Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić składaną kartkę na święta?

Jak zrobić składaną kartkę na święta?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (12 ocen)
Oceń 
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne proponuję kolejny pomysł na zrobienie świątecznej kartki. Możesz ją wysłać rodzinie z życzeniami lub postawić w domu na kominku czy komodzie.
Rzeczy, których potrzebujesz:
szablon, grubszy papier ozdobny, nożyk do papieru, mulina, klej, pędzelek, brokat (możesz kupić lakier do paznokci z brokatem).
1
Powiększ szablon do odpowiadających ci wymiarów i wydrukuj. Nanieś go na papier, z którego robisz kartkę (pamiętaj, aby nie był on miękki, ponieważ choinka musi trzymać się sztywno).
2
kartka na Boże Narodzenie - krok 2.
Wytnij szablon (prowadź nożyk do papieru wzdłuż linii). Będziesz miał dwa kawałki choinki.
3
Połóż je obok siebie i złóż jak puzzle, aby tworzyły całość.
4
kartka na Boże Narodzenie - krok 4.
Przyklej wzdłuż choinki, przez jej środek mulinę. Z przodu i z tyłu. Zwiąż jej końce na górze. Będziesz mieć za co powiesić choinkę jeśli będziesz chcieć. Pozostaw do całkowitego wyschnięcia.
5
Zegnij lekko kartkę. Gałązki zostaną wypchane do przodu, a kartkę będzie można postawić.
6
Pomaluj gałązki klejem i posyp brokatem – lub po prostu pomaluj lakierem do paznokci z brokatem.
Jak zrobić mak z papieru?
Jak zrobić różę z gazety?
Jak zrobić sowę z papierowych talerzyków?
Jak ozdobić kartkę kupioną w sklepie?
 4.9/5 (12 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj do tego motyw zimy. Narysuj czapkę, rękawiczki, szalik... co tylko...
Jak zrobić zimową kartkę na święta?
Zrób spersonalizowaną kartkę świąteczną. Wykorzystaj...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub