Tutaj jesteś: Ślub i Wesele > Planowanie Ślubu i Wesela > Dekoracje Weselne > Jak udekorować salę weselną? Ślub latem.

Jak udekorować salę weselną? Ślub latem.

Stopień trudności: umiarkowane
, ekspert Tipy.pl
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dekoracje zawsze były i będą nieodłącznym elementem każdej ceremonii ślubnej i przyjęcia weselnego. Na szczęście minęła już fascynacja różowymi słonikami na masce samochodu i innymi tego rodzaju ozdobami. Obecnie zaprojektowanie dekoracji urasta do rangi sztuki, a uwieńczeniem dzieła powinny być harmonijnie komponujące się elementy dekoracyjne zarówno w kościele, urzędzie stanu cywilnego, na wymarzonym pojeździe, w sali weselnej,jak i w apartamencie Nowożeńców.
1
dekoracje weselne - odcienie zieleni
Najtrudniejszą chyba decyzją jest wybór tematu przewodniego pojawiającego się w poszczególnych elementach dekoracyjnych: papeterii ślubnej, aranżacjach kwiatowych, oświetleniu, wykorzystanych tkaninach.
2
Niezmiernie ważne jest, aby podczas tworzenia dekoracji zachować pewną konsekwencję. Jak więc widzicie nie można tego z pozoru łatwego tematu zostawiać na ostatnią chwilę. Warto o nim pomyśleć już przy wyborze zaproszeń, lokalu czy też sukni.

Inspiracji możecie szukać dosłownie wszędzie. Może nią być pora roku, hobby, ulubione miejsce, film, wspomnienie z dzieciństwa… Pole do popisu jest przeogromne!
3
dekoracje weselne - stokrotki
Jeśli zdecydujecie się na dekoracje tematycznie związane z porą roku warto wykorzystać kwiaty sezonowe. Latem, gdy możliwości wyboru kwiatów są właściwie nieograniczone warto sięgnąć szczególnie po elegancie storczyki, urocze stokrotki czy też powalające zapachem piwonie.
4
dekoracje weselne - storczyki
Storczyki - szczególnie polecamy je właśnie w okresie letnim, gdyż są wtedy najtańsze. Można z nich zrobić znakomitą i subtelną przypinkę do włosów czy też ozdobić butonierki, a pozornie niedbale ułożone na stołach lub ławkach w kościele dodadzą lekkości. Sprawią też ogromną przyjemność rodzicom, gdy w geście podziękowania wręczy sie je w gustownych donicach.
Jak tanio zorganizować wesele?
Ramka polaroid „zrób to sam” – pomysł na zdjęcia weselne
Jak przechowywać suknię ślubną?
Jak udekorować salę weselną? Ślub jesienią.
5
dekoracje weselne - piwonie
Piwonie - są to niesamowicie romantyczne letnie kwiaty, głównie w różnych odcieniach różu. Z piwonii można wyczarować dosłownie wszystko! A ich zapach…
6
Wybierając dekorację samochodu, bryczki, czy jakiegokolwiek pojazdu warto pomyśleć o możliwości wtórnego wykorzystania dekoracji. Można stworzyć taką aranżację kwiatową, którą będzie można od pojazdu odczepić i wykorzystać do udekorowania np. baru w sali weselnej.
7
tort weselny z żywymi kwiatami
Motywy kwiatowe mogą się również pojawić na papeterii ślubnej, torcie (modne staje się umieszczanie na torcie żywych kwiatów zamiast lukrowanych figurek).
8
Warto pomyśleć o zastosowaniu szklanych przezroczystych naczyń służących jako wazony czy też świeczniki. Elementy te przy odpowiednio dobranych tkaninach dodadzą lekkości i rozświetlą dekorację stołu.
9
Dekoracje w dużej mierze wpływają na odbiór wesela przez zaproszonych gości, dlatego naprawdę warto postarać się o to, aby nie były przypadkowe.
 3.7/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na pewno też nie jeden raz same byłyście...
Jak wybrać suknie dla druhen?
Pani Młoda musi być najpiękniejsza, ale równie piękne powinny być jej druhny. Na...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt