Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak namalować drzewo na ścianie?

Jak namalować drzewo na ścianie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele z Was chciałoby nadać swoim wnętrzom ciekawego wyglądu i oryginalności. I można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. Ale nasze dzieci też chciałyby mieć piękne pokoje. I można to zrobić, zamienić pokój dziecka na przykład w piękny ogród. Ja zainspirowałam się właśnie ogrodem, na co moja córka przystała z wielkim entuzjazmem. Chciałam jednak, aby to nasze drzewo w jej pokoju było choć odrobinę 'żywe', więc zamiast namalować na nim kwiaty postanowiłam..... No właśnie, przekonajcie się sami.
Rzeczy, których potrzebujesz:
trzy odcienie brązowej farby (od ciemnej po jasną), dwa odcienie zielonej farby – jasna i ciemna, dwa pędzelki – mniejszy i większy, sztuczne kwiatki, pistolet na klej, gąbka, ołówek, odwaga.
1
Najpierw za pomocą ołówka delikatnie namaluj kontur drzewa – pień i gałązki. Stań sobie naprzeciwko ściany na której będziesz malować i wyobraź sobie jak chciałabyś aby wyglądało drzewo, jak bardzo było rozgałęzione. Następnie zabierz się za szkicowanie. Jak skończysz ponownie stań naprzeciwko ściany i oceń, czy chcesz coś poprawiać czy nie.
2
Jeśli uważasz, że wszystko jest okey zacznij malować drzewo.
3
malowanie drzewa - krok 3.
Najpierw przy pomocy grubszego pędzla zacznij malować pień najciemniejszym odcieniem brązowej farby. Obrysuj jego kontury.
4
malowanie drzewa - krok 4.
Następnie zacznij wypełniać pień kolorem. Środek pnia i gałęzie pomaluj środkowym odcieniem brązu. Następnie 'bawiąc' się odcieniem jaśniejszym i ciemniejszym dodaj gałęziom oraz pniu głębi. Możesz zainspirować się moim małym dziełem. Przyznam się, że efekt nawet wyszedł taki jaki chciałam.
5
malowanie drzewa - krok 5.
Teraz kolej na liście. W tym czasie pień będzie schnął. Nie muszą być skomplikowane, zwykłe maźnięcia pędzlem wystarczą, nieprawdaż? Namaluj je cieńszym pędzelkiem, jaśniejszym odcieniem zielonej farby.
Jak zrobić drewnianą donicę?
Jak zrobić szopkę bożonarodzeniową?
Jak zrobić dekoracje na ścianę z rolek po papierze toaletowym?
Jak zrobić serduszka z filcu na choinkę?
6
malowanie drzewa - krok 6.
Następnie dodaj do jasnej farby odrobinę ciemnej i wymieszaj. Zrób cienie na liściach.
7
Na samym końcu pociągnij liście samą ciemną zieloną farbą, dodając im większej głębi.
8
malowanie drzewa - krok 8.
Gdy pień będzie już suchy możesz zabrać się za jego wykańczanie. Pociągnij pień przez środek najjaśniejszym odcieniem brązu i zanim jeszcze farba wyschnie rozetrzyj ją gąbką. Dzięki temu uzyskasz jeszcze lepszy efekt cieniowania i głębi.
9
malowanie drzewa - krok 9.
Jeśli jesteście sentymentalni tak jak ja 'wyryjcie' w drzewie swoje inicjały. Moje to M+B, co znaczy po prostu Mama + Basia (moja córka, w której pokoju powstaje drzewo).
10
Drzewo możesz ożywić kwiatami. Ale zamiast malować kwiatki na drzewie, możesz je przecież ponaklejać. Ja użyłam kwiatków przypominających kwitnącą wiśnię.
11
malowanie drzewa - krok 11.
Zakupione kwiatki zdejmij z łodyg i obetnij tą część odstającą tuż przy kwiatku, która mocujesz kwiatka do łodygi. Dzięki temu będzie można z łatwością przykleić kwiatek plastikowym elementem, a nie płatkami do ściany.
12
malowanie drzewa - krok 12.
Nałóż klej na ścianę na końce gałęzi, w miejscach, w których chcesz nakleić kwiaty i poprzyklejaj je.
13
malowanie drzewa - krok 13.
Na mnie zrobiło wrażenie, a co najważniejsze bardzo podoba się mojej córce. Postanowiłyśmy jeszcze dokleić do drzewa karmnik. Gotowe!
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz czegoś oryginalnego na swoją ścianę? Chcesz, aby była inna od wszystkich znanych Ci ścian? Ekstrawagancja,...
Jak stworzyć obrazy na ścianę ze zwykłych przedmiotów?
Szukasz czegoś oryginalnego na swoją ścianę? Chcesz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt