Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Przygotowanie na przyjście dziecka na świat > Jak rozpoznać płeć dziecka w ciąży? Naturalne sposoby.

Jak rozpoznać płeć dziecka w ciąży? Naturalne sposoby.

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.7/5 (32 ocen)
Oceń 
 1 z 4 
Poznanie płci jeszcze nienarodzonego dziecka jest dla niektórych rodziców bardzo ważne. Chcemy od razu zacząć przygotowania do przyjścia na świat potomka poprzez urządzanie dla niego pokoju, zakup ubranek, czy wybranie imienia. Oczywiście możesz poznać płeć dziecka dzięki badaniom USG, jednak są na to również inne sposoby. Może nie tak pewne, jednak stare jak świat.
 2.7/5 (32 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (23)

Nie będzie widoczny na stronie
 
ase - 2015-01-19
ale bzdety...
aga - 2015-01-19
w ciąży na dziewczynkę objadałam się ogórkami, śledziami na synka zaś uwielbiałam słodycze. Mdłości nie miałam ani dnia. U mnie tylko wróżyło się z obrączki lub igły. Kółko dziewczynka na boki chłopiec. To się akurat u nas spradziło
mirella - 2015-01-16
A ja z wahadełkiem znam na odwrót niż tu jest podane...jak krąży w kółko to dziewczyna a jak się waha na boki to chłopak i mi się sprawdziło... chociaż podeszłam do tego z przymrużeniem oka
Ona 32 - 2015-01-16
Ja mam chłopca, a miałam nudności i mega wymioty do dziewiątego miesiąca i miałam wielką ochotę na słodycze,serki waniliowe i owoce i na nic wiecej,więc to głupota
mama - 2015-01-16
maggie niestety u mnie jest zupełnie odwrotnie, na chłopca miałam brzuch pod broda a na dziewczyne w dole :)
Sarcia - 2015-01-16
Totalne bzdury. Ja mam córkę i syna, w obu przypadkach miałam brzuch dość nisko,podobny kształt, odrzuciło mnie od słodyczy, poranne nudności i zgaga jak jasny gwint. Tyle tylko, że w ciąży z synem dużo mniej przytyłam bo na świecie już była, jak "żywe srebro", moja córcia.
BB - 2015-01-16
Na początku woda z kiszonych ogórków i z kapusty pachniały jak chleb, torsje okropne przez 3 miesiące, potem obsesyjnie mleko, brzuszek wcale nie rozlany..... i to wszystko na dziewczynkę.
ola - 2015-01-16
co za gó-wnia-ny artykuł ........ masakra..,.. żal..... tragedia..........
maggie - 2015-01-16
chyba jedyne co sie sprawdza z takich rzeczy, jak brzuszek jest bardziej na dole to chlopak, na gorze dziewczynka ;)
piter1959 - 2015-01-16
Do autora : A oprócz Ciebie to w domu wszyscy zdrowi ???
jimbim - 2015-01-16
tak jak mówi IWA, przytoczone przykłady to zabobonne bzdury, mówie sie też aby chcąc miec chłopca siekiere pod łóżko włożyć:) ale kaształ brzucha...to juz mówi wiele i trudno sie pomylić, kształt brzucha wiele mówi o dziecku i to w duzym proceńcie prawdopodobieństwa i nie trzeba być fachowcem;)
marzenahm - 2015-01-16
TOTALNE BZDURY!!!! MAM TRÓJKĘ DZIECI, NIE WIERZCIE W TO ANI TROCHĘ!!!
piłat - 2015-01-16
PYTAM SIE:PO JAKI CH...KTOŚ PISAŁ TEN ARTYKUŁ?
Rybka - 2015-01-16
BZDURY!!!!
aga - 2015-01-16
w moim przypadku absolutnie się nie sprawdziło...mam dwie dziewczyny i przy obu wszystko wskazywało na chłopaka :D
Czas na śliwki! Ruszajmy więc do swoich ogrodów lub pobliskich warzywniaków i zaopatrzmy się w te wspaniałe owoce,...
Newsletter - Bądź na bieżąco Codziennie nowa porada w twojej skrzynce
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach domowych zaplanowanie płci dziecka jest właściwie niemożliwe, a...
Jak naturalnie zaplanować płeć dziecka?
Oczywiście na początku należy zaznaczyć, iż w warunkach...
Logowanie   Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
E-mail

Hasło

   
  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook


lub
Zapomniałeś hasła - kliknij tutaj
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło


Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook


lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

Polub nas, aby otrzymywać najciekawsze z nich wprost na swoją tablicę!
  • Hanna Zych
  • Weronika Zwolińska
  • Alicja Filus
  • Angelika Anna Stepien
  • Robert Witkowski
  • Król Marcin
  • Dorota Burkat
  • Elzbieta Mielcarz
  • Jerzy Kociołek
  • Anna Derek
Tysiące porad, pomysłów i inspiracji. Za darmo. Na każdy temat.
Nie jestem pasożytem, nie blokuje reklam
pasożyt
Proszę wyłącz Adblock-a, jeśli chcesz zobaczyć treść artykułu.