Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Pomysły i Scenariusze na Walentynki > Jak spędzić romantyczny weekend w domu?

Jak spędzić romantyczny weekend w domu?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Od pewnego czasu zaczęto uważać, że niektóre dni w roku są bardziej romantyczne od pozostałych. Stało się tak m.in. za sprawą obecnych w Polsce od kilku lat Walentynek. Warto jednak pamiętać, że Walentynki to nie jedyna okazja, by pokazać drugiej połówce swoją miłość i oddanie. Zatrzymaj się, zrezygnuj ze zgiełku dnia codziennego i pomyśl o Was. Czy mieliście ostatnio wystarczająco dużo czasu dla siebie? Czy natłok codziennych obowiązków nie wpłynął niekorzystnie na wasze relacje? A może zbliża się rocznica waszego związku? Wszystko to jest idealnym pretekstem, by spędzić romantyczny weekend we dwoje. Poniżej przekonasz się, że żeby to zrobić nie musicie nawet ruszać się z domu!
1
Przede wszystkim pamiętaj o tym, że weekend powinien być tylko dla was. Wyłącz telefony, dzieciom pozwól nocować u kolegów lub dziadków. Absolutnie nic nie może was w ciągu tych dwóch dni rozpraszać. Nawet najdrobniejsza rzecz może sprawić, że nastrój, który z taką pieczołowitością budowałeś/-aś, pryśnie.
2
Żeby weekend mógł być naprawdę romantyczny, musisz oderwać się od codziennych spraw. Nie rozmawiaj ze swoją drugą połówką o problemach w pracy, na studiach, kłopotach rodzinnych, czy finansowych. W te dwa dni odłóż na bok wszystkie troski. Skup się wyłącznie na Was i łączącej Was relacji.
3
Tradycyjnym przepisem na romantyczny weekend w domu jest oczywiście kolacja we dwoje. Kup ulubione wino, przygotuj smaczne danie, zaświeć świeczki, zapal kadzidełka. Zapach jest równie istotny w budowaniu romantycznej atmosfery, co smak. Pamiętaj o nastrojowej muzyce. Postaraj się jednak, by była ona tylko tłem dla całej romantycznej oprawy i nie rozpraszała (ani nie zagłuszała) żadnego z Was.
Jak szybko zrobić dekoracje walentynkowe?
Jak zrobić serca z ciasta francuskiego z malinami?
Prezent na walentynki, którego ona nigdy nie zapomni
Jak zrobić prezent walentynkowy – ramka serc?
4
Po romantycznej kolacji nadchodzi pora na taniec. Jest to jedna z najbardziej zmysłowych form kontaktu dwóch bliskich sobie osób. Tutaj również kluczową rolę odgrywa muzyka. Postaraj się by była ona spokojna i nastrojowa. Tańczcie wtuleni w swoje ramiona, szalonego rock'n'rolla zostaw na karnawał.
5
Powspominajcie dawne czasy. Przypomnijcie sobie w jaki sposób się poznaliście, oglądnijcie stare zdjęcia, przywołajcie zabawne wspomnienia. Wasza miłość dojrzewa wraz z Wami, a powrót do przeszłości pozwoli przywrócić ją do poziomu z początków Waszej znajomości.
6
Zafundujcie sobie romantyczny masaż. Zmysłowy dotyk i aromat olejków eterycznych zbudują odpowiedni nastrój do uwieńczenia całego wieczoru. Nie śpieszcie się, ta noc jest wyłącznie dla Was.
7
Następnego dnia obudź swoją drugą połówkę podając jej śniadanie do łóżka. Pozostańcie w łóżku nawet do obiadu, ciesząc się wzajemną bliskością i radością, jaką daje Wam bycie razem.
8
W ciągu dnia możecie wspólnie przygotować obiad, wybrać się na romantyczny spacer lub do ulubionej restauracji. To jak spędzicie ten czas zależy wyłącznie od Was. Istotne jest byście zrobili to razem.
 4/5 (5 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

grazyna2 - 2013-04-23
Może jeszcze jakiś afrodyzjak do tego bym dodała
 
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem? Chciałabyś, aby ten czas był nie tylko romantyczny, ale też...
Jak spędzić weekend z chłopakiem?
Nie masz pomysłu na spędzenie weekendu ze swoim chłopakiem?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt