Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?

Jak zrobić przebranie dla dziecka na Halloween?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.4/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 14 
Oto łatwy i przyjemny sposób na wykonanie tradycyjnego stroju na Halloween. Wszyscy bowiem wiedzą, że dynia to nieodłączna część tej jesiennej zabawy. Użyj trochę wyobraźni i nieco tkaniny, aby wykonać niesamowity strój.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Pomarańczowa tkanina (ok. 1,5 m), 1 duży papierowy lub styropianowy talerzyk, Czarny filc, Pistolet do klejenia na gorąco i klej, Zielona, najlepiej niestrzępiąca się tkanina, Sznurek rafii, Woreczki ze słomą lub innym lekkim wypełnieniem, Igła z nitką, Ok. 1 m przędzy lub innego sznurka, Zielona czapka
1
kostium dla dziecka - krok 1.

Dynia.

W papierowym lub styropianowym talerzyku wytnij otwór na tyle duży, aby mieściła się w nim głowa twojego dziecka. Sprawdź czy pasuje. Jeśli nie masz takiego talerzyka, możesz wyciąć odpowiednich wymiarów pierścień z twardej tektury.

2
kostium dla dziecka - krok 2.
Na dłuższym boku pomarańczowej tkaniny zrób zakładki tak, by jego długość odpowiadała obwodowi wyciętego wcześniej talerzyka. Utrwal zakładki za pomocą kleju.
3
kostium dla dziecka - krok 3.
Przyklej przygotowany materiał do wyciętego talerzyka. Pozostaw nieco więcej tkaniny tak, aby owinąć ja wokół otworu. Jej nadmiar przyklej po drugiej stronie talerzyka, dzięki temu ostre krawędzie nie będą drapały dziecka w szyję.
4
kostium dla dziecka - krok 4.
Wolne krawędzie materiału złącz ze sobą i przymocuj klejem tworząc szew. Pamiętaj, aby czynność wykonać na lewej stronie materiału tak, aby był jak najmniej widoczny.
5
kostium dla dziecka - krok 5.
Teraz twoje dziecko powinno przymierzyć cały strój, po to abyś mogła zaznaczyć miejsca, w których powinny znajdować się otwory na ręce. Po zdjęciu stroju z dziecka, wytnij otwory, a ich krawędzie zawiń do środka i przyklej do materiału. Dzięki temu twój strój będzie wyglądał na zadbany i dopracowany.
6
kostium dla dziecka - krok 6.
Teraz przejdź do dolnej krawędzi stroju. Zrób na niej zakładkę o szerokości około 2 cm i przeszyj ją wzdłuż. Pamiętaj, by zostawić niezaszyte boczne końce, dzięki czemu będziesz mogła z łatwością wprowadzić do wnętrza sznurek lub tasiemkę. Gdy twoje dziecko założy kostium, pociągnij za oba końce sznurka, tak aby zebrać materiał. Zawiąż go na podwójny węzeł. Nadmiar sznurka możesz wsunąć w niezaszyte końce zakładki.
7
kostium dla dziecka - krok 7.
Z czarnego filcu wytnij oczy i usta dyni. Umieść je w odpowiednim miejscu i naklej na strój. Najlepiej zrób to nim dziecko ubierze kostium.
8
szablon liścia

Liście.

Pobierz szablon liścia (opcjonalnie powiększ go) i wydrukuj. Złóż zielony materiał na pół. Połóż na nim na ukos szablon liścia. Przymocuj go na miejscu za pomocą szpilek i obrysuj. Wytnij cztery takie liście.

9
kostium dla dziecka - krok 9.
Sznurek z rafii przytnij na odpowiednia długość, tak aby utworzył żyłki liścia. Skręć go dobrze, aby się nie rozwiązał i na razie odstaw na bok.
10
kostium dla dziecka - krok 10.
Jeden liść całkowicie posmaruj klejem do tkanin. Rozprowadź go równomiernie i zadbaj o to, by każdy fragment liścia był nim pokryty. Połóż na nim skręcony w kroku poprzednim sznurek rafii.
11
kostium dla dziecka - krok 11.
Następnie przykryj liść drugim liściem. Mocno dociśnij tkaniny do siebie. Zwróć szczególną uwagę na obszary wokół rafii. Odwróć liść na drugą stronę i ponownie mocno go dociśnij.
12
kostium dla dziecka - krok 12.
Gdy klej całkowicie wyschnie, w razie potrzeby przytnij brzegi listków. Powyginaj rafię tak, by nadać liściom odpowiedni kształt. Przygotuj kawałek rafii i owiń go wokół ogonka liścia. Owiń luźny fragment rafii wokół cienkiej buteleczki, aby nadać jej spiralny kształt.

Powtórz powyższe kroki, aby utworzyć drugi listek.
13
kostium dla dziecka - krok 14.
Przygotowane liście przymocuj za pomocą gorącego kleju do górnej części kostiumu. Powinny one znajdować się w pobliżu szyi.

Reklamówki lub materiałowe worki napełnij miękkim i lekkim wypełnieniem, np. słomą. Zmierz długość tułowia dziecka. Przymocuj do reklamówek sznurek i tak dobierz jego długość, by po zamocowaniu worki sięgały mniej więcej do pępka dziecka (licząc od jego szyi). Zamocuj te worki od spodu, przywiązując je do znajdującego się pod szyją talerzyka.
Wskazówki
  • Załóż dziecku pod kostium zieloną koszulkę i brązowe spodnie.
  • Uzupełnij cały strój, zakładając dziecku na głowę wełnianą, zieloną czapkę.
  • Jeśli nie masz czasu na przygotowanie tego stroju, rozważ kupienie gotowego kostiumu dyni w sklepie (urocze przebranie znalazłam na przykład tutaj).
Przeczytaj teraz: Jak zrobić strój kota?
 3.4/5 (296 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (27)

Kasia - 2015-03-12
Halloween nie uznaję ;) bardzo podoba mi się natomiast pomysł i wykonanie tego przebrania, że nie wspomnę o bardzo dokładnym i przejrzystym opisie :) w wolnej chwili z chęcią spróbuje takie zrobić.
Karolina - 2014-10-31
co za żenada... nie pozwolą dzieciakom się bawić! no dobra przeszkadzają trochę ale chyba jak nie macie nic to chociaż powiecie a nie SIO STĄD! no wiem nie nasze święto ale to tylko jeden dzień! to tylko zabawa!
ter - 2014-10-27
jejću ludzie co sie z wami dzeje,co za chamstwo.SOPLIC zamiast muzgu masz gówno. nawet nie wiecie jaka to jest radocha dla dżeci jak chodzą po ćemku w kostiumach i z lampionami jak wracają do domu z pełnymi koszyczkami
mg1 - 2014-10-16
Spadajccie z tą nachalną promocją nie naszych tradycji...
eda - 2014-10-16
W dupie mam jakieś halołin.
Faszol - 2014-10-16
Halloween nie jest polskim świętem. U nas w tym czasie pielęgnuje się w szczególny sposób pamięć o tych, którzy odeszli. Maskarady wynikające z anglosaskich zabobonów nie powinny być propagowane w Polsce pod kątem krzewienia ich wśród dzieci. Dla czego zamiast tego farmazonu nie podrzuciliście pomysłu np. na sposoby efektywnego czyszczenia grobów lub czegoś podobnego? Schodzisz na psy interio...
beata - 2014-10-16
w Polsce od wieków, swieto zmarłych obchodzone było w ciszy, skupieniu, wspomnieniu o naszych bliskich, a tu nagle jakies durne amerykanskie swieto....szkoda, ze tak nie promujecie koledników...wole 100% pośłuchac kolęd -i pielegnowac Polska tradycję, niz jakies ameyrkanskie swieto i rozwydrzone dzieciaki
Rower - 2014-10-16
Halloween to wcale nie nasze święto. To sztucznie ściągnięta moda z amerykańskich filmów. U nas 1 Listopada to wielkie święto, dzień zadumy, wspomnień, więc absolutnie nie pora na wygłupy w strojach kościotrupów czy potworków. Dla tych co w durnowaty sposób papugują amerykańskie święto (w zasadzie to nie amerykańskie, ale wrosłe w ich tradycje) przypominam, że amerykanie swoje święto zmarłych obchodzą na wiosnę i wtedy NIKT nie przebiera się za kościotrupy. Tyle dla opamiętania się nad kalkowaniem obcych świąt.
kici kici - 2014-10-16
Ale jestescie zalosni......jak mozna obchodzic w Polsce Halloween???? moze jeszcze 04/07???? bylam w usa na halloween i tam ma to sens, ale U NAS? małpujecie wszystko jak wsioki jakies. troche rozumu!!!
megi - 2014-10-16
skończcie z beznadziejnym halloween, po co to komu?
ania - 2014-10-16
Dla dzieci halloween nie ma nic wspolnego z swietem itp to poprostu fajna zabawa jak bal przebierancow na nowy rok to rodzice robia z tego wielkie halo a co do grobow to nimi powinno sie opiekowac ciagle a nie raz w roku tak samo jak pamietac o zmarlych co nagle 1 listopada przypomina ci sie ze w grobie lezy twoja matka wujek czy babcia i wypada isc zapalic swieczke ? nie oni tam leza ciagle i pamietac powinno sie o nich kazdego dnia a nie od swieta dla mnie to hipokryzja...
Kokos - 2014-10-16
W ubiegłym roku przegoniłem szczeniaków, gdy przyszli po cukierki. Powiedziałem, że gdy w Boże Narodzenie przyjdą z szopką i zaśpiewają kolędę - wtedy coś dostana.
tttjyeukdd - 2014-10-16
Najpierw halloween, a na drugi dzień Wszystkich świętych? Nienawidzę hipokrytów.
Prawomyślny - 2014-10-16
Bardzo prosto... nie robić. Mamy swoje święta! Dziady, Wszystkich świętych. Po co kopiować zachód?
Karolina - 2014-10-16
żenujące
Polka - 2014-10-16
To zwykła komercja....Polacy nie gęsi, swój język mają.....Mamy swpje święta i nie potrzebujemy idioctwa z zachodu......
weronika - 2014-10-16
Co za idiotyczne pomysly, zamiast uczyc dzieci, ze w swieto zmarłych nalezy wspominac babcia , dziadka, zzzmarłego, ze nosi sie kwiaty na cmentarz , ze pali sie swiatło, to takie denne głupoty uczyc dzieci. Rodzice b adzcie madrzejsi
Soplic - 2014-10-16
Pani pisząca ten artykuł to idiotka, ciekawe czy napisze jak dietę ułożyć na Ramadan, czy może jak się przygotować do Bar micwy? Jak widać głupota zżera mózgi naszym rodakom (rodaczkom) w tempie zastraszającym.
W Polsce nie ma czegoś takiego jak halloween, a jak jakieś dziecko kiedykolwiek się pojawi po cukierki to taką zje.kę dostanie żeby z płaczem wróciło do rodziców, może to podziała.
mir - 2014-10-16
BEZNADZIEJNE PORADY. W dzień Wszystkich Świętych i w Dzień Zaduszny odwiedza się cmentarze i groby zmarłych z rodziny. Najlepiej zrobić to z dziećmi, aby przekazać im NASZE tradycje. Czy zaszczepianie młodemu pokoleniu na siłę anglosaskich zwyczajów to dobry pomysł ? Wg mnie zdecydowanie nie.
nadia - 2014-10-16
Dywersanci w akcji. Weź puknij się w głowę na Halloween.
Żyraf - 2014-10-16
A w następnym artykule będzie o tym jak przyrządzić indyka na święto dziękczynienia, a potem jak puszczać fajerwerki na 4 lipca...
Drake - 2014-10-16
Widzę, że amerykanizacja(ogłupianie) polskiego społeczeństwa idzie pełną parą.
Ola - 2014-10-16
co to za głupoty, hallowen, czy my juz nie mamy swoich tradycji ???????
Polak - 2014-10-16
Mądrzy rodzice dzieci na Halloween nie przebierają .To zupełnie nam obca tradycja kulturowa
Kama - 2014-10-16
Może zamiast świętować Halloween poczytajmy Mickiewicza i zacznijmy obchodzić "dziady"? Przynajmniej będzie to polskie a nie hamerykańskie.
Paweł - 2014-10-16
Lepiej byłoby napisać artykuł o tym, jak uchronić nasze dzieci przed głupimi "świętami" zaciągniętymi z USA.
NW - 2014-10-16
Może by się tak zatroszczyć o groby naszych bliskich i iść na Mszę, zamiast wspierać tą dywersję kulturową z pogranicza zabobonu i magii ????
Halloween tuż tuż. Twoje dziecko wybiera się na zabawę szkolną z tej okazji? Dziecko się cieszy, a Ty masz problem, o...
Jak się przebrać za pająka?
Halloween tuż tuż. Twoje dziecko wybiera się na zabawę szkolną z tej okazji? Dziecko...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt