Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Akcesoria > Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?

Jak dobrać kapelusz do kształtu twarzy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Czy wiedzieliście o tym, że przez głowę ucieka około dziewięćdziesięciu procent ciepła? Nienoszenie czapki zimą i w chłodne jesienne dni jest więc dużym błędem. Radzę zatem zakładać na głowę czapkę lub kapelusz. Te pierwsze są bardziej popularne ponieważ są uniwersalne. Obecnie mamy przeogromny wybór czapek. Kapelusze popadły nieco w niełaskę, ponieważ nie założymy ich na co dzień do kurtki. Ponadto są nieco niewygodne do codziennego noszenia. Ale, raz na jakiś czas drogie Panie i Panowie można założyć kapelusz i pobawić się w prawdziwą damę bądź dżentelmena. Większość kobiet jak i mężczyzn unika noszenia kapeluszy, ponieważ kojarzą się one z wielkimi, niewygodnymi rondami. Wystarczy jednak wybrać się do pierwszego lepszego sklepu z kapeluszami, aby zobaczyć, że dzisiejsze kapelusze są zupełnie inne od tych starodawnych i jestem pewna, że niejednej i niejednemu z Was przypadną do gustu. Jak zatem wybrać ten odpowiedni na naszą głowę, aby do wszystkiego pasował? Poniższy artykuł odpowie i na to i na wiele innych pytań związanych z noszeniem kapeluszy.
1
kapelusz dla drobnej twarzy

Jeśli masz drobną twarz wybierz kapelusz z małym rondem i niską główką. Unikaj dużych kapeluszy, które mogą dodatkowo przyćmić Twoją małą buzię i sprawić, że całkowicie ona zniknie pod kapeluszem.

2
kapelusz dla okrągłej twarzy

Jeśli masz okrągłą twarz zdecyduj się na kapelusz, który wydłuży Twoją buzię. Wybieraj kapelusze z wyższą, ale płytką główką. Możesz też spróbować kapelusza spiczastego, pochyłego lub pofałdowanego. Ronda, które są szersze niż Twoja twarz generalnie oddają wrażenie – przy porównaniu twarzy i kapelusza, że Twarz jest mniejsza. Nie należy oczywiście z szerokością ronda przesadzać. Podsumowując: kapelusz powinien być kanciasty, graniasty. Pod żadnym pozorem nie zakładaj kapeluszy okrągłych lub zaokrąglonych.

3
kapelusz dla kwadratowej twarzy

Jeśli masz kwadratową twarz wydłuż ją poprzez kapelusz, który 'siedzi' wysoko na czole. Kapelusze noszone blisko linii włosów, odsłaniające twarz są najlepsze dla Ciebie. Super efekt uzyskasz zakładając kapelusz podobny w kształcie do beretki i założysz go asymetrycznie, przechylając go na jedną stronę.

4
kapelusz dla podłużnej twarzy

Jeśli masz podłużną twarz wybieraj kapelusze rozkloszowane, z szerokim rondem i głęboko osadzoną główką, aby złagodzić rysy twarzy i optycznie ją skrócić. Unikaj wąskich rond, które dadzą efekt odwrotny od zamierzonego. Decyduj się na falowane, miękkie ronda.

5
kapelusz dla twarzy w kształcie serca

Jeśli masz wąską brodę unikaj szerokich rond kapeluszy, które jeszcze bardziej ją zwężą. Zakładaj więc kapelusze o wąskich rondach, nawet takich tuż przy głowie.

6
kapelusz dla twarzy z kwadratową żuchwą

Jeśli Twoja twarz jest kanciasta, czyli na przykład masz kwadratową szczękę lub trójkątny nos szukaj kapeluszy, które złagodzą Twoje rysy. Zdecyduj się na falujące, miękkie ronda, wyrzeźbione, fałdowane, asymetryczne kształty. Szukaj również takich kapeluszy, które mają wystające, sterczące elementy, które odwrócą uwagę od twarzy.

 3.8/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zimą 2010/2011 roku modne będą buty sznurowane powyżej kostki, eleganckie buty powyżej kolan, ponadczasowe kowbojki...
Jak wybrać modne buty na zimę? Trendy zima 2010/2011
Zimą 2010/2011 roku modne będą buty sznurowane powyżej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt