Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Dziadka > Prezenty na Dzień Dziadka > Jak zrobić prezent dla dziadka?

Jak zrobić prezent dla dziadka?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dziadek to jeden z najważniejszych mężczyzn w twoim życiu. Zawsze znajdzie dla ciebie czas, pomoże, gdy masz problemy, potowarzyszy gdy się nudzisz. Dziadek to też wspaniały nauczyciel i przyjaciel. Dlatego warto w dniu jego święta podarować mu coś wyjątkowego, coś zrobionego samodzielnie, co udowodni mu jak wiele dla ciebie znaczy. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na prezent dla dziadka.
1

Wspomnienia.

Dla dziadka najcenniejsze są chwile, które spędził z tobą, dlatego doskonałym prezentem będzie zrobienie dla niego albumu z waszymi wspólnymi zdjęciami. Możesz kupić album na zdjęcia w sklepie lub zrobić go samodzielnie z kilku kawałków brystolu. Pod każdym zdjęciem napisz w kilku słowach wspomnienie danego wydarzenia lub podziękowanie za to, co dziadek zrobił dla ciebie w danej chwili (np. że nauczył cię puszczać kaczki na wodzie lub podarował ci pierwszy rower).
Jeśli masz dostęp do zdjęć dziadka z czasów, kiedy był jeszcze młody, możesz też przygotować dla niego album wspomnień. Umieść tam zdjęcia z czasów jego młodości, chwile spędzone z twoimi rodzicami i z tobą. Dziadek na pewno będzie wzruszony.

2

Kupony.

Jeśli szukasz innego pomysłu na prezent, możesz podarować dziadkowi zestaw własnoręcznie wykonanych kuponów. Weź kilka kartek brystolu, złóż je na pół i zszyj ze sobą tak, by utworzyły cienki zeszyt. Na okładce napisz „Księga życzeń Dziadka”. Każdą stronę „zeszytu” podziel na prostokąty równej długości. Będą to poszczególne kupony. Napisz na każdym z nich na co dziadek może go wykorzystać (np. „Wspólny obiad”, „Spacer z wnuczkiem”, „Mecz”, „Wyprawa na ryby”,„Dowolne życzenie”). Poszczególne kupony oddziel od siebie tak, by można je było łatwo oderwać (np. nakłuj oddzielające je linię szpilką). Przewiąż całość wstążką i podaruj dziadkowi. Pamiętaj, żeby wywiązać się z zawartych na poszczególnych kuponach obietnic!

Skąd wywodzi się dzień Babci i jak obchodzony jest na świecie?
Jak zrobić papierowe kwiaty?
Jak zrobić laurkę dla dziadka?
Jaki prezent kupić dla dziadka?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Pati_Róża - 2012-01-21
super pomysły! Ja zrobiłam kupony, i sie niektóre sprawdziły
Babcie to bardzo ważne członkinie naszych rodzin. Wszyscy je kochamy i chcemy im podziękować za ich nieustanną gotowość...
Jak zrobić prezent dla babci?
Babcie to bardzo ważne członkinie naszych rodzin. Wszyscy je kochamy i chcemy im podziękować...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt