Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Kolory i wzory w dekoracji > Jak łączyć kolory we wnętrzach? Pomarańczowy z zielenią.

Jak łączyć kolory we wnętrzach? Pomarańczowy z zielenią.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czy pomarańczowy i zielony mogą ze sobą dobrze się komponować? To ogniste para, ale jak wiadomo przeciwieństwa się przyciągają: pomarańczowy pobudza, zielony uspokaja. Brzmi niewiarygodnie, ale w rzeczywistości możemy stworzyć dzięki temu zestawieniu naprawdę ciekawe aranżacje.
1

Podobno najlepiej wykorzystać pomarańczowa barwę w kuchni, gdyż pobudza apetyt oraz w pokoju dziecięcym. Moim zdaniem ten kolor sprawdza się wszędzie, trzeba tylko umiejętnie go łączyć.

  • Aby stworzyć udaną paletę kolorów w naszym domu przy użyciu pomarańczowych i zielonych barw należy użyć zdecydowanego odcienia jednego z tych kolorów, a drugi pozostawić bardziej spokojnym.

  • Jeśli marzysz o wyraziście pomarańczowej ścianie w salonie, umieść dodatki w kolorze naturalnej zieleni lub zdecydowanie jaśniejszej. Jeśli chcesz, aby to zieleń królowała w danym pokoju, dobierz do niej pomarańczowe akcesoria w jaśniejszych tonacjach.

  • Jeszcze inne rozwiązanie dla tej palety barw to użycie zarówno zdecydowanej pomarańczy i zieleni, ale na mniejszych częściach pokoju w towarzystwie czerni lub bieli.

  • Kolorystyka mebli jest także istotna. Jasno drewno przy nasyconej pomarańczy i zieleni bardzo zyskuje, ciemne natomiast potęguję efekt kolorystyczny.

Jak urządzić pokój młodzieżowy?
Jak wybrać dywan?
Jak zaaranżować samodzielnie wnętrza?
Jak udekorować mieszkanie na wiosnę?
 4.3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

Sasza - 2012-05-20
W łączeniu kolorów pomógł mi bardzo kreator wnętrz ( ja znalazłam go tutaj http://www.barwy-natury.com.pl/kreator/#/wnetrza). Malowałam do woli nie martwiąc się jeszcze jak wytrzymają to moje ściany. Fajna zabawa i dużo daje, ja już się zdecydowałam na połączenie pomarańczowego z bielą i fioletem. Jak wyjdzie tak jak na kreatorze to bardzo będę zadowolona!
lola - 2012-05-20
ja mam pomalowany pokój dwoma kolorami . przeważa "lilia wodna" a drugi kolor to "zamki na piasku" z barw Natury Śnieżki.kolory fajne, łatwo można do nich dobrać dodatki dzięki którym wnętrze robi się przytulne.
fiona00 - 2011-03-17

Ja również lubię łamać kolory. Bardzo podoba mi się np. taki odcień fioletu jak tutaj http://www.meblopol.net/index.php?d=one_prod&id_product=7461 Myślę, ze ciekawie wyglądał by w połączeniu z bordowym albo może z brązowym. Dzięki temu w pokoju zrobiłoby się przytulnie i ciepło.

anetka4 - 2011-01-19
Moje 2 ściany w pokoju są pomalowane na ciemny zielony a 2 pozostałe na jasno zielony czy mogę zastosować pomarańczowe dodatki( firanka, półka, narzuta na łóżko)? Czy to nie będzie zbyt dobre połączenie. Jeśli nie to jaki kolor mogę dodać by chociać toche rozweselić pokój? Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam.
Podwórko to nie jedyny sposób na posiadanie własnego kawałka zieleni. Dowiedz się jak zamienić nudny balkon w cudowne...
Jak udekorować balkon?
Podwórko to nie jedyny sposób na posiadanie własnego kawałka zieleni. Dowiedz się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt