Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Ogrody > Uprawa Warzyw > Jak zamrozić zielone pomidory?

Jak zamrozić zielone pomidory?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Jeżeli nadal masz trochę zielonych pomidorów na krzakach, nie masz się co martwić. Jest na nie wiele sposobów. Możesz je wyrzucić na kompost, możesz je zawinąć w papier i mieć nadzieję, że dojrzeją, a możesz także je zamrozić! Poniższy artykuł poinstruuje Cię, jak zamrozić zielone pomidory, jest to bardzo łatwe, a w ten sposób nie będziesz musiała ich wyrzucać. Będziesz mogła zrobić smażone zielone pomidory.
1
Zanim zaczną się jesienne przymrozki, zerwij wszystkie niedojrzałe pomidory z krzaków i przynieś do domu. Większość odmian może być bez problemu mrożona. Umyj dokładnie pomidory w zimnej wodzie i wytrzyj do sucha ręcznikiem papierowym.
2
Oderwij szypułki i wydrąż trzonek pomidorów. Najlepiej zrobić to specjalnym nożem, do drążenia. Nóż należy wkłuć w miejsce gdzie jest trzonek w pomidorze i delikatnie okręcać, aż uda się wyjąc cały trzonek ze środka.
3
Następnie dużym ząbkowanym nożem potnij pomidora na plasterki grubości około 1,2 – 1 cm. Poukładaj plasterki w pojemniku do zamrażania, wkładając pomiędzy plasterki papier odpowiedni do zamrażania. Przykryj pojemnik przykrywką i włóż do zamrażalnika.
4
Aby zrobić smażone pomidory, musisz wyjąć je z zamrażarki, w misce rozbić jajko, zamrożone plasterki maczaj w jajku i posypuj w bułce tartej. Smaż od razu, na kolor złoto - brązowy. Panierka lepiej przylega do zamrożonego pomidora, dlatego ważne jest aby zaraz po wyjęciu panierować i smażyć.
Jak zrobić maseczkę pomidorową do cery trądzikowej?
Jak uprawiać pomidory?
Jak zrobić ketchup z przecieru pomidorowego?
Jak zrobić omlet hiszpański?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

krzesimir72 - 2012-05-15
jak chronić pomidory przed zarazą i innymi chorobami
jessi - 2012-01-05
Zielone pomidory zawierają truciznę SOLANINE
W środku lata, pomidory będą wspaniale rozwijać się pod folią, przy odpowiednim świetle, cieple, nawodnieniu i...
Jak uprawiać pomidory pod folią?
W środku lata, pomidory będą wspaniale rozwijać się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

    pasożyt