Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Przebrania na Halloween > Jak zrobić makijaż wampira?

Jak zrobić makijaż wampira?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (376 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wybij się podczas tegorocznego Halloween i pokaz z innej strony. Masz dość przebierania się w tradycyjne stroje? Dołącz do tego oryginalny makijaż, a nawet najbanalniejszy strój stanie się ekstrawagancki i przykuwający uwagę. Podpowiem Wam jak się pomalować, aby wyglądać jak wampir.
Rzeczy, których potrzebujesz:
jasny podkład, korektor (opcjonalnie), jasny puder, ciemny wiśniowy, wpadający w brąz cień do powiek, ciemna wiśniowa kredka, czarna kredka do ust, czarny eyeliner, czarny cień do powiek, wiśniowy cień (jaśniejszy od wyżej wymienionego), jasny perlisty cień do powiek, tusz do rzęs, szkła kontaktowe ze wzorem, krwistoczerwona szminka, sztuczne kły.
1
Nałóż na twarz podkład, w razie potrzeby również korektor, na końcu przyprósz twarz pudrem. Wszystkie kosmetyki powinny być w jasnych, pudrowych odcieniach.
2
makijaż wampira - krok 2.
Purpurową kredką obrysuj kontur oka. W zewnętrznym kąciku oka i na części konturu górnej powieki, mniej więcej do jej środka od zewnętrznego kącika oka zastosuj czarny eyeliner.
3
makijaż wampira - krok 3.
Następnie na dolną powiekę nałóż wiśniowy cień do powiek. Lekko rozmaż go pędzelkiem, aby kontury nie były ostre.
4
makijaż wampira - krok 4.
Na górną powiekę i zewnętrzny kącik oka nałóż czarny cień. Nałóż go tak, aby zakręcał w zewnętrznym kąciku oka i zachodził na dolną powiekę.
5
makijaż wampira - krok 5.
Za pomocą wiśniowego (jaśniejszego niż poprzednio) cienia do powiek rozjaśnij wewnętrzne kąciki oka. Nałóż go i rozetrzyj palcem, aby zatrzeć wyraźną granicę między kolorami.
6
makijaż wampira - krok 6.
Między górną powieką a brwią, nad czarnym cieniem oraz w wewnętrznym kąciku oka nałóż jasny, perlisty cień, aby zwiększyć kontrast między kolorami. Dokładnie wytuszuj rzęsy. (Jeśli chcesz możesz dokleić sztuczne).
7
makijaż wampira - krok 7.
Aby wyglądać bardziej realistycznie nałóż specjalne szkła kontaktowe.
8
Załóż na zęby sztuczne kły.
9
makijaż wampira - krok 9.
Pomaluj usta krwistoczerwoną szminką. Następnie obrysuj kontur ust czarną kredką i rozmaż ją na usta, jak na fotografii.
Jak pomalować twarz dziecka na diabła?
Jak zrobić kostium owieczki?
Jak zrobić kły wampira?
Jak błyskawicznie zrobić sztuczną krew?
 3.3/5 (376 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

wita.makosz - 2013-10-28
dobry tutorial!
Przebranie piratki doskonale nadaje się na Halloween. Łatwo przygotować je samodzielnie lub kupić w sklepie. Nie będzie...
Jak zrobić makijaż piratki?
Przebranie piratki doskonale nadaje się na Halloween. Łatwo przygotować je samodzielnie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt