Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak zrobić striptiz?
Jak zrobić striptiz?

Jak zrobić striptiz?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zrobienie striptizu przed swoim partnerem może być wspaniałym sposobem na dodanie nieco pikanterii swojemu życiu erotycznemu. Nie musisz być utalentowaną tancerką ani instalować w swoim domu rurki do tańca. Jedyne czego potrzebujesz to trochę odwagi i szaleństwa. Pokazanie swojego seksapilu może być wielkim przełomem nie tylko dla Ciebie, ale również dla Twojej "widowni". Poniżej znajdziesz kilka prostych kroków, które pomogą Ci zaplanować taniec erotyczny.
1

Przemyśl to

Wiele z nas ma pewne wyobrażenia na temat ciała. Pewnie już mówisz "nie nadaję się do tego - jestem za gruba", "za koścista", "poruszam się jak słoń". Źle! Uświadom sobie, że jesteś sexy i Twój chłopak Cię za taką właśnie uważa. Porzuć swoje zahamowania i pokochaj swoje ciało. Wyobraź sobie siebie tańczącą i pokazującą swoje ciało w rytm muzyki oraz o tym, jak to rozpali Twojego faceta!

2

Wybierz muzykę

Jaką muzykę najbardziej lubisz? Co Cię rusza? Jaką muzykę lubi Twój partner? Jaka muzyka wpływa na Twój erotyczny nastrój? Te pytania pozwolą Ci wybrać odpowiednią muzykę do striptizu. Striptiz możesz zacząć od dynamicznego i szybkiego utworu a następnie przejść do czegoś spokojniejszego i bardziej romantycznego. Dobrym wyborem może być piosenka, która wiąże się z jakimiś wspomnieniami.

3

Wybierz strój

Zacznij się ubierać począwszy od spodniej warstwy. Ta warstwa będzie ubiorem "końcowym" twojego występu. Co podoba się Twojemu partnerowi? Czarne koronki? Pończochy i podwiązki? Właśnie ta część garderoby będzie ostatnim "odsłonięciem".

Następnie pomyśl nad wierzchnimi warstwami ubrania. Może to być coś w czym czujesz się wygodnie lub jakiś kostium np. seksownej sekretarki czy niegrzecznej pielęgniarki. Taki strój powinien mieć również coś, co można wykorzystać jako pasek do przyciągnięcia do siebie partnera - może to być krawat czy stetoskop.

Staraj się wybrać takie ubranie i bieliznę, którą będzie można łatwo z siebie ściągnąć. Unikaj zatem rzeczy z wieloma guzikami czy haczykami.

Możesz również dodać do swojego stroju kilka akcesoriów; długi naszyjnik, długie rękawiczki, boa z piór czy kapelusz przyczynią się do lepszego efektu twojego występu.

Jeśli chodzi o buty to powinnaś być dość ostrożna z ich wyborem. Upewnij się wcześniej, że w wybranych butach będziesz mogła tańczyć. Pomimo, że 10 cm szpilki wyglądają niezwykle sexy to z pewnością twój występ taki nie będzie, jeśli wywiniesz w nich orła na podłodze.

4
Striptiz

Poćwicz

Nie musisz tańczyć jak zespół tancerzy Madonny czy jak Demi Moore w filmie Striptiz. Tańcz w prosty sposób a układy taneczne pozostaw dla profesjonalistów. Po prostu zapoznaj się dobrze z wybraną muzyką i się w nią wczuj. Tańcz do wybranych kawałków przed lustrem a na koniec, jak już będziesz się pewnie czuć, zrób próbę generalną w przebraniu i z akcesoriami.

Pomyśl o tym, kiedy i co z siebie ściągniesz. Dzięki próbie generalnej będziesz wiedzieć co ściąga się prosto i szybko a z czym będziesz mieć problem.

5
Lap dance

Striptiz

Możesz się czuć nieco zdenerwowana na początku, co jest normalne, jednak staraj się ciągle myśleć o swojej seksualności i ją wydobywać na zewnątrz. Kiedy czujesz się seksownie to tak również wyglądasz. Przygaś światła lub je całkiem wyłącz. Możesz zapalić w pokoju kilka świeczek, aby stworzyć romantyczny nastrój. Poza tym, będziesz czuć się bardziej komfortowo w półmroku niż przy jasnym świetle.

Podczas tańczenia poruszaj się wolno i również bardzo wolno się rozbieraj - pamiętaj, że jest to striptiz. Poprzez powolne ściąganie z siebie kolejnych warstw ubrań wpłyniesz w większym stopniu na zmysły partnera (striptiz znaczy w wolnym tłumaczeniu "podniecające rozbieranie"). Staraj się jak najbardziej "dręczyć" partnera narastającym podnieceniem.

Możesz zacząć taniec w rękawiczkach a następnie wolno i uwodzicielsko je ściągać. Możesz je ściągnąć nawet za pomocą zębów. Jak już ściągniesz rękawiczki to delikatnie rzuć je swojemu partnerowi. Ściągnij z siebie cokolwiek chcesz, jednak pamiętaj, aby pozostawić na sobie pończochy i buty - to wzmocni efekt wizualny.

Staraj się ciągle utrzymywać ze swoim partnerem kontakt wzrokowy, bądź pewna siebie i miej wszystko pod kontrolą. Nie zapomnij o obracaniu się, aby partner mógł zobaczyć całe twoje ciało.

Możesz również podejść blisko do partnera, odwrócić się do niego tyłem i zatrząść pośladkami - to pomoże nieco rozładować atmosferę i ci się zrelaksować. Możesz również odsłonić na chwilę swój biust wykonując obrót dookoła siebie, aby partner mógł rzucić okiem na twoją seksowną bieliznę, jednak pamiętaj, aby ją z powrotem zakryć i już nie pokazywać, dopóki będziesz gotowa. Sprawienie, że partner musi czekać na zobaczenie czegoś więcej jeszcze bardziej go podnieci.

Pamiętaj jednak również, aby nie pozwalać się dotykać partnerowi - to również wspaniały sposób na doprowadzenie go na skraj szaleństwa z podniecenia. Tańcz blisko niego, ocieraj się o jego ciało, jednak nie pozwól się dotknąć, aż do końca striptizu.

Jak już dojdziesz do bielizny wówczas daj partnerowi kilka chwil na nacieszenie się widokiem a następnie podejdź do miejsca w którym siedzi, oprzyj stopę na oparciu jego krzesła i uwodzicielsko zacznij zwijać pończochy (najlepiej będą się nadawać do tego pończochy samonośne) a następnie ściągnij buty.

Teraz możesz usiąść okrakiem na swoim partnerze lub zacząć się o niego ocierać pośladkami, piersiami (tzw lap dance). Możesz również chwycić go za dłoń i zaprowadzić prosto do sypialni.

Najważniejszą rzeczą podczas striptizu jest to, aby czerpać z niego radość. Taniec erotyczny może bardzo wzmocnić związek dwojga ludzi. A więc na co czekasz?

Przeczytaj teraz: Jak znaleźć punkt G?
 4.3/5 (13 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie wiesz jak zrobić minetę? A może wiesz doskonale jak to się robi ale chcesz się upewnić? Dobra mineta może zdziałać...
Jak zrobić minetę?
Nie wiesz jak zrobić minetę? A może wiesz doskonale jak to się robi ale chcesz się...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt