Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak namalować drzewo na ścianie?

Jak namalować drzewo na ścianie?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Wiele z Was chciałoby nadać swoim wnętrzom ciekawego wyglądu i oryginalności. I można to zrobić na naprawdę wiele sposobów. Ale nasze dzieci też chciałyby mieć piękne pokoje. I można to zrobić, zamienić pokój dziecka na przykład w piękny ogród. Ja zainspirowałam się właśnie ogrodem, na co moja córka przystała z wielkim entuzjazmem. Chciałam jednak, aby to nasze drzewo w jej pokoju było choć odrobinę 'żywe', więc zamiast namalować na nim kwiaty postanowiłam..... No właśnie, przekonajcie się sami.
Rzeczy, których potrzebujesz:
trzy odcienie brązowej farby (od ciemnej po jasną), dwa odcienie zielonej farby – jasna i ciemna, dwa pędzelki – mniejszy i większy, sztuczne kwiatki, pistolet na klej, gąbka, ołówek, odwaga.
1
Najpierw za pomocą ołówka delikatnie namaluj kontur drzewa – pień i gałązki. Stań sobie naprzeciwko ściany na której będziesz malować i wyobraź sobie jak chciałabyś aby wyglądało drzewo, jak bardzo było rozgałęzione. Następnie zabierz się za szkicowanie. Jak skończysz ponownie stań naprzeciwko ściany i oceń, czy chcesz coś poprawiać czy nie.
2
Jeśli uważasz, że wszystko jest okey zacznij malować drzewo.
3
malowanie drzewa - krok 3.
Najpierw przy pomocy grubszego pędzla zacznij malować pień najciemniejszym odcieniem brązowej farby. Obrysuj jego kontury.
4
malowanie drzewa - krok 4.
Następnie zacznij wypełniać pień kolorem. Środek pnia i gałęzie pomaluj środkowym odcieniem brązu. Następnie 'bawiąc' się odcieniem jaśniejszym i ciemniejszym dodaj gałęziom oraz pniu głębi. Możesz zainspirować się moim małym dziełem. Przyznam się, że efekt nawet wyszedł taki jaki chciałam.
5
malowanie drzewa - krok 5.
Teraz kolej na liście. W tym czasie pień będzie schnął. Nie muszą być skomplikowane, zwykłe maźnięcia pędzlem wystarczą, nieprawdaż? Namaluj je cieńszym pędzelkiem, jaśniejszym odcieniem zielonej farby.
Jak zrobić róże z wytłoczek na jajka?
Jak stworzyć obrazy na ścianę ze zwykłych przedmiotów?
Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?
Jak zrobić kule ze sznurka?
6
malowanie drzewa - krok 6.
Następnie dodaj do jasnej farby odrobinę ciemnej i wymieszaj. Zrób cienie na liściach.
7
Na samym końcu pociągnij liście samą ciemną zieloną farbą, dodając im większej głębi.
8
malowanie drzewa - krok 8.
Gdy pień będzie już suchy możesz zabrać się za jego wykańczanie. Pociągnij pień przez środek najjaśniejszym odcieniem brązu i zanim jeszcze farba wyschnie rozetrzyj ją gąbką. Dzięki temu uzyskasz jeszcze lepszy efekt cieniowania i głębi.
9
malowanie drzewa - krok 9.
Jeśli jesteście sentymentalni tak jak ja 'wyryjcie' w drzewie swoje inicjały. Moje to M+B, co znaczy po prostu Mama + Basia (moja córka, w której pokoju powstaje drzewo).
10
Drzewo możesz ożywić kwiatami. Ale zamiast malować kwiatki na drzewie, możesz je przecież ponaklejać. Ja użyłam kwiatków przypominających kwitnącą wiśnię.
11
malowanie drzewa - krok 11.
Zakupione kwiatki zdejmij z łodyg i obetnij tą część odstającą tuż przy kwiatku, która mocujesz kwiatka do łodygi. Dzięki temu będzie można z łatwością przykleić kwiatek plastikowym elementem, a nie płatkami do ściany.
12
malowanie drzewa - krok 12.
Nałóż klej na ścianę na końce gałęzi, w miejscach, w których chcesz nakleić kwiaty i poprzyklejaj je.
13
malowanie drzewa - krok 13.
Na mnie zrobiło wrażenie, a co najważniejsze bardzo podoba się mojej córce. Postanowiłyśmy jeszcze dokleić do drzewa karmnik. Gotowe!
 3.8/5 (11 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ostatnio dość popularne staje się przerabianie rzeczy z IKEI. Czasami takie czynności nie wymagają dużego nakładu...
5 pomysłów na przerobienie rzeczy z IKEI
Ostatnio dość popularne staje się przerabianie rzeczy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt