Tutaj jesteś: Internet > Popularne Strony WWW > Facebook > Jak usunąć konto na Facebooku?
Jak usunąć konto na Facebooku?

Jak usunąć konto na Facebooku?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.8/5 (259 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Facebook nie robi żadnych problemów, jeśli chodzi o tymczasowe usuwanie konta lub ukrywanie pewnych informacji. Jednak opcja permanentnego usuwania konta nie jest już taka łatwa do przeprowadzenia, ze względu na utratę zawartych na koncie wszystkich informacji. Trzeba kliknąć w parę miejsc, żeby ją znaleźć. Ten artykuł wyjawia całą prawdę o usuwaniu kont z Facebooka na zawsze.
5
Na maila otrzymasz informację o tym, że Twoje konto zostanie usunięte w ciągu czternastu dni. W tym czasie nie loguj się na Facebooka, gdyż będzie to oznaczało, że rezygnujesz z usunięcia konta. Nie klikaj również w ikonkę Facebooka na innych stronach, nie klikaj w "lubię to" i nie loguj się na innych stronach za pomocą swojego konta na Facebooku.
6
Odczekaj 14 dni. Po tym czasie wszystkie Twoje posty, zdjęcia, komentarze, itd. zostaną permanentnie usunięte z Facebooka.
7

METODA DRUGA – DŁUŻSZA

Zaloguj się na swoim koncie. Zjedź na dół głównej strony i kliknij w sekcję "Pomoc".

8
W okienku "szukaj" wpisz "usuń konto" i rozwiń listę najczęściej zadawanych pytań.
9
W Facebook FAQs (najczęściej zadawane pytania) wyszukaj zapytania "W jaki sposób mogę trwale usunąć swoje konto?"
10
Przeczytaj informację, która pojawi się pod tym zapytaniem. Facebook poinformuje Cię, że jeśli chcesz całkowicie usunąć konto wszelkie informacje, które wprowadziłeś czyli zdjęcia, posty, komentarze i linki zostaną na zawsze utracone. Wielu użytkowników korzysta też z funkcji tymczasowego usunięcia konta. W takim przypadku wszystkie informacje zawarte na koncie zostają przechowane. Po ponownej aktywacji konta wyglądać ono będzie tak jak w chwili dezaktywacji.
11

Kliknij w http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account. Ponownie jak w metodzie pierwszej pojawi się komunikat "Jeśli uważasz, że nie będziesz więcej korzystał z Facebooka i chcesz usunąć swoje konto, możemy się tym zająć. Pamiętaj jednak, że nie będziesz mógł reaktywować tego konta ani odzyskać jakiejkolwiek zawartości, którą tam dodałeś. Jeśli chcesz nadal skasować konto, kliknij „Wyślij”."

12
Kliknij 'Wyślij'. Wpisz hasło i kod z obrazka. Nie loguj się na Facebooku przez kolejne 14 dni (patrz krok piąty).
Jak ukryć swoją aktywność na Facebooku?
Jak zablokować zdjęcia na Facebooku?
Jak ukryć profil na Facebooku?
Jak usunąć konto na Naszej Klasie?
< poprzedniastrona 2 z 2
 4.8/5 (259 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (41)

Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element życia każdego z nas. Natomiast to Facebook zyskał największą...
Jak zmienić status związku na Facebooku?
Portale społecznościowe stanowią nieodłączny element...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt