Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Rękodzielnictwo > Origami > Jak zrobić serce origami?

Jak zrobić serce origami?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (54 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 14 
Jeśli chcesz podarować ukochanej osobie serduszko (nie tylko swoje własne) możesz śmiało wykonać je z papieru. To piękne serce z ozdobą na przodzie zachwyci najbardziej wybredną osobę. Możesz dołączyć je do prezentu lub zostawić gdzieś, gdzie dana osoba na pewno je znajdzie. Przy odrobinie precyzji i cierpliwości stworzysz małe dzieło.
Rzeczy, których potrzebujesz:
papier origami (do kupienia tutaj), kostka introligatorska (do kupienia tutaj), długopis, linijka, nożyczki.
1
Serce origami 1
Potrzebujesz prostokąta o wymiarach mniej więcej 21x8 centymetrów. Wytnij go z papieru origami.

Pozaginaj prostokąt tak, aby powstały zagięcia wzdłuż przerywanych linii widocznych na zdjęciu. Następnie rozłóż prostokąt.
2
Serce origami 2
Odwróć prostokąt i zrób zagięcia wzdłuż przerywanych linii, zaznaczonych na zdjęciu.
3
Serce origami 3
Ponownie odwróć prostokąt na druga stronę. Złóż jego boki jak widać na fotografii. Dzięki zrobionym wcześniej zagięciom nie powinno to stanowić problemu. Następnie złóż element na pół od prawej do lewej strony robiąc zagięcie wzdłuż przerywanej linii.
4
Serce origami 4
Zagnij rogi wzdłuż przerywanych linii, jak widać obok.
5
Serce origami 5
Odegnij teraz do prawej strony jedną zakładkę (zaginając ją wzdłuż przerywanej linii).
6
Serce origami 6
Otrzymasz kwadrat, którego rogi pozaginaj wzdłuż przerywanych linii widocznych na fotografii obok.
7
Serce origami 7
Następnie w każdy otrzymany element włóż czubek długopisu, aby pomógł Ci on rozchylić ścianki elementu i zagiąć go tak jak na zdjęciu – prawy górny róg. To samo zrób z pozostałymi trzema.
8
Serce origami 8
Otrzymasz cztery małe płaskie kwadraciki. Każdy wygnij tak jak pokazano na zdjęciu, wzdłuż linii.
9
Serce origami 9
A teraz zrób coś podobnego do tego co robiłaś w kroku 8. Rozchylając ścianki zagiętych elementów spłaszcz je, jak widać na zdjęciu. Powtórz z pozostałymi siedmioma elementami.
10
Serce origami 10
Tak powinien wyglądać efekt końcowy.
11
Serce origami 11
Odwróć element na druga stronę. Odegnij górną zakładkę wzdłuż przerywanej linii.
12
Serce origami 12
Odegnij teraz rogi po bokach.
13
Serce origami 13
Odwróć element. Serduszko gotowe. Możesz teraz śmiało wręczyć je ukochanej osobie.
 4/5 (54 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (9)

Jurek (Chicago) - 2015-02-04
TO SEDUSZKO swietnie wyglada zrobione z dolara (One Dollar). Jesli chcecie zrobic komus taki prezent, to goraco polecam ukladanie tego serduszka z instruktorem na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ozky7JMFPbg. Jestem wielkim fanem One Dollar Bill Origami i musze wam powiedziec, ze to serduszko jest jednym z najprostszych i jednoczesnie bardzo efektownych origami. skocznie na YouTube i sami zobaczcie, co mozna z Dollara ulozyc. Milej zabawy!!!!
Julka639 - 2013-11-11
ja się zgubiłam :/
esn7 - 2012-12-22
Fail
kunia123 - 2012-03-29
super serce i jakie proste :P
oli - 2012-02-13
nie rozumiem 13
Aga - 2012-02-09
Potrzebny jest prostokąt 21x9 :D
alba114 - 2011-05-31
łatwe i do ulu
malutkaR - 2011-04-06
WoW!! Jakie to proste:) super...
alba113 - 2011-03-20
uuuuuuuuuu jakie serce!!!!!!!!!!
 
<p>Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki, niż ręcznie robiony koszyczek wielkanocny! Wszytko czego...
Jak zrobić koszyczek wielkanocny z papieru?
Nie ma lepszego miejsca na Twoje kurczaczki i króliczki...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt