Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Poradnik Seksualny > Jak stymulować punkt G?

Jak stymulować punkt G?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jeśli chcesz, aby Twoja dziewczyna poczuła się naprawdę niesamowicie i nigdy nie spojrzała już na innego faceta, to musisz się nauczyć stymulowania jej punktu G i doprowadzenia jej w ten sposób do orgazmu. Wszystkie kobiety kochają również orgazm łechtaczkowy, jednak większość mężczyzn pieści łechtaczkę zbyt mocno, co w ogóle nie jest przyjemne. Orgazm punktu G jest bardzo mocnym orgazmem po którym Twoja kobieta będzie chciała go więcej i więcej. Nauka stymulacji punktu G nie jest trudna, jednak wymaga ona skupienia swojej uwagi na kobiecie. Zanim jednak zabierzesz się za pieszczoty musisz odpowiednio nawilżyć swoją dziewczynę. Możesz to zrobić żelem lub lubrykantem lub sprawić, że sama zrobi się mokra poprzez całowanie, pieszczenie ciała i piersi, dotykanie czułych punktów itd. A jak już będzie mokra to prosto do bazy! Poniżej znajdziesz dokładne wskazówki na temat stymulacji punktu G.
1
Powoli włóż do pochwy swój palec środkowy i wskazujący (jeśli kobieta nie jest bardzo ciasna). Palce ułóż w taki sposób, aby ich opuszki były skierowane do góry (w kierunku brzucha kobiety).
2
Jak już włożysz palce do pochwy, delikatnie je ugnij tak jakbyś pokazywał palcami "chodź tutaj".
3
Bardzo delikatnie masuj opuszkami palców górną część pochwy. Rób to delikatnie, ponieważ nie wiadomo jak bardzo jest unerwiona w tamtym miejscu Twoja kobieta i jak zareaguje na te pieszczoty.
4
Stymulowanie punktu G
Jeśli zobaczysz, że kobiecie się to podoba to powtarzaj swoje ruchy (do przodu, do tyłu, do przodu, do tyłu - jednak nie wyciągaj całkowicie palca z pochwy).
5
Stymulacja punktu G
Jak już kobieta będzie bardzo podniecona masowaniem górnej ścianki pochwy poczujesz coś jakby wypustkę. To właśnie jest punkt G. Jak już wyczujesz ten punkt to zacznij go systematycznie naciskać (tak jak przycisk), jednak pamiętaj, aby być w dalszym ciągu bardzo delikatnym.
6

Kilka uwag:

Nie masuj zbyt mocno. Mężczyźni w większości lubią mocne pieszczoty, jednak kobiety są inne. U kobiet w większości przypadków istnieje maleńka granica pomiędzy tym co je podnieca, a co jest dla nich nieprzyjemne. Stymulowanie punktu G jest prostą, ale bardzo efektywną metodą doprowadzenia kobiety do szczytu rozkoszy.

Jeśli chcesz jeszcze bardziej podniecić kobietę, wówczas podczas stymulowania punktu G dwoma palcami, masuj również jej łechtaczkę za pomocą kciuka tej samej ręki (ale bardzo delikatnie!).

 3.1/5 (44 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (3)

Berenika0 - 2014-03-16
W internecie jest darmowy kurs do pobrania na ten temat a także darmowa konferencja online, na której dowiecie się jeszcze więcej na interesujące was tematy związane z seksem, orgazmem, wytryskiem, itp. - http://mistrzseksu.pl/
Berenika0 - 2013-09-11
Jest kilka pozycji seksualnych, które umożliwiają stymulację punktu G, jednak trzeba zacząć od tego, że niewielu mężczyzn wie, gdzie go w ogóle szukać. Tutaj jest fajnie i w prosty sposób pokazane, jak go znaleźć i jak stymulować: http://www.youtube.com/watch?v=6sLRRSsqb5M
zenek50zenek - 2013-05-07
to wcale nie jest takie proste
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm łechtaczkowy mają one jeszcze możliwość...
Jak znaleźć punkt G?
Kobiety mają niesłychane szczęście. Pomimo, że większość kobiet osiąga orgazm...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt