Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Wnętrza > Stylizacja wnętrz > Jakie krzesła do jadalni? Stylowe inspiracje.
Jakie krzesła do jadalni? Stylowe inspiracje.

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Inwestycja w stylowe i wygodne krzesła zapewni nam udane przyjęcie obiadowe. Bardzo często te, które wydaja się być super eleganckie, kultowe okazują się w praktyce niefunkcjonalne. Dlatego osobiście uważam, że krzesła muszą być nie tylko piękne, ale przede wszystkim wygodne. Wygodne, czyli takie, że masz ochotę na nich siedzieć przez więcej niż 3 minuty:) Jest mnóstwo elementów, które należy wziąć pod uwagę przy zakupie odpowiednich krzeseł do jadalni. Numer jeden: Test siedzenia! Czy jest komfortowe i zaprojektowane z myślą o ludziach? Numer dwa: Czy jest solidne na tyle, że po przewróceniu nadal będzie przypominać stan wyjściowy? Numer trzy: Czy jest stylowe i pełne uroku? Poniżej kilka wyszukanych pomysłów.
1
oryginalne krzesła do jadalni
Bardzo wygodne krzesła do minimalistycznej jadalni. Powyginane krzesła tworzą idealną parę z ciemniejszym stołem.
2
tapicerowane krzesła do jadalni
Ściany bardzo jasne z wysokimi cokołami. Na pierwszy plan wysuwa się ciemny stolik i dość masywne krzesła. Wszystko w angielskim stylu. Jestem za!:)
3
krzesła do jadalni - styl country
Jadalnia w stylu country. Krzesła dopasowane do stołu i kredensu. Zauważcie, że po przekątnej mamy krzesło obite tkaniną. Bardzo ciekawe zestawienie na tle szarej ściany. Do tego fikuśny żyrandol, który dodaje dostojności całej jadalni.
4
drewniane krzesła do jadalni
Przytulna jadalnia! Cokoły, oprawy okien i okiennic w połączeniu z kremową ścianą rozświetlają całe wnętrze. Ciemniejszy odcień kremu został zastosowany na siedziskach. Zdejmowane ubranka na siedziska są bardzo funkcjonalnym rozwiązaniem, z łatwością możemy je wrzucić do prania. Krzesła delikatnie wygięte zapewniają komfort.
5
narożnik do jadalni
Jadalnia jak z amerykańskiego baru śniadaniowego. Krzesła zostały zastąpione zielonkawym narożnikiem i ławą. No proszę, nie zawsze w jadalni muszą być krzesła.
Jak urządzić funkcjonalną kuchnię?
Jak urządzić mały salon?
Jak urządzić małe mieszkanie w bloku?
Jak dobrać dywan?
Przeczytaj teraz: Jak urządzić jadalnię?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie jest istotne. Staramy się, aby dobrze wypaść podczas rozmów kwalifikacyjnych, kiedy...
Sposoby na piękny korytarz
Wszyscy wiemy, że pierwsze wrażenie jest istotne. Staramy się, aby dobrze wypaść...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.
pasożyt