Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > Jak dbać o włosy rozjaśniane?

Jak dbać o włosy rozjaśniane?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Posiadanie zdrowych, rozjaśnianych włosów jest całkowicie możliwe. Nie jest to żaden oksymoron. Gwiazdy Hollywood mogą mieć zdrowe, blond włosy więc ty też możesz. Wystarczy przestrzegać kilku podstawowych wskazówek.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Rozjaśniacz do włosów, Szampon, Odżywka, Oliwa z oliwek, Grzebień z szerokimi zębami, Ręcznik, Prysznic, Spray do nabłyszczania włosów
1
Po zabiegu rozjaśniania włosów, poczekaj kilka dni zanim je umyjesz. Czesz lub szczotkuj swoje włosy bardzo delikatnie, aby uniknąć łamania włosów i rozdwajania ich końcówek. Daj swoim włosom kilka dni na odpoczynek. W tym czasie na włóknach osadzą się naturalne olejki wytwarzane przez skórę głowy, które zapobiegną łamaniu się włosów i ich rozdwajaniu.
2
Przed myciem włosów nałóż na nie oliwę z oliwek. Oliwa z pierwszego tłoczenia jest zazwyczaj jaśniejsza i lżejsza, ale każda działa tak samo i można ją z łatwością spłukać przy pomocy szamponu. Jednakże oliwa z pierwszego tłoczenia zmywa się odrobinę szybciej.

Wylej odrobinę oliwy z oliwek na dłoń jednej ręki, a następnie rozetrzyj ją w obu dłoniach. Teraz delikatnie rozprowadź oliwę na włosach od czubka głowy aż po same ich końce. Aby równomiernie rozprowadzić oliwę po całej długości włosów, przeczesz je delikatnie za pomocą grzebienia o szerokim rozstawie zębów.

Upewnij się, że końcówki włosów są odpowiednio nawilżone. W razie potrzeby nałóż na nie dodatkową porcję oliwy. Odpowiednie nawilżenie zapobiegnie ich łamliwości i rozdwajaniu.
Jak naturalnie odżywić włosy?
Jak myć włosy nie używając szamponu?
Domowe sposoby na łupież
Jak nawilżyć suche włosy?
 4/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

marta - 2014-12-11
Nakałdam oliwę z oliwek ale po kolejnym myciu znowu są przesuszone. Kupiłam sobie preparat z bambusem, podobno ma więcej krzemu niż skrzyp i działa na łodygę włosa od środka. Zobaczymy jakich efektów doczekam się po 3 miesiącach, ale zapowiada się obiecująco :)
werka - 2014-09-25
ja używam kolekcji chantala do włosów rozjaśnianych i blond, są bardzo skuteczne!
Niemal każda z nas farbuje pasma w domu, i to od lat. Nie zawsze jednak wiemy, jak to zrobić, by ich nie niszczyć i...
Łagodne farbowanie włosów - kilka wskazówek
Niemal każda z nas farbuje pasma w domu, i to od lat...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Damian Malinowski
  • Magdalena Los
  • Mateusz Lisowski
  • Grzegorz Domański
  • Ewelina Irys
  • Sylwia Bralich
  • Joanna Bogdańska
  • Maria Szkopiak
  • Anna Kunikowska
  • Barbara Jachimczuk
  • Marek Jester
  • Natalia Zakrzewska
  • Maria Pachuta
pasożyt