Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Dzień Babci > Kartki na Dzień Babci > Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?

Jak zrobić laurkę na Dzień Babci?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.7/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dzień Babci to święto, o którym nie można zapomnieć. Babcie są tak kochane i odgrywają tak ważną rolę w naszym życiu, że było by to niemal grzechem. To one nas rozpieszczają, dogadzają nam i nierzadko wręcz wychowują – gdy zostajemy pod ich opieką, gdy nasi rodzice są w pracy. Podaruj więc babci laurkę i nie daj jej odczuć, że nie pamiętasz o niej w dniu jej święta. Jeśli jesteś zbyt mały, żeby wykonać proponowaną przez nas laurkę lub nie dajesz sobie z nią rady poproś mamę lub tatę, aby Ci pomogli.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Twoje zdjęcie – lub zdjęcie z rodzeństwem, blok techniczny, papier ozdobny (do kupienia tutaj), cieniutka tasiemka, dziurkacz, nożyczki, linijka, igła, nitka, spinacze, ołówek.
1
Kartkę z bloku technicznego złóż na pół. Przetnij. Jedna połówka nie będzie Ci potrzebna więc ją odłóż. Następnie złóż zostawioną połówkę na pół. To będzie baza dla Twojej kartki.
2
Zmierz wymiary złożonej kartki i przenieś je na papier ozdobny. Wytnij z niego zaznaczony prostokąt.
3
Pamiętaj, że wybrane zdjęcie nie może być zbyt duże. Wybierz więc takie w formacie 9x13. Jeśli nie masz to po prostu zmniejsz wymiary większego zdjęcia obcinając jego krawędzie.
4
Nałóż papier ozdobny na zdjęcie i zobacz, w których dokładnie miejscach znajdują się na nim postacie. Następnie naszkicuj na papierze ozdobnym serduszko lub inny wybrany kształt w taki sposób, aby widać było osoby na zdjęciu i wytnij wybrany kształt.
5
Teraz przyłóż do kartki z papieru technicznego zdjęcie – na jej przód. Na zdjęcie nałóż wycięty papier ozdobny. Zabezpiecz wszystko spinaczami, aby się nie przesunęło.
6
Teraz zrób wokoło dziurki dziurkaczem i przełóż przez nie tasiemkę. Dzięki tasiemce papier techniczny, zdjęcie i papier ozdobny będą się trzymać razem i spinacze nie będą już potrzebne. Zawiąż kokardkę z wstążeczki.
7
W środku kartki napisz życzenia dla babci.
Skąd wywodzi się dzień Babci i jak obchodzony jest na świecie?
Jak uszyć fartuszek? Prezent dla babci
Jak zrobić książkę kucharską?
Jak zrobić prezent dla babci?
 3.7/5 (23 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Rodzinna książka kucharska to doskonały sposób na zachowanie ulubionych przepisów dla przyszłych pokoleń. Ile razy...
Jak zrobić książkę kucharską?
Rodzinna książka kucharska to doskonały sposób na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt