Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak zrobić choinkę z gazety?

Jak zrobić choinkę z gazety?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (178 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Zamień stare kolorowe magazyny w piękne choinki. Wymaga to trochę pracy, precyzji i czasu, ale dla takiego efektu warto. Udekoruj gazetowymi choinkami dom na święta.
Rzeczy, których potrzebujesz:
stary magazyn, kostka introligatorska, klej w sprayu (do kupienia tutaj), brokat wybranego koloru.
1
Robienie choinki z gazety 1
Otwórz gazetę i zacznij ją wyginać w różne strony, aby z łatwością móc manipulować kartkami. Złóż okładkę prowadząc górny prawy róg do grzbietu gazety, aby górna część strony była równo z grzbietem tworząc trójkąt prostokątny.

To samo zrób z każdą kolejną stroną książki. Pomóż sobie kostką introligatorską. Trzeba być bardzo dokładnym, aby wyszła piękna i równa choinka.
2
Robienie choinki z gazety 2
Jak już skończysz tę pierwszą część, daj rękom chwilkę odpocząć po czym wracaj do pracy.
3
Robienie choinki z gazety 3
Ponownie musisz zagiąć każdą kolejną stronę gazety. Najdłuższy bok trójkąta zrównaj z grzbietem gazety.
4
Gdy dobrniesz do końca daj sobie ponownie odpocząć przez chwilkę. Chyba, że nie potrzebujesz. Jesteśmy już na finiszu.
5
Choinka z gazety
Na spodzie choinki powstały małe wystające trójkąciki. Wystarczy je teraz pochować w spód między wytworzone zakładki. Musisz uzyskać płaski spód, aby choinka bez problemu stała.

Voila! Choinka gotowa. Koniec żmudnego zaginania. Wystarczy teraz, że spryskasz choinkę klejem i posypiesz brokatem. Pozostaw do wyschnięcia.
 4.9/5 (178 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

KatoliczkaZosia - 2015-12-03
Polecam wszystkim tą choinkę. Łatwo się ją robi i jest elegancką dekoracją świąteczną.
PS. freblanka- Też użyłam lakieru. Dzięki za radę. :)
freblanka - 2014-12-09
Dziękuję za świetny pomysł na oryginalną dekorację świąteczną!
Choinka z gazety już zrobiona :-)
Nie miałam kleju, więc zastąpiłam go... lakierem do włosów - brokat wystarczająco dobrze się na nim trzyma, a choineczka pięknie się skrzy.
Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie do przystrojenia choinki. Musimy zadbać o to, by udekorować całe...
Jak zrobić choinkę ze styropianu i bibuły?
Świąteczne dekoracje nie mogą ograniczać się wyłącznie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt