Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Babci > Prezenty na Dzień Babci > Jak zrobić prezent dla babci?

Jak zrobić prezent dla babci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Babcie to bardzo ważne członkinie naszych rodzin. Wszyscy je kochamy i chcemy im podziękować za ich nieustanną gotowość do pomocy w każdej sytuacji oraz za bezgraniczną miłość do wnuków. Babcie jak nikt inny zasługują na docenienie. Pamiętajmy więc o naszych babciach w dniu ich święta, które u nas w Polsce wypada 21 stycznia. Pomyślmy nad prezentem tylko dla nich. Wiadomo, że babcie nie są wymagające i zawsze nam powtarzają, że niczego oprócz naszego szczęścia nie potrzebują. Ale na pewno będzie miło Twojej babci, gdy dasz jej coś tylko od siebie i tylko dla niej. Oto kilka pomysłów.
1

Biżuteria. Jeśli Twoja babcia lubi się elegancko ubrać wybierz dla niej jakąś uroczą bransoletkę z z zawieszkami na których będą imiona wnucząt. Możesz też zdecydować się na naszyjnik w podobnym stylu.

2

Ramka ze zdjęciem. Podaruj babci zdjęcie wszystkich jej wnucząt. Zbierzcie się wszyscy razem i ustawcie do wspólnego zdjęcia. Czasami ciężko się zebrać, ale okazją mogą być na przykład Święta Bożego Narodzenia, kiedy to jesteście wszyscy razem przy świątecznym stole. Ciężko jednak to przewidzieć, zwłaszcza, gdy na ten pomysł wpadniecie już po świętach. Możecie też skorzystać z opcji Photoshopa i dokleić niektórych z Was – ale to już nie będzie to samo.

3

Słoiczek na ciastka. Wiadomo, że babcie robią wspaniałe wypieki. Na pewno Twoja babcia też piecze pyszne ciasteczka, które zawsze już będą Ci się kojarzyć tylko z nią. Kup specjalny wielki słoik i naklej na niego jakiś napis, na przykład 'Najlepsze na świecie ciasteczka babci Krysi' i zdjęcie babci z ciasteczkami. Możesz też dołączyć zdjęcie wnuków zajadających się wypiekami babci.

Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?
Jak zrobić papierowe kwiaty?
Jak uszyć fartuszek? Prezent dla babci
Jak zrobić prezent dla dziadka?
4

Magnesy na lodówkę. Podaruj babci magnesy na lodówkę ze zdjęciami wnuków. Prezent sprawdzi się zwłaszcza jeśli Twoja babcia często przebywa w kuchni i lubi mieć na lodówce różne zapiski przyczepione właśnie magnesami. W ten sposób zawsze będzie mogła popatrzeć na uśmiechnięte twarze swoich wnucząt.

5

Audiobooki. Jeśli Twoja babcia uwielbia literaturę i przeczytała już niejedną książkę możesz jej jakąś podarować. Ale są babcie, które narzekają bardzo na wzrok. Niestety w ich wieku oczy męczą się dużo szybciej, wzrok już nie jest ostry i małe literki zlewają się w jedną całość. Dobrym rozwiązaniem będzie więc podarowanie babci audiobooka. Dzięki temu, babcia będzie mogła poznawać nowe, nieodkryte jeszcze skarby literatury zakładając słuchawki i przenosząc się w świat stworzony przez autora. Niejedna babcia, która uwielbia książki doceni ten gest.

6

Laurka. Zrób dla babci laurkę. Na pewno ją ucieszy takie prezent, zwłaszcza, że będzie to coś, co od początku do końca będzie wykonane przez Ciebie. Napisz w środku wierszyk, namaluj coś ciekawego, na przykład babcię lub wazon z kwiatami. Babcia na pewno postawi laurkę na komodzie, gdzie wszyscy będą mogli ją podziwiać.

Przeczytaj teraz: Co dać na Dzień Babci?
 4.1/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

zuziazyl - 2013-01-18
Bancie cieszą się z każdego prezentu dla nich najważniejsza jest pamięć.
nick - 2013-01-11
LAMPION . Przygotuj : mocny klej , wycinki kwiatów , szklankę {lub ładny słoik} , świeczkę i kolorowy papier .
przygotuj wycinki i naklej na szklance lub słoiku. Odmierz spód szklanki {słoika} i naklej do środka szklanki {na spód} .Następnie połóż w środku świeczkę w środku mażesz pokleić . I... GOTOWE
22 stycznia obchodzimy Dzień Dziadka. Zatroszcz się o to, żeby w tym dniu podarować dziadkowi coś wyjątkowego....
Jaki prezent kupić dla dziadka?
22 stycznia obchodzimy Dzień Dziadka. Zatroszcz się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt