Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Inne projekty i wyroby > Jak zrobić legowisko dla psa?

Jak zrobić legowisko dla psa?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 9 
Jeśli Twojemu pupilkowi przydałoby się własne miejsce do spania, coś w rodzaju własnego łóżka to trafiłeś na właściwy artykuł. Po co kupować skoro w bardzo prosty sposób można takie legowisko wykonać samemu. Zastanów się czy masz w domu starą, niepotrzebną walizkę. A może walizka, której używasz jest już bardzo naznaczona śladami użytkowania? To odpowiedni czas i powód, aby ją zmienić. A co zrobić ze starą? Zamienić ją w łoże dla psa.
Rzeczy, których potrzebujesz:
stara walizka, nogi do mebli, poduszka, dwie krótsze deski lub jedna dłuższa, wiertarka, śrubki, 4 śruby dwugwintowe, 4 nakrętki kłowe, śrubokręt, metr, ołówek.
1
legowisko dla psa - krok 1
Za pomocą śrubokrętu rozkręć walizkę.
2
legowisko dla psa - krok 2
Jak już usuniesz wszystkie śrubki i zawiasy oddziel górę walizki od dołu. Możesz odłożyć górę całkiem, ponieważ nie będzie Ci potrzebna.
3
legowisko dla psa - krok 3
Zmierz długość wnętrza walizki. Potrzebujesz dwóch deseczek o długości walizki – dopasuj więc ich długość. Następnie zamontuj do desek nakrętki kłowe.
4
legowisko dla psa - krok 4
Odwróć walizkę na drugą stronę. Zrób cztery nawierty, po jednym na każdym rogu walizki. Dopasuj szerokość dziurek do szerokości śrub. Bardzo ważne jest również, aby dziurki w walizce pokrywały się z dziurkami w deskach. Muszą przechodzić na wylot w jednej linii.
5
legowisko dla psa - krok 5
Śruby wkręć jedną stroną w nogi od mebli od spodu.
6
legowisko dla psa - krok 6
Teraz możesz już założyć nogi. Jedną ręką przytrzymuj deskę od środka walizki, a drugą wkręcaj nogę. Śruba od nogi powinna przejść przez dziurkę w walizce i przez nakrętkę kłową. Dokręć nogę do końca.
7
legowisko dla psa - krok 7
Tak powinno to wyglądać od środka.
8
legowisko dla psa - krok 8
Aby nadać legowisku ostatecznego wyglądu włóż do walizki poduszkę. Oczywiście poduszka musi być odpowiednio dopasowana wielkością do wnętrza walizki. Znajdź więc taką odpowiednio wcześniej.
Przeczytaj teraz: Jak odnowić stary zegar?
 4.4/5 (7 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

lol zbok - 2011-06-20
Fajny pomysł tylko ja nie mam walizki!!!!!
Jeśli masz ochotę na jakiś designerski projekt to coś dla Ciebie. Dominowy zegar będzie niebanalną ozdobą każdego...
Jak zrobić zegar domino?
Jeśli masz ochotę na jakiś designerski projekt to coś dla Ciebie. Dominowy zegar...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt