Tutaj jesteś: Podróże > Typy Podróży > Weekendowe > Gdzie na weekend majowy?

Gdzie na weekend majowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Długi weekend majowy jest jedną z niewielu okazji na odpoczynek. Należycie do grona osób, które bardzo intensywnie zastanawia się gdzie pojechać? Wbrew pozorom jest to prosta decyzja, ponieważ taka okazja nie pojawia się często i nie chcielibyśmy jej zmarnować. Bardzo często uwarunkowana objętością naszego portfela. Poniżej znajdziecie informacje na temat miejsc, które warto zobaczyć. Być może będą dla was inspiracją i ułatwią wam wybór.
Rzeczy, których potrzebujesz:
pieniądze, czas
Przeczytaj teraz: Jak spędzić majówkę?
 3.6/5 (27 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (19)

Zofia - 2015-04-29
Coffe Shop's??? SHOPS szanowna redakcjo...
Pozdrawiam i udanej majówki!!! :)
milo - 2015-04-29
Tytul bardzo na czasie. Proponowal bym jednak bardziej go rozbudowac. Juz w Polsce mozna znalezc wiele atrakcji: np dzieki -Bałtów dinopark, we dwoje wyjazd np na mazury do SPA, a moze gory wiosna wygladaja pieknie z kolei jesli wezmiemy pod uwage zagranice to mamy Billund dla dzieci, atrakcje Potsdamu, Berlina, wielu innych miast w Niemczech stosunkowo jeszcze przez nas malo poznanych. Czechy slynna raga no ale tez i piekne miejsca np w czeskim odpowiedniku gor stolowych. Austria -monumentalny wieden, górski Insbruk, a moze wlasnie Wegry czy juz coraz bardziej ciepla Dalmacja, no i dalsze panstwa. Naprawde jest w czym wybierac ale 5 slajdow to troche malo.
bnb - 2015-04-29
Jfuxgigx
Michał - 2015-04-29
Panie redaktorzyno, naucz się pan polskiego, później pisz pan artykuliki. Pytamy dokąd, określając kierunek, DOKĄD!!!, natomiast GDZIE używamy w pytaniu o miejsce położenia podmiotu.
Marta - 2014-06-16
Teraz długi weekend czerwcowy się szykuje i chyba z dzieciakami naszymi i znajomych pojedziemy pod Szczecin do Świdwie. Tylko szukamy samochodu dla 7 osób najlepiej z fotelikami.
drakulka - 2014-04-10
Majówka tuż tuż, ale mojm zdaniem to nie ważne gdzie, nie ważne na ile, tylko ważne z kim i żeby się dobrze bawić ;) My tradycyjnie - żubrówka pod pachę i kierunek mazury, w gronie znajomych ;) Trudno się czasami spotkać, bo w dorosłym życiu każdy ma już plany, rodziny, bllablabla, ale wśród naszych znajomych, każdy wie, że majówkę raz do roku spędzamy razem i tak mam nadzieję, że jeszcze długo pozostanie... tzn. fajnie by było ;)
topielica - 2013-09-27
Wszystko zależy od funduszy -fajnie jak je mamy możemy wtedy przebierac w ofertach ,natomiast gorzej jak ich brak-co wtedy ?Warto po prostu zwiedzic własne okolice czy to rowerkiem czy autem wszak na pewno nie brakuje fascynujących miejsc -byc może nawet znajdziemy takie zakątki których nigdy byśmy się nie spodziewali że takowe są tak blisko nas.
lolo - 2013-04-26
Podziemne Miasto Osówka w Górach Sowich.
grazyna2 - 2013-04-13
Ja tam preferuję nasz kraj. Polecam serdecznie nadmorską miejscowość- Wicie. Tu wypoczniesz odetchniesz świeżym , pełnym jodu powietrzem.
kolina - 2012-03-18
A mnie udało się upolować fany wyjazd do Portugalii. Znalazłam w alfie fajny hotel w Albuferii za niewielkie pieniądze. Już się nie mogę doczekać tego wyjazdu, dawno nigdzie nie byłam a podobno Portugalia jest niebywale piękna. Na miejscu chcę pożyczyć samochód albo wykupić wycieczki fakultatywne i pozwiedzać.
viviana - 2011-04-20
ja wybieram się do małopolski 1.05 beatyfikację obejrzę w Wadowicach a pozostałe dni spędzę na zwiedzaniu okolicy :) pewnie zahaczę o Groń JPII i Leskowiec a później to może okoliczne parki rozrywki, bo podobno mają szeroką gamę atrakcji na ten czas więc będzie Dinolandia, bo dzieci kochają dinozaury i Park Miniatur czyli coś dla mnie i dla Męża :) życzę wszystkim spokojnych świąt i miłego, udanego weekendu majowego :)
fiona00 - 2011-03-16
Moim zdaniem warto wybrać się na Pojezierze Brodnickie. tam właśnie usytuowany jest Hotel Głęboczek, który słynie z zabiegów winoterapii i otaczających go winnic. Myślę, że w tak malowniczym miejscu każdy szybko zapomni o codziennych stresach...
lolka - 2011-03-15
Jeśli krótki urlop to tylko Polska. Co prawda byłam w kilku miejscach, które zapierają dech, ale jednak na krótki, niekosztowy wyjazd polecam nasz kraj, gdzie równie skutecznie można wypocząć. Na weekend majowy polecam nadmorską miejscowość Dźwirzyno.Jest tam przytulny, rozsądny cenowo ośrodek Geovity, do którego często jeżdżę.
fancy - 2011-03-14
To chyba wszytko zależy od tego kto ile ma czasu i pieniędzy. Ja raz byłam w Barcelonie, raz we Lwowie. Teraz postanowiłam, zwiedzić Polskę. Odkryłam Pojezierze Brodnickie. Nie wiedziałam, że mamy takie malownicze tereny,. I w dodatku w tamtejszym kurorcie w Głęboczku można wziąć kąpiel w winie. Kuszące :)
jotka - 2011-02-04
a ja jadę do gliczarowa górnego. spokój, cisza, super widoki, dużo górek więc bierzemy rowerki. W gliczarowie jest o niebo fajniej niż w jak zwykle zawalonym zakopcu i czyste powietrze a nie spaliny i smog. polecam wszystkim na wiosenny wypad :)
Święta majowe są okresem, na który zazwyczaj wyczekujemy z utęsknieniem. Pierwsze dni maja wiążą się z długim...
Jak spędzić weekend majowy?
Święta majowe są okresem, na który zazwyczaj wyczekujemy z utęsknieniem. Pierwsze...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Czesław Zawłocki
  • Basia Sochacka
  • Siegfried Hohenstauf
  • Antoni Gorzynik
  • Wioletta Szprengel
  • Radosław G-r
  • Anila FA Anila FA
  • Jurek Borzęcki
  • Lilianna Kwiecińska
  • Paulina Wisniewska
  • Glowicka Genowefa
pasożyt