Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Walentynki dla Dzieci > Jak udekorować klasę na Walentynki?

Jak udekorować klasę na Walentynki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (171 ocen)
Oceń 
Udostępnij
To wielka frajda udekorować sobie klasę na Walentynki, zwłaszcza jeśli jesteś w sekcji dekoracyjnej i bardzo lubisz różne takie projekty. Istnieje naprawdę wiele opcji. Zaangażuj w to wszystkie osoby z sekcji dekoracyjnej i całą klasę. Dzięki ich pomocy wszystko pójdzie szybciej i sprawniej.
1
Powycinajcie z różnych odcieni czerwonego brystolu mnóstwo małych i dużych serduszek. Porozrzucajcie je po całej klasie. Na gazetce klasowej, na drzwiach, na oknach, nad tablicą. Pozawieszajcie je nawet pod lampami.
2
Niech każdy zrobi coś od siebie i powiesi na tablicy korkowej w klasie. Zróbcie jakieś napisy w stylu 'Dzień Świętego Walentego' lub po prostu 'Walentynki'.
3
Pozawieszajcie cienkie sznureczki od lampy do lampy, do kwiatka na ścianie, do tablicy, itp. Na sznureczkach pozawieszajcie serduszka, amorki, strzały, łuki i wszystko co Wam się kojarzy z Walentynkami.
4
Powycinajcie z gazet wszystko co znajdziecie o Walentynkach. Historię tego święta, które notabene u nas w Polce wcale nie jest obchodzone od dawna. Zawieście te informacje w różnych miejscach w klasie tak, żeby każdy miał do nich dostęp.
5
Złóżcie się na walentynkowe gadżety. To nie musi być nic drogiego, możecie wykorzystać na przykład tanie lizaki w kształcie serduszek. Ponaklejajcie je tu i ówdzie po całej klasie. Połóżcie również nauczycielowi na biurku. Będzie miło zaskoczony.
Jak zrobić galaretki na walentynki?
Dekoracja stołu walentynkowego
Jak zrobić dekoracje walentynkowe z włóczki?
Jak zaplanować walentynkowy weekend we dwoje?
 4/5 (171 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Same słowa to za mało. Oprócz wyznania “kocham Cię” podaruj ukochanej osobie własnoręcznie zrobioną przypinkę z...
Jak zrobić przypinkę walentynkową?
Same słowa to za mało. Oprócz wyznania “kocham Cię”...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt