Tutaj jesteś: Dziecko > Ciąża > Seks w ciąży > Jak uprawiać seks w ciąży?

Jak uprawiać seks w ciąży?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Podczas zbliżenia należy wybierać takie pozycje seksualne, które nie spowodują ucisku na brzuszek ani piersi kobiety. W pierwszych miesiącach ciąży nie ma to wielkiego znaczenia a sposoby kochania się są nadal nieograniczone pod warunkiem, że ciąża nie jest zagrożona. Teoretycznie kochanie się nie powinno i w tym przypadku zaszkodzić dziecku, jednak może się tak stać poprzez silne skurcze towarzyszące kobiecie podczas orgazmu. Poniżej znajdziesz bezpieczne dla ciąży pozycje seksualne.
1
Pozycja klasyczna - jednak ważne jest, aby mężczyzna nie opierał się o kobietę. Jest to pozycja dopuszczalna w pierwszych miesiącach ciąży.
2
Pozycja tylna - Kobieta klęczy, opierając się o brzeg łóżka, pod brzuch może położyć poduszkę. Mężczyzna klęka za nią.
3
Pozycja boczna - kobieta leży na boku, mężczyzna kładzie się na tym samym boku za kobietą. Ta pozycja jest dobra na okres całej ciąży.
4
Pozycja na jeźdźca - kobieta siada na mężczyźnie twarzą do niego lub odwrotnie.
5
Pozycje klęczące - Kobieta leży na łóżku z rozchylonymi szeroko nogami, zaś mężczyzna klęczy przed nią. Kobiety nogi mogą leżeć na podłodze, obejmować biodra mężczyzny lub opierać się na jego barkach.
6

U niektórych kobiet ochota na seks w ciąży znacznie rośnie. Jeśli nic nie jest cię w stanie zaspokoić polecam kulki gejszy (zobacz: kulki gejszy). Po pierwsze - ich noszenie sprawia wielką przyjemność a po drugie - wzmacniają one mięśnie Kegla (mięśnie pochwy). Mięśnie te warto ćwiczyć podczas ciąży i po urodzeniu dziecka, gdyż ułatwiają noszenie ciężaru rosnącego płodu, ułatwiają poród, ochronią krocze przed nacięciem czy pęknięciem itd.

Wskazówki
  • Bardzo pomocne mogą się okazać wszelkie zabawki takie jak wibratory czy nakładki na palce (lub usta).
 3.7/5 (47 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Justyna306 - 2014-06-07
Każda pozycja jest ok, oczywiście jeśli lekarz nie widzi przeciwskazań.Seks w ciąży na pewno nie zaszkodzi dziecku, pęcherzyk i wody płodowe w których znajduje się maluszek chroni go jak poduszka. Lekarze nawet zalecaja seks, gdyż wtedy matka jest rozluzniona, co bardzo dobrze wpływa na maleństwo.
Halinka - 2010-06-28
heheh a chodzisz już do gimnazjum? ta strona jest dla dorosłych!
japan - 2010-06-28
czy meżczyzna wsadza penisa do pochwy jak jest sie w ciazy
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych doznań? Poniżej znajdziesz pięć gorących pozycji, dzięki...
Jak być dobrą kochanką? Gorące pozycje seksualne.
Chcesz, aby seks za każdym razem dostarczał ci niesamowitych...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt