Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Moda Damska > Trendy w modzie > Jak zostać projektantem mody?
Jak zostać projektantem mody?

Jak zostać projektantem mody?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (254 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Na całym świecie istnieje wielu projektantów mody, ale tylko nieliczni z nich mają sławę taką jak Armani, Versace czy Karan. Ci projektanci mogą tworzyć unikalne i nowoczesne kolekcje używając do tego swoich artystycznych talentów i umiejętności. Większość prac zwykłych projektantów trafia jednak na szeroki rynek, co ogranicza ich do podstawowych wzorów odzieży. Poniżej znajdziesz wskazówki, które podpowiedzą ci zacząć pracę w tej branży i jak pracować nad swoją karierą, by się wybić i osiągnąć sławę.
1
Determinacja to główny czynnik, który pomoże ci osiągnąć sukces. Ten wewnętrzny pęd będzie cię wzmacniać i popychać w kierunku odniesienia sukcesu w tej dziedzinie. Rywalizacja okaże się trudna, będzie wymagać dużo silnej woli i chęci pięcia się w górę. Bądź otwarta i szczera wobec siebie, jeśli chodzi o twój talent do rysowania oraz zapał do projektowania i skupiania się na szczegółach.
2
Inwestycja w edukację jest częścią przygotowań do tej kariery. Po szkole średniej i kierunkowych studiach na kierunku związanym z projektowaniem ubioru, zwiększysz szansę na powodzenie. W Polsce istnieje kilka szkół wyższych kształcących projektantów mody. Znajdują się one w Warszawie (Międzynarodowa Szkoła Kostiumografii i Projektowania Ubioru) oraz w Krakowie (Szkoła Artystycznego Projektowania Ubioru). Warto również wspomnieć o szkołach policealnych, np. Poznańskiej szkole mody „Even” oraz warszawskim policealnym Studiu Sztuki. Poszukaj szkoły o dobrej reputacji, której uczniowie osiągają dobre wyniki. Przygotuj się do prezentacji szkiców i rozmowy kwalifikacyjnej.
Jak rysować projekty ubrań?
Blogi modowe dla puszystych
Jak być elegancką kobietą?
Jak urządzić dom w stylu skandynawskim?
 2.5/5 (254 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Ewa - 2013-04-30
do użytkownika o nazwie "wi": Życzę Ci sukcesów. Przy okazji poproszę - więcej szacunku dla języka polskiego.
wi - 2013-02-05
ja zamieżam zostać projektantem mam juz kilkaset projektów co dzien coś projektuje koleżanki z mojej szkoły uwielbiają gdy o tym muwie i chciały by miec polowe rzeczy w garderobie i zamierzam dązyć do tego by stać sie znanym i dobrym :)projektantem
Marta - 2011-10-10
Ja chodzę do technikum odzieżowego :D
Minty - 2011-10-10
Bardzo fajny artykuł, przydał mi się :P Od czasu do czasu też projektuję :)
Jak powinien być ubrany modny mężczyzna? Tej wiosny moda męska zaskoczyła nas obfitością kolorów oraz zwiewnością i...
Jak się ubierać?
Jak powinien być ubrany modny mężczyzna? Tej wiosny moda męska zaskoczyła nas obfitością...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt