Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?

Jak ozdobić bombki styropianowe materiałem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.2/5 (80 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 14 
Coraz częściej widzisz w sklepach styropianowe bombki. Myślisz sobie: 'C' to w ogóle, jest, przecież one wcale pięknie się nie będą na choince prezentować.' Ale tak naprawdę styropianowa bombka jest zachętą na kreatywne myślenie i ozdobienie takiej bombki. Sposobów i pomysłów jest tak wiele, ile jest głów – bo każdy w końcu potrafi wymyślić coś innego. Poniżej podsyłam jeden z pomysłów. Myślę, że bardzo fajny i efektowny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
materiał – Twój wybór koloru, jego ilość zależy od wielkości Twojej kulki oraz od tego jak daleko będziesz umieszczać od siebie materiał, kulki styropianowe (do kupienia tutaj), linijka, nóż krążkowy, mata do cięcia nożem krążkowym (do kupienia tutaj), naparstek, szpilki.
1
bombka styropianowa - krok 1
Zacznij od pocięcia materiału na kwadraty o wymiarach 2x2 cale (mata do cięcia zazwyczaj ma podziałkę centymetrową i calową, więc nie powinno być z tym problemu). Jeśli nie masz takiej podziałki to potnij materiał na kwadraty o wymiarach 5x5 centymetra za pomocą linijki i nożyczek.
2
bombka styropianowa - krok 2
Aby było Ci łatwiej najpierw potnij sobie materiał na prostokąty o szerokości 2 cali (5 centymetrów), a później potnij je na kwadraty.
3
bombka styropianowa - krok 3
Powinna Ci się utworzyć sterta małych kwadracików.
4
bombka styropianowa - krok 4
Teraz za pomocą szpilek umieść jeden z kwadratów na czubku styropianowej kulki. Wbij szpilki na każdym rogu kwadratu.
5
bombka styropianowa - krok 5
Kolejne kwadraty będziesz składać. Najpierw złóż kwadrat na pół.
6
bombka styropianowa - krok 6
Po czym znów na pół. Otwarty bok powinien być po prawej stronie na dole, jak na zdjęciu. Lewy górny róg powinien powinien być zamknięty. Odwróć kwadrat tak, aby zamknięty róg znajdował się w centralnej części na górze.
7
bombka styropianowa - krok 7
Teraz wystarczy przypiąć złożony kawałek do kulki w pozycji, którą przed chwilą ustaliliśmy. Przypnij tylko lewy róg, jak pokazano na zdjęciu.
8
bombka styropianowa - krok 8
Złóż kolejny kwadrat w ten sam sposób jak poprzedni (każdy kolejny będziesz tak składać). Przypnij go w takiej samej pozycji jak poprzedni (zamkniętym rogiem z górę) tak, aby zachodził na poprzednio zapięty kawałek i wbij szpilkę.
9
bombka styropianowa - krok 9
Kontynuuj dodawanie kolejnych kwadratów wkoło, aby skończyć pierwszy rząd.
10
bombka styropianowa - krok 10
Kolejny rząd zacznij ustawiając kwadraty lekko przesunięte, aby tworzyły kształt zygzaków. Przypinaj je w ten sam sposób jak poprzednio. Każdy kolejny rząd zaczynaj lekko przesunięty.
11
bombka styropianowa - krok 11
Im bliżej końca tym rzędy będą krótsze, tym samym wbijaj kwadraty coraz bliżej siebie. Gdy już dojdziesz do końca, zakończ jak pokazano na zdjęciu. Po prostu wbij jeden kwadrat przykrywający końce kwadratów z ostatniego rzędu.
12
bombka styropianowa - krok 12
I proszę. Tak wygląda gotowa bombka!
13
bombka styropianowa - krok 13
Możesz zrobić kilka więcej i ułożyć je w świątecznym koszyku, a utworzą niepowtarzalną dekorację.
 4.2/5 (80 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Airero - 2011-11-26
Fajowe bombki, ale kiełbasy to nie raczycie dać?
...
Poniżej przedstawiam sposób na wykonanie bombki w róże. Bombka składa się głównie ze styropianu i papieru, zatem...
Jak zrobić bombkę różaną?
Poniżej przedstawiam sposób na wykonanie bombki w róże. Bombka składa się głównie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt