Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Kiedy wybrałam się ostatnio do sklepu papierniczego w poszukiwaniu jakiejś fajnej, oryginalnej torebki na prezent troszkę się rozczarowałam. Wszystkie wyglądają tak samo – kwiatki, szlaczki, zwierzątka, kwiatki, szlaczki, zwierzątka, itd. Postanowiłam więc zrobić torebkę sama. Najpierw chciałam kupić czystą i coś na niej namalować, lub nakleić. Ale w sumie nie było by to oryginalne. Wpadłam więc na inny pomysł. Dużo ciekawszy. A mianowicie postanowiłam zrobić torebkę z..... gazety! No właśnie. Oryginalnie i pomysłowo. Osoba obdarowywana była zachwycona. Niektórzy pytali gdzie zakupiłam taką świetną torbę. Uwierzcie mi jakieś było ich zdziwienie, gdy dowiedzieli się, że torebka najpierw była zwykłą, zakupioną w kiosku gazetą. Wypróbujcie mój pomysł. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a co najważniejsze spodoba się też innym.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gazeta, oczka kaletnicze, tekturka, klej, dziurkacz, sznureczki.
1
Połóż dwie strony gazety, jedna na drugiej. Zrobimy, podwójne ścianki dzięki czemu torebka będzie silniejsza.
2
Zaprasuj zagięcie w gazecie, w miejscu złożenia strony, aby nasza torebka nie miała po tym śladów.
3
torebka z gazety - krok 3.
Wytnij z gazety prostokąt o wymiarach 38x20 centymetrów.
4
Wybierz sobie, którą stronę prostokątów chcesz mieć na stronie zewnętrznej torebki. Następnie połóż gazetę wybraną stroną do spodu.
5
torebka z gazety - krok 5.
Spójrz na zdjęcie obok. Zagnij gazetę zgodnie z instrukcja obok. Zagnij ją z dołu na 5 centymetrów, z góry na nieco mniej, bo na 2,5 centymetra. Następnie odmierz miejsca w pionie, w których zagniesz torebkę. Wymiary podano na zdjęciu.
6
Teraz wytnij z tekturki dwa kawałki o wymiarach 11x2,5 centymetra. Następnie przyklej je na najszersze miejsca torebki – popatrz na zdjęcie w poprzednim kroku, tam widać gdzie powinny się znajdować tekturki.
7
Następnie zagnij gazetę na górze na 2,5 centymetra zakrywając tekturkę. Przyklej zagięcie.
8
torebka z gazety - krok 8.
Zagnij gazetę w miejscach zaznaczonych w kroku piątym. Złóż ją w torebkę. Nałóż klej na odcinek (na zdjęciu z wymiarami widoczny po prawej stronie) o szerokości 1 centymetra. Sklej tą część zresztą torebki, aby powstała tuba. Pozostaw do wyschnięcia.
9
torebka z gazety - krok 9.
Pozaginaj teraz w kopertę spód torebki – pomóż sobie zdjęciem. Przyklej jego części do siebie, aby się trzymały i prezent nie wypadł.
10
torebka z gazety - krok 10.
Aby wzmocnić spód torebki wytnij kawałek tekturki o wymiarach 10x4 centymetry. Posmaruj spód torebki w jej wnętrzu klejem i naklej tekturkę.
11
torebka z gazety - krok 11.
Zrób dziurkaczem dziurki na sznureczki. Zabezpiecz je oczkami kaletniczymi i przełóż sznureczki. Zawiąż na ich końcach supełki, aby nie przeszły przez dziurki.
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić kartonową torebkę na prezent?
Jak zrobić składaną kartkę na święta?
Jak ozdobić kartkę kupioną w sklepie?
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Dżoana - 2013-11-16
Też jestem zdania, że torebkę na prezent lepiej zrobić samemu - po 1. jest od serca, a po 2. - w sklepie nie znajdziemy nic bardziej oryginalnego.
Xtamana - 2013-03-24
Można też użyć normalnego papieru ozdobnego, też fajny efekt. Ja osobiście zrobiłam z papieru do pieczenia i poprzyklejałam różne wycinki
Jeśli masz dla kogoś przygotowany niewielki drobiazg w prezencie nie musisz na niego specjalnie kupować jakiegoś super...
Jak zrobić malutkie pudełeczka na prezent?
Jeśli masz dla kogoś przygotowany niewielki drobiazg...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Ariel Malinowski
  • Natasza Mirzoyan
  • Sylwia Lewandowska
  • Agnieszka Mizera
  • Wera Kurasz
  • Kinga Szymon Zwardoń
  • Ewa Kozłowska
  • Danuta Mikulska
  • Radosław Fitas
  • Daria Stefan
  • Ania Rutkowska
  • Joanna Gurgul
  • Piotrek Karasiński
  • Wioletta Borowska
  • Jolanta Sadlowska
  • Marek Jan Kochanek
  • Sylwia Maciak
  • Justyna Wysocka
  • Joanna Denek
  • Tobiasz Sypniewski
  • Weronika Bałaban
  • Stanisława Urjasz
  • Max Maximus
  • Piotr Kaim
  • Sabina Michalska Sobczyńska
  • Maria Sopata
  • Adam Jaźwiński
  • Iwona Staniszewska
  • Kazimierz Wierzbicki
  • Tyberiusz Bednarek
pasożyt