farbki do twarzy (opcjonalnie)
1
strój kota - krok 1.

Uszy

Z różowych drucików chenille utwórz niewielkie trójkąty, które będą stanowiły wnętrze ucha kota. Zostaw jeden dłuższy koniec drucika, który umożliwi nam przymocowanie uszu do opaski i utrzymanie ich na miejscu.

2
strój kota - krok 2.
Jeden grubszy, czarny drut chenille owiń wokół opaski, tworząc duży trójkąt. Będzie to zewnętrzny zarys ucha. Następnie weź kolejne czarne druciki i wypełnij nimi wnętrze tego trójkąta.
3
strój kota - krok 3.
Do wnętrza czarnego trójkąta włóż mniejszy różowy trójkąt. Zamocuj go na miejscu i zabezpiecz luźne końce.
4
strój kota - krok 4.
Powtórz powyższe kroki i wykonaj drugie ucho kota.
5
strój kota - krok 5.

Ogon.

Umieść dwie papierowe rolki z papieru toaletowego, jedna za drugą, wewnątrz foliowego worka. Owiń go szczelnie wokół rolek.

6
strój kota - krok 6.
Zawinięte w woreczek rolki włóż do długiej czarnej skarpetki. Wepchnij je aż na sam koniec.
7
strój kota - krok 7.
Końcówkę skarpety (w miejscu szycia) zawiń i wsuń do wnętrza rolki.
8
strój kota - krok 8.
Przy pomocy zszywacza połącz papierowe rolki ze skarpetą. W ten sposób zabezpieczysz je przed przemieszczaniem się.
9
strój kota - krok 9.
Owiń rolkę po ręcznikach papierowych w foliowy woreczek i wsuń ją do skarpety. Nie wpychaj jej do samego końca, pozostaw w miejscu, w którym skarpeta powinna otaczać łydki.
10
strój kota - krok 10.
Otwarty koniec skarpety wsuń do wnętrza rolki z papierowych ręczników. Zamocuj go na miejscu przy pomocy agrafki.
11
strój kota - krok 11.
Aby nieco poprawić wygląd ogona, przyklej do niego za pomocą kleju lub dwustronnej taśmy czarne boa. Umieść je w miejscu łączenia się obu rolek oraz na końcu ogona.

Ubierz dziecko w czarne body i rajstopy. Używając agrafek przymocuj do stroju kota ogon.
12
strój kota - krok 13.

Mankiety.

Zmierz szerokość nadgarstków i kostek twojego dziecka i utnij odpowiedniej długości kawałki futerka lub boa. Przymocuj je do czarnej gumki, dzięki temu dziecko będzie mogło łatwiej je założyć.

Wskazówki
  • Wykończ swoje dzieło malując dziecku nos kota. Użyj różowej szminki lub farby do twarzy. Przy pomocy eyelinera narysuj w odpowiednim miejscu wąsy.
  • Zadbaj o to, by ogon miał odpowiednią długość. Zbyt długi może sprawić, że dziecko potknie się i połamie.
 3.4/5 (418 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

A kogóż to widać na zdjęciu obok? Toż to mały Sherlock Holmes.  Pewnie usiłuje znaleźć swojego Watsona. Jeśli i ty...
Jak zrobić strój detektywa?
A kogóż to widać na zdjęciu obok? Toż to mały Sherlock Holmes. Pewnie usiłuje...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt