Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić dekoracje bożonarodzeniowe ze sznurka?

Jak zrobić dekoracje bożonarodzeniowe ze sznurka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 7 
Możesz w łatwy sposób wykonać dekoracje na Boże Narodzenie ze sznurka i drucika. Do kompletu zrób bałwanka, choinkę, wazony i gwiazdki. To naprawdę nic trudnego. Wystarczy odrobina chęci i trochę kreatywności.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Kilka motków sznurka sizalowego (do kupienia tutaj), Nożyczki, Klej, Elastyczny drut, Butelki
1
dekoracje ze sznurka - owijanie

Bałwanek.

Przygotuj trzy różnej wielkości motki sizalowego sznurka i ułóż je jeden na drugim.

Pozostałe elementy bałwanka – fajkę, kapelusz i cokolwiek tylko chcesz, uformuj z drucika. Najpierw jednak ciasno owiń wokół niego sznurek. Postaraj się ukryć cały drut wewnątrz.
2
dekoracje ze sznurka - fajka bałwanka
W ten sposób możesz utworzyć, co tylko zechcesz, ponieważ drucik można dowolnie formować. Napisz jakiś tekst, stwórz kapelusz lub fajkę.
3
dekoracje ze sznurka - bałwanek
Bałwanka wraz z innymi świątecznymi dekoracjami możesz ustawić na środku stołu, dzięki temu stworzysz niepowtarzalna scenerię.
4
dekoracje ze sznurka - gwiazdki

Gwiazdki.

Żeby zrobić gwiazdki, ponownie musisz owinąć drucik sznurkiem. Nie wiesz jak? To nic trudnego. Utnij kilkumetrowy kawałek sznurka. Pokrywaj drucik co kawałek klejem, a następnie ciasno owijaj wokół niego sznurek. Czynność powtarzaj dopóki cały drucik nie będzie szczelnie owinięty. Jeśli sznurek okaże się za krótki, połącz jego koniec z następnym kawałkiem i kontynuuj owijanie, jakby stanowił on całość.
Teraz nadaj drucikowi pożądany kształt.

5
dekoracje ze sznurka - butelki

Butelki.

W analogiczny sposób przystąp do owijania butelek. Owijanie zacznij od spodu butelki, nanosząc na jej fragment cienką warstwę kleju. Szczelnie owiń tą część butelki sznurkiem, po czym nanieś klej na kolejny fragment i kontynuuj owijanie.

6
dekoracje ze sznurka - choinki

Choinki.

W sklepie hobbystycznym kup kilka styropianowych stożków. Postępując analogicznie jak w kroku poprzednim, owiń każdy stożek sizalowym sznurkiem.

 4.4/5 (12 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

LucynaBentkowska - 2013-12-04
Na koniec można taką ozdobę psiknąć sprayem dowolnego koloru... Polecam odcienie złota, srebra i czerwieni.
 
Ta piękna choinka z piórek może mieć dwa zadania. Po pierwsze może cudownie ozdobić Twój dom dodając mu...
Jak zrobić choinkę z piórek dekoracyjnych?
Ta piękna choinka z piórek może mieć dwa zadania...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt