Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak kreatywnie wykorzystać lakier do paznokci?

Jak kreatywnie wykorzystać lakier do paznokci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zastanawiałaś się kiedyś jak kreatywnie można wykorzystać lakier do paznokci? Poza właściwościami czysto kosmetycznymi i nadawaniem fantazyjnych kolorów naszym paznokciom lakier do paznokci może nam posłużyć do wielu innych rzeczy. Jakich? Jedną z nich przecież już znasz. Rewelacyjnie nadaje się do zatrzymywania oczek w rajstopach. Ale do czego jeszcze może nam posłużyć lakier? Przekonaj się sama. Na pewno niektóre jego zastosowania mocno Cię zdziwią.
1
Lakier do paznokci może być stosowany jako klej. Tak. Nie żartuje. Oczywiści wszystko w granicach wytrzymałości - lakier to nie klej. ALE. Jeśli na przykład odpadnie Ci oczko z pierścionka przyklej go śmiało na lakierze do paznokci. Gwarantuję, że nie odleci!
2
Kolorowymi lakierami pomaluj klucze do domu. W ten sposób będziesz wiedziała, który klucz włożyć do którego zamka.
3
Znudziły Ci się stare gniazdka i kontakty? Nadaj im nowy połysk i kolor malując je właśnie lakierem do paznokci. Będą nie tylko piękne, ale i oryginalne.
4
Oznacz czerwonym lakierem do paznokci pojemniki z substancjami żrącymi. Narysuj na każdym z nich duży czerwony X. W ten sposób się nie pomylisz, a i dzieci będą wiedziały, że tego nie wolno im ruszać. Na wszelki wypadek jednak (gdyż ciekawość dzieci nie zna granic) umieść te pojemniki w trudno dostępnym miejscu.
5
Pokryj lakierem również śrubki, zamki i inne metalowe części wystawiane często na działanie czynników zewnętrznych, a nie zardzewieją.
Jak zrobić podkładki pod szklanki z papieru?
Jak wyciąć pięcioramienne śnieżynki z papieru?
Jak zrobić wazon ze słoika?
Jak zrobić kule ze sznurka?
6
Jeśli drewniane wieszaki na ubrania straciły swój blask, lub chcesz im nadać fantazyjne kolory i ożywić szafę, wybierz właśnie lakier do paznokci. Sprawdzi się doskonale.
7
Lakierem możesz też utwardzić nitkę przy guzikach, aby tak łatwo się nie przecierała. Dzięki temu, guzik nie odpadnie tak szybko.
8
Możesz też lakierem pozaznaczać miarkę na wiaderku na przykład, czy innym pojemniku. Odmierzaj po kolei jakąś ilość wody na przykład. Wlewaj jej po pół litra i zaznaczaj za każdym razem jej poziom w danym pojemniku. W ten sposób nie będziesz musiała ciągle odmierzać.
9
Pomaluj lakierem do paznokci spod pojemników metalowych, na przykład lakieru do włosów. W ten sposób nie będzie zostawiał on śladów na umywalce czy półce, gdy zacznie rdzewieć od spodu.
10
Jeśli obłupie Ci się lusterko pomaluj je w tym miejscu lakierem, a krawędź nie będzie już tak ostra.
 4.5/5 (17 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

vanes - 2016-02-29
fajne to co nie
appy - 2014-06-18
lakier do oznaczania kluczy uzywamy juz od lat,ozdabiam tez nim telefony,ostatnio corka chciala miec bluze z czachami,wycięła szablon małej czaszki z papieru,nakładała na brzegi lakier i odciskala na bluzie,teraz ma calkiem fajny wzorek w kolorowe czachy,i już ją kusi żeby tak przyozdobic biurko,lakier do paznokci to poprostu mała kolorowa dawka farby akrylowej wiec mozna nim pokryc co tylko pomyslimy,mozna tez dekorowac np wazoniki do kwiatow,ja kiedys jako nastolatka zdobilam w ten sposob kalosze i tenisowki (tyle ze w kwiatki i serduszka a nie czaszki) ;)
Dżoana - 2013-11-20
A dopiero co zastanawiałam się, jak odświeżyć stare gniazdka i kontakty. Świetne porady!
goska87s - 2012-11-03
ja maluję lakierem stare drewniane bransoletki. Kolor oczywiście półprzeźroczysty, żeby tylko nadać całości odrobinę inny, odświeżony charakterek. pasują zwłaszcza lekkie zielenie
A-ta - 2011-05-04
lakierów do paznokcie używam także do malowania ozdób nie tylko świątecznych z masy solnej
 
Kule ze sznurka są bardzo popularne. Robimy je na choinki, do koszyków, ale też i wieszamy czy stawiamy w różnych...
Jak zrobić kule ze sznurka?
Kule ze sznurka są bardzo popularne. Robimy je na choinki, do koszyków, ale też i...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt