Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinkę z szyszek?

Jak zrobić choinkę z szyszek?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (407 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Szyszki zwykle kojarzą się nam ze świętami, dlatego tak często robimy z nich różne ozdoby bożonarodzeniowe. Poniżej przedstawiam jak zrobić krok po kroku śliczną choinkę z szyszek.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Stożek ze styropianu 18 x 40 cm (do kupienia tutaj), Cienki drucik, Nożyczki
1
Zgromadź dużą ilość szyszek. Powinny być różnej wielkości, od najmniejszych do największych. Dobrze, aby pochodziły z różnych gatunków drzew. Jeśli szyszki, które znajdziesz, będą "zamknięte", wówczas połóż je w pobliżu kaloryfera. W cieple otworzą się, przez co nabiorą objętości.
2
Włóż styropianowy stożek do pasującej wielkością doniczki. Dzięki niej choinka z szyszki będzie bardziej stabilna i elegancka.
3
Mocowanie drucika do szyszki
Do każdej szyszki przywiąż drucik. Możesz to zrobić obwiązując drucikiem płatki znajdujące się u podstawy szyszki. Druciki powinny odstawać na około 5 centymetrów od szyszki.
4
Druciki wystające z szyszek obwiąż mocno wokół wykałaczek. Drucik powinien płasko przylegać do wykałaczki, aby później można było ją łatwo wbić w styropian.
5
Wbijaj wykałaczki z szyszkami w styropianowy stożek. Pracę zacznij od dołu stożka używając najpierw największych szyszek. Stopniowo przesuwaj się ku górze, używając szyszek coraz mniejszych. Staraj się wypełnić szyszkami całe wolne miejsce, aby nie było widać styropianu.
Jak wyciąć gwiazdkę z papieru?
Jak udekorować cały dom na Boże Narodzenie?
Jak zrobić renifera z drucików kreatywnych?
Jak zrobić pudełko ze starych kartek świątecznych?
Wskazówki
  • Przed wbijaniem szyszek w styropian możesz pomalować go brązowymi farbami akrylowymi - wówczas nie będzie widać białego pnia.
 3.2/5 (407 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (5)

morwika - 2012-12-18
Do robienia mniejszych stroików- choinek z samych szyszek można użyć gorącego kleju i przybrać np kokardkami. Konstrukcja jest stabilna i wytrzymuje upadkitnxm
lori66534 - 2012-12-17
Super choinka fajnie by było spryskać ją jeszcze złotym sprayem ale i tak boska!
Artysta - 2012-12-15
Świetna porada. Zrobiłam już taką na święta. Ja dodałam do mojej choinki czerwone kulki z łańcucha z kulek.
isetta - 2012-11-16
Ja w tym roku zamierzam zrobić taką choinkę, ale nienawidzę styropianu, więc zrobię stożek z dużego brystolu, poprzyklejam szyszki klejem w pistolecie i psiknę złotym sprejem a na koniec przykleję koraliki i może małe bombki.
kicia - 2011-11-01
ale syfczek ;P
Myślisz o nietypowym przystrojeniu choinki w tym roku? A co powiesz na zrobienie ozdób w kształcie klatki? Miniaturowe...
Jak zrobić klatkę ozdobną na choinkę?
Myślisz o nietypowym przystrojeniu choinki w tym roku?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt