Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Wyroby z papieru > Jak zrobić misę z papieru?

Jak zrobić misę z papieru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.7/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli potrzebujesz pojemnika, w którym możesz trzymać jakieś swoje klamoty nie musisz od razu lecieć do sklepu i kupować szkatułek czy pudełeczek. Możesz zrobić sobie pojemnik sama. Jest to również dobry sposób na udekorowanie doniczki z kwiatami czy czego tylko zapragniesz. A materiały potrzebne do wykonania tego projektu na pewno znajdziesz w domu. Projekt troszkę pracochłonny, ale efekt genialny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gazeta (najlepiej magazyn z kolorowymi stronami), klej (najlepiej w pistolecie, będzie Ci wygodniej i się nie wybrudzisz), nożyczki.
1
Wyrwij strony z jakiegoś starego czasopisma. Nie przejmuj się, gdy rwane krawędzie nie będą idealnie proste, ale postrzępione. I tak nie będzie ich widać.
2
Przetnij każdą stronę wzdłuż na pół.
3
Otrzymasz w ten sposób prostokątne paski. Złóż je na pół, następnie zegnij je na trzy równe części. Końce strony schowaj w środek. Powtórz z każdą stroną.
4
misa z papieru - krok 4
Pora zacząć już formowanie wazonika. Zacznij od zrobienia spodu. W tym calu skręcaj paski, które powstały po złożeniu stron gazety w spiralę. Pamiętaj, żeby kłaść wzdłuż nich klej, aby się nie rozleciały. Sklejaj je na całej długości. Gdy skończy Ci się jeden pasek przyłóż bezpośrednio do niego drugi.
5
Rób spiralę, do momentu, w którym uznasz, że uzyskana powierzchnia zupełnie Ci wystarczy na spód tworzonego dzieła.
6
misa z papieru - krok 6
Teraz zacznij tworzyć jego ścianki. W tym celu zacznij dodawać kolejne paski przyklejając je do paska poprzedniego o połowę wyżej, nie równo z nim. W ten sposób będziesz się piąć w górę tworząc ścianki. Ponownie, gdy skończy Ci się jeden pasek przyłóż do niego kolejny. Ciągle podklejaj paski.
7
misa z papieru - krok 7
Gdy uznasz, że otrzymałeś odpowiednią wysokość ścianek pora kończyć klejenie. Po prostu zawiń i naklej ostatni pasek i utnij jego koniec w skos.
8
Jeśli chcesz możesz wykończyć brzegi naklejając na nie stronę z gazety. W tym celu wytnij pasek o długości równej obwodowi koła tworzącego brzeg miski i o szerokości trzech centymetrów. Zegnij go wzdłuż na pół, wysmaruj od środka klejem i naklej na brzegi. Łatwiej Ci będzie nadać mu kształt łuku jeśli potniesz go wcześniej na przykład na cztery kawałki.
Jak zrobić pudełko na prezent?
Jak zrobić zdrapkę?
Jak zrobić pudełko ozdobne - serce?
Jak zrobić malutkie pudełeczka na prezent?
 4.7/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt