Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jak urządzić korytarz?

Jak urządzić korytarz?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Przejściowe pomieszczenia w naszym domu: pomiędzy pokojami, piętrami, częścią zewnętrzną czy wewnętrzną – zazwyczaj są przeładowane albo po prostu mało interesujące. Większość z nas nie może pozwolić sobie na ogromne rezydencje. Okazuje się, że nasze wejścia, czy korytarze stanowią miejsce przechowywania książek i wszystkich pozostałych rzeczy, innymi słowy stają się magazynami. Nie zapominajmy jednak o wartości estetycznej tych miejsc. Funkcjonalność możemy połączyć ze stylem i smakiem. Kiedy funkcje i forma pozostają ze sobą w harmonii, wówczas mogą mieć ogromne znaczenie.
1
korytarz w stylu retro
Maxwell Gillingham-Ryan z Apartament Therapy zaleca, aby tuż przy drzwiach było miejsce na nasze klucze, pocztę, czy smycz dla psa. Po lewej idealne połączenie funkcjonalności i wyrafinowanego stylu.

Mamy małą komodę z szufladami, gdzie możemy przechowywać niezbędne rzeczy. Nie zapomniano też o lustrze – jednym z najważniejszych elementów przed wyjściem z domu. To wszystko połączono z elementami dekoracyjnymi jak wazon, koszyk, czy kwiaty. Wejście utrzymano zostało konsekwentnie w stylu retro.
2
korytarz z lustrem naprzeciwko drzwi
Zazdroszczę właścicielowi poniższego mieszkania. Ma ogromne lustro, zaraz naprzeciwko drzwi wejściowych. Tuż obok postawiono interesujący, przezroczysty stojak na parasole. Nie zapomniano też o pionowej półeczce na buty. Uwagę przyciąga obraz na srebrnej sztaludze – oryginalne rozwiązanie. Zauważcie, że w korytarzu znajduje się też dość ciężka szafa, kolorem nawiązująca do lustra. Eklektyczne, piękne wnętrze.
3
surowy wystrój korytarza
Poniżej jasny korytarz, któremu brakuje jakichkolwiek dekoracji. Ustawiono jedynie duże lustro. Trochę jak dla mnie zbyt surowo.
Jak urządzić wnętrze w bieli?
Jak urządzić pokój w stylu japońskim?
Jak tanio urządzić mieszkanie?
Jakie oświetlenie do salonu?
4
kolejna odsłona aranżacji korytarza
Kolejne zdjęcia z tego samego wnętrza, co powyżej. Zabudowano grzejnik białą obudową, co jest ciekawym posunięciem. Brakuje jednak jakichkolwiek szuflad choćby na klucze.
5
korytarz w ognistej aranżacji
Bardzo designerskie wejście. Połączenie ognistej pomarańczy z czernią i bielą tworzy oryginalne zestawienie. Mamy stoliczek o ciekawej, nowoczesnej formie i o dziwo jest funkcjonalny. Szuflada pozwala na przechowywanie niezbędnych rzeczy, a blat stolika na ustawienie dekoracji. Dla wygody domowników ustawiono też dwa krzesełka.
6
nowoczesna aranżacja przedpokoju
Kolejne nowoczesne wejście. Sufitowe oświetlenie, czarna, połyskująca podłoga i dopasowany do tego duży obraz w paski. Mamy ławeczkę na srebrnych nogach i stylizowane krzesło.
7
korytarz połączony z salonem
Super wnętrze. Gruby brązowy słup oddziela nam korytarz od jadalni i salonu. Mamy fajny stoliczek. Możemy pod niego włożyć obuwie, a na nim ustawić dekoracje.
8
korytarz w klasycznej aranżacji
Tym razem tradycyjne wnętrze. Ciężka, przysadzista komoda i po boku 2 krzesła. Nad nią okrągłe lustro.
9
półki w korytarzu
Jeśli mamy długi korytarz dobrym pomysłem jest zamocowanie półeczek. Wówczas stworzy się nam miejsce na ustawienie koszyczków, gdzie możemy wkładać klucze, czy dokumenty.
10
regał tworzący korytarz
Pomiędzy przejściem do kolejnych pokoi możemy wbudować stojące półki i wypełnić je książkami.
 3/5 (6 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

marwinworkshop - 2011-02-02
jak urzadzić korytarz? Odważnie, niesztampowo, niezwyczajnie, czyli... przy pomocy Marwin Workshop. Zapraszamy na marwinworkshop.com.
 
Ogromny postęp technologiczny i zgiełk dużego miasta spowodował, że coraz chętniej wracamy do tego co naturalne i...
Jak stworzyć wnętrze w stylu eko?
Ogromny postęp technologiczny i zgiełk dużego miasta...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt