Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Prezenty > Pakowanie Prezentów > Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Jak zrobić torebkę na prezent z gazety?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Kiedy wybrałam się ostatnio do sklepu papierniczego w poszukiwaniu jakiejś fajnej, oryginalnej torebki na prezent troszkę się rozczarowałam. Wszystkie wyglądają tak samo – kwiatki, szlaczki, zwierzątka, kwiatki, szlaczki, zwierzątka, itd. Postanowiłam więc zrobić torebkę sama. Najpierw chciałam kupić czystą i coś na niej namalować, lub nakleić. Ale w sumie nie było by to oryginalne. Wpadłam więc na inny pomysł. Dużo ciekawszy. A mianowicie postanowiłam zrobić torebkę z..... gazety! No właśnie. Oryginalnie i pomysłowo. Osoba obdarowywana była zachwycona. Niektórzy pytali gdzie zakupiłam taką świetną torbę. Uwierzcie mi jakieś było ich zdziwienie, gdy dowiedzieli się, że torebka najpierw była zwykłą, zakupioną w kiosku gazetą. Wypróbujcie mój pomysł. Mam nadzieję, że Wam się podoba, a co najważniejsze spodoba się też innym.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gazeta, oczka kaletnicze, tekturka, klej, dziurkacz, sznureczki.
1
Połóż dwie strony gazety, jedna na drugiej. Zrobimy, podwójne ścianki dzięki czemu torebka będzie silniejsza.
2
Zaprasuj zagięcie w gazecie, w miejscu złożenia strony, aby nasza torebka nie miała po tym śladów.
3
torebka z gazety - krok 3.
Wytnij z gazety prostokąt o wymiarach 38x20 centymetrów.
4
Wybierz sobie, którą stronę prostokątów chcesz mieć na stronie zewnętrznej torebki. Następnie połóż gazetę wybraną stroną do spodu.
5
torebka z gazety - krok 5.
Spójrz na zdjęcie obok. Zagnij gazetę zgodnie z instrukcja obok. Zagnij ją z dołu na 5 centymetrów, z góry na nieco mniej, bo na 2,5 centymetra. Następnie odmierz miejsca w pionie, w których zagniesz torebkę. Wymiary podano na zdjęciu.
6
Teraz wytnij z tekturki dwa kawałki o wymiarach 11x2,5 centymetra. Następnie przyklej je na najszersze miejsca torebki – popatrz na zdjęcie w poprzednim kroku, tam widać gdzie powinny się znajdować tekturki.
7
Następnie zagnij gazetę na górze na 2,5 centymetra zakrywając tekturkę. Przyklej zagięcie.
8
torebka z gazety - krok 8.
Zagnij gazetę w miejscach zaznaczonych w kroku piątym. Złóż ją w torebkę. Nałóż klej na odcinek (na zdjęciu z wymiarami widoczny po prawej stronie) o szerokości 1 centymetra. Sklej tą część zresztą torebki, aby powstała tuba. Pozostaw do wyschnięcia.
9
torebka z gazety - krok 9.
Pozaginaj teraz w kopertę spód torebki – pomóż sobie zdjęciem. Przyklej jego części do siebie, aby się trzymały i prezent nie wypadł.
10
torebka z gazety - krok 10.
Aby wzmocnić spód torebki wytnij kawałek tekturki o wymiarach 10x4 centymetry. Posmaruj spód torebki w jej wnętrzu klejem i naklej tekturkę.
11
torebka z gazety - krok 11.
Zrób dziurkaczem dziurki na sznureczki. Zabezpiecz je oczkami kaletniczymi i przełóż sznureczki. Zawiąż na ich końcach supełki, aby nie przeszły przez dziurki.
Jak zrobić pamiętnik?
Jak zrobić wiklinę z papieru?
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić choinki z papieru?
 4.4/5 (14 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Dżoana - 2013-11-16
Też jestem zdania, że torebkę na prezent lepiej zrobić samemu - po 1. jest od serca, a po 2. - w sklepie nie znajdziemy nic bardziej oryginalnego.
Xtamana - 2013-03-24
Można też użyć normalnego papieru ozdobnego, też fajny efekt. Ja osobiście zrobiłam z papieru do pieczenia i poprzyklejałam różne wycinki
Za oknami mamy piękne krajobrazy. Jest biało i pięknie. Wszystko pokryte białym puchem, a gdy pada lekki biały śnieżek...
Jak udekorować dom płatkami śniegu?
Za oknami mamy piękne krajobrazy. Jest biało i pięknie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Longina Kulak
  • Mirosława Tymanowska-Mozol
  • Kar Szczepanik
  • Ewelina Galik
  • Ola Gąsior
  • Marzena Jankiewicz
  • Natalia Gąsowska
  • Maria Romanowska
  • Stanisław Kowalski
  • Milena Gzik
pasożyt