Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak kreatywnie wykorzystać klamerki do bielizny?

Jak kreatywnie wykorzystać klamerki do bielizny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Klamerki, czy też spinacze do bielizny i ubrań w ogóle mają z góry określone zadanie – służą nam do wieszania wypranych ubrań na sznurkach do prania. Ale można je z powodzeniem wykorzystać do różnych innych rzeczy, aby pomogły nam w codziennym życiu. Przekonajcie się sami.
1
Spinaczem możesz zapinać na przykład opakowania z płatkami śniadaniowymi, aby się nie wysypały i nie dostawało się do nich zbyt dużo powietrza. A wszyscy wiemy, że przez to płatki stają się mniej chrupiące.
2
klamerki do bielizny - sposób 2.
Możesz też podpisać spinacze i przypiąć je do kabli, które plączą Ci się i nigdy nie wiesz, który jest od czego. Dzięki podpisaniu takiego spinacza i przypięciu go do konkretnego kabla, problem zostanie rozwiązany.
3
Również jeśli kable plączą się, ponieważ są na przykład za długie możesz je spiąć razem spinaczami.
4
klamerki do bielizny - sposób 4.
Prasowanie plis może przyprawić o białą gorączkę. Dlaczegoż więc nie posłużyć się spinaczem? Zepnij nim plisy u dołu spódnicy, a będzie Ci dużo łatwiej.
5
klamerki do bielizny - sposób 5.
Kolorowe spinacze możesz też sprytnie przemycić do pokoju dziecka. Rozwieś sznurek a na nim spinacze. Dziecko będzie sobie podpinało kolorowe pocztówki lub kartki z przypomnieniem, że trzeba coś zrobić.
6
klamerki do bielizny - sposób 6.
Możesz też przykleić do spinaczy małe magnesy i powiesić je na lodówce. Możesz na nich zaczepiać różne karki z zostawionymi wiadomościami lub pierwsze rysunki dziecka.
Jak zrobić kartkę walentynkową z serduszkiem?
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Jak zrobić podkładkę pod kubek z korka?
Jak zrobić błyszczyk?
7
Jeśli na przykład sklejasz razem małe elementy możesz je chwytać właśnie spinaczami.
8
Malutkie spinacze sprawdzą się jako zakładka do książki.
9
Jeśli urządzasz piknik w ogrodzie, zepnij rogi obrusu spinaczami, a wiatr nie będzie ich podwiewał.
10
Możesz nimi też zamknąć torebki z produktami do zamrażarki. Specjalne klamerki łatwo się łamią. A spinacze wciąż rewelacyjnie spełniają swoją funkcję. Ważne żeby pamiętać, że lepiej sprawdzą się tutaj drewniane spinacze, niż plastikowe.
11
Możesz również założyć spinacze na zwykły wieszak zamieniając go w wieszak na spódnice. Proste, prawda?
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Każdy z nas chciałby mieć oryginalne rzeczy. I nie chodzi tu wcale o drogie rzeczy z metkami. Ale takie, które swoją...
Jak zrobić podkładki pod szklanki z papieru?
Każdy z nas chciałby mieć oryginalne rzeczy. I nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt