Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Materiały i elementy dekoracyjne > Jak udekorować stół?

Jak udekorować stół?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
Jeśli zamierzasz lub właśnie przygotowujesz przyjęcie dla znajomych na dzisiejszy wieczór, nie przejmuj się. Możesz nakryć stół w bardzo prosty sposób, używając wazonów, obrusu, owoców, mis, bieżników, serwetek, czy nawet gałązek. Jest milion sposobów na udekorowanie stołu jadalnego. Warto też dbać o jego aranżację każdego dnia: umieszczając świeże kwiaty w wazonie, czy zapełniając misy ulubionymi owocami. Popatrzmy, jak robią to inni.
1
dekoracja stołu - śnieżna biel
Po lewej fantastyczne nakrycie stołu. Bardzo podoba mi się wykorzystanie w dekoracji gałązek, oryginalnych lamp i białej barwy. Talerze idealnie korespondują z całą kolorystyką nakrycia.
2
dekoracja stołu - błękit i zółte tulipany
W lecie możemy pozwolić sobie na żółte tulipany. W połączeniu z niebieskimi i brązowymi elementami będą wspaniale dekorować nasz stół. Obrączki na serwetki sprawiają, że nakrycie prezentuje się elegancko i z klasą. Niby tak niewiele, ale w końcu diabeł tkwi w szczegółach.
3
skromne nakrycie stołu
Jeśli nie lubisz, kiedy dzieje się dużo na stole, wystarczy wówczas ładna, prosta zastawa jak na zdjęciu poniżej. Sam żyrandol jest w sobie ciężki i okazały, więc dodawanie kolejnych elementów dekoracyjnych wprowadziłoby tu zamęt.
4
dekoracja stołu - kwiat w donicy
Zamiast wazonu możemy postawić na środku stołu kwiat w donicy. Ten pomysł osobiście przypadł mi do gustu. Ładne podstawki na talerze, świeczki i mamy ciekawe nakrycie. Zauważcie, że talerzyki zostały dopasowane do koloru poduszki.
5
dekoracja stołu - masywne świeczniki
Grube, złocone świeczniki zamiast kwiatów to do mnie przemawia. Nic lepiej nie dodaje przytulnej atmosfery niż świece. Trochę dużo się dzieje na tym stole, ale mimo to wszystko mi się podoba.
6
bukiet kwiatów - najprostsza dekoracja na stół
Codziennie warto dbać o nakrycie naszego stołu. Czasem wystarczy bukiet kwiatów i od razu jest przyjemniej.
7
dekoracja stolika jadalnego
Jeśli mamy niewielki stolik jadalny, wykorzystajmy ścianę tuż obok, aby nadać jemu indywidualny charakter. Wazony, wazy, czy drobiazgi budują przytulny klimat.
Jak urządzić mały salon?
Jak ustawić meble w pokoju?
Jak optycznie odmienić wnętrze za pomocą koloru?
Jak ustawiać meble?
Przeczytaj teraz: Jak ozdobić ściany?
 3.8/5 (5 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Blondyneczka - 2013-02-24
Bardzo pomysłowo. Na przyjęcia dla córki zawsze układam kolorowe talerze tzn. na duży granatowy talerz kłade mniejszy żółty i na to czerwona miseczka. Do tego kolorowe ozdoby, jedzenie i serwetki. Niesamowicie sie to prezentuje.
Blondyneczka - 2013-02-24
Wspaniałe pomysły, na pewno wykorzystam je na jakąś uroczystość albo na co dzień :)
Stolik kawowy nie musi być pusty i nudny. Zadbajmy o to, żeby był ciekawym elementem wystroju wnętrza także wówczas,...
Jak udekorować stolik kawowy?
Stolik kawowy nie musi być pusty i nudny. Zadbajmy o to, żeby był ciekawym elementem...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Malwina Rubajczyk
  • Agnieszka Weber
  • Alicja Łowicz
  • Elzbieta Krochmal
  • Jola Musiał
  • Marzanna Wawrowska
  • Justyna Stawska-Bajcar
  • Alicja Galczynska
  • Joanna Gala
  • Karol Pajęcki
  • Lucyna Kaszubowska
  • Katarzyna Wojciechowska
  • Iwona Kołodziej
  • Helena Świder
  • Aneta Lewandowska
  • Marcin Koścień
  • Weronika Dybowska
  • Pan Tadeusz
  • Iwona Fryauf
  • Justyna Nelus
  • Anna Kardynał
  • Danka Zimnol
  • Urszula Odrobińska
  • Jolanta Słowik
  • Krystian Bochnia
  • Darek Nomen
  • Kamila Mormul
  • Jozek Darłowo
  • Ewelinka Antoniak
  • Bozena Czarnota
pasożyt