Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Kartki Bożonarodzeniowe > Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z szopką?

Jak zrobić kartkę bożonarodzeniową z szopką?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (32 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Polecam niesamowity pomysł na kartkę, którą co roku wykonuję z moimi dziećmi i za każdym razem sprawia nam ona mnóstwo radości. Jej wykonanie nie wymaga wiele wysiłku i wbrew pozorom nie jest skomplikowane. Nawet dziecko poradzi sobie z jej zrobieniem, choć jeśli zrobimy ją wspólnie z nim na pewno będzie dużo zabawniej. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w zrobieniu uroczej szopki bożonarodzeniowej, którą możecie podarować członkowi rodziny.
Rzeczy, których potrzebujesz:
biały i niebieski karton, niebieska farba, biała farba, fioletowa farba, czarna farba, czarny papier, żółty papier, nożyczki, klej w sztyfcie.
1
szablon szopki
Obklej taśmą malarską brzegi białej kartki, aby ułatwić sobie pracę. Wydrukuj szablon i wytnij elementy.
2
kartka świąteczna z szopką - 2
Ułóż je na kartce aby rozplanować układ. Najważniejsze jest aby zaplanować środek kartki. Możesz zaznaczyć położenie poszczególnych postaci ołówkiem.
3
kartka świąteczna z szopką - 3
Wymieszaj nieco białej farby z niebieską i jasnoniebieskim kolorem zacznij malować okręgi od zaznaczonego środka ku zewnątrz. Popatrz na zdjęcie gotowej kartki, jeśli nie rozumiesz do czego zmierzam.
4
kartka świąteczna z szopką - 4
Kontynuuj malowanie okręgu coraz to ciemniejszym niebieskim, dodając potem fioletu na nawet nieco czarnego. Maluj aż dotrzesz do brzegów kartki. Ważne aby całość była powiększającym się okręgiem równomiernie prowadzonym pędzelkiem.
5
kartka świąteczna z szopką - 5
Teraz pora na szablon. Możesz wykorzystać mój lub też stworzyć własny. Jeśli istnieje taka konieczność, pomniejsz go. Odrysuj wszystkie elementy na czarnym papierze, a gwiazdę na żółtym. Wytnij.
6
kartka świąteczna z szopką - 6
Ułóż elementy na wysuszonej kartce z niebieskim okręgiem. Żłóbek z dzieciątkiem Jezus ułóż w centralnym punkcie, który wyznaczyliśmy na początku i który pozostał biały. Obok ustaw Józefa i Maryję. Poprzyklejaj wszystkie elementy.
7
kartka świąteczna z szopką - 7
Obetnij tak wykonaną kartkę dookoła krawędzi zaznaczonych taśmą malarską. Złóż kawałek niebieskiego brystolu na pół. Naklej na nim przygotowany przez ciebie obrazek świętej Rodziny, a w środku napisz życzenia. Kartka gotowa.
 4.3/5 (32 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Badf - 2010-12-14
Niesamowite ;)
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne proponuję kolejny pomysł na zrobienie świątecznej kartki. Możesz...
Jak zrobić składaną kartkę na święta?
Ponieważ robienie kartek jest coraz bardziej popularne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt