Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Odnowa Biologiczna i SPA > Zabiegi na ciało > Jak naturalnie powiększyć piersi?

Jak naturalnie powiększyć piersi?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (68 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
W dzisiejszych czasach coraz więcej kobiet jest świadomych zagrożeń płynących z operacyjnego powiększania biustu oraz wstrzykiwania w piersi obcych substancji. Z tego powodu coraz częściej decydujemy się eksperymentować z medycyną naturalną oraz szukamy różnych ćwiczeń na większe piersi. Poniżej przedstawiam kilka ziół (które możliwe, że już znasz) oraz kilka innych metod na powiększenie piersi.
1
orzechy

Odżywianie

Są pewne produkty spożywcze, takie jak słodycze, biały cukier, kurczaki nafaszerowane hormonami, niektóre sztuczne dodatki do żywności, wyroby cukiernicze, po których mogą urosnąć piersi. Stają się one zwykle obwisłe i brak im jędrności. Poza tym wzrostowi piersi często towarzyszy dodatkowy tłuszczyk na brzuchu czy biodrach.

Z drugiej strony laktowegetarianizm (wegetarianizm połączony ze spożywaniem produktów mlecznych), z dużą ilością świeżych owoców i warzyw może przyczynić się do powiększenia piersi, a jednocześnie nie stanowi zagrożenia dla naszego zdrowia. Oprócz ogólnego odżywiania można polecić pewne produkty z półki zdrowej żywności, które mają wpływ na rozmiar piersi, a są to: czarne oliwki i oliwa z oliwek, soja, kiełki sojowe, koperek, kwiaty i nasiona, natka selera, orzechy, prażone orzeszki ziemne, ziarna słonecznika. Aby zobaczyć efekt, produkty te powinny być spożywane przez okres co najmniej 6 miesięcy.

2
anyż

Rośliny i zioła stymulujące hormony

Zioła mające wpływ na powiększenie piersi: nasiona kopru (Anethum graveolens), korzeń lukrecji (Glyciriza glabra), kwiaty bazylii (Ocimum basilicum), nasiona anyżu (Pimpinella anisum). Rośliny te powinny być rozgniecione na proszek, zmieszane w równych częściach i spożywane po jednej łyżeczce 3 razy dziennie przed posiłkami. Dobrze jest je przytrzymać pod językiem przez 15 minut po czym popić wodą.

Oprócz wyżej wymienionych bardzo dobre efekty dają kozieradka (Trigonella foenum-graecum L.) i czerwona koniczyna (Trifolium pratense L.). Ekstrakt z kozieradki zawiera w sobie duże ilości phyto estrogenów. Kozieradka pomaga w produkcji hormonów i ułatwia rozwój gruczołów sutkowych, w których jest estrogen chemiczny Trigonelline, znajdujący się właśnie w Kozieradce. Kozieradka potrafi powiększyć biust nawet o 3 rozmiary. Zarówno ekstrakt z kozieradki jak i z czerwonej koniczyny można zmieszać z balsamem do ciała i wcierać codziennie w biust.

Bardzo ważne! Kobiety cierpiące na łagodne nowotwory nie mogą spożywać lukrecji, zatem należy ją wyeliminować z powyższego zestawu ziół. Lukrecja zawiera substancje dające efekt estrogenny. W takim wypadku należy na tydzień przed miesiączką spożywać łyżeczkę sproszkowanej szałwii 3 razy dziennie.

3
masaż piersi

Masaż piersi

Najbardziej skuteczną techniką masażu na powiększenie piersi jest metoda doktora Chang:

  • Masaż jest wykonywany podczas siedzenia z prawą nogą ugiętą w taki sposób, że pięta dotyka rejonów cewki moczowej (łechtaczki). 

  • Ucisk pięty na cewkę moczową powinien być dość mocny. Masujemy obydwie piersi ruchami okrężnymi, delikatnie lecz intensywnie.

  • Masaż ten powinien być połączony z techniką wizualizacji. Utrzymując pewien stan podniecenia wyobrażamy sobie jak nasze piersi rosną, a następie są duże i piękne – takie jakie chcemy mieć.

Masaż z wizualizacją powinien być robiony codziennie.

4
olejki do masażu

Olejki do masażu

Naturalne wyciągi z pewnych roślin wmasowane w skórę piersi mają wpływ na ich wzrost. Wśród tych ekstraktów są:

  • Olejek z kiełków pszenicy – produkt ten można łatwo dostać we wszystkich sklepach z ziołami i niektórych aptekach. Olejek ten należy wcierać w piersi (po kilka kropel) raz do trzech razy dziennie. Dodatkowo jest on bogaty w witaminę E.

  • Olejek z kopru włoskiego. Olejek ten można zrobić samodzielnie poprzez rozcieńczenie sproszkowanych nasion kopru włoskiego w oleju (najlepiej w oliwie z oliwek). Standardowe proporcje to 30 gramów proszku z nasion i 200 ml oliwy z oliwek. Po moczeniu przez 3 tygodnie, olejek należy odfiltrować i wyrzucić resztki nasion. Olejek ten należy stosować 2-3 razy dziennie. Na początku stosowania może pojawić się u niektórych osób delikatny ból piersi (jest to naturalny sygnał ich wzrostu). Ból powinien zniknąć po 4-5 dniach kuracji.

 Do masażu używamy stosunkowo niewiele olejków. Można dodać więcej pod warunkiem, że pierwsza dawka została całkowicie wchłonięta przez skórę.

Bardzo ważne! Kobiety, które mają guzki na piersiach lub przechodzą stan zapalny, nie mogą używać tych olejków!

5
seks

Seks bez orgazmu

Seks jest tajną bronią kobiety, która chce być jeszcze piękniejsza i zmysłowa. Kiedy kobieta uprawia seks, w jej ciele rośnie ilość hormonów, a piersi nabierają objętości i stają się nabrzmiałe. Jest to zupełnie normalne. Jednak w chwili orgazmu piersi nagle stają się wiotkie, ilość hormonów spada i całe ciało traci nieco na jędrności i młodości.

Wniosek jest prosty: Jeśli chcesz mieć większe i piękniejsze piersi uprawiaj seks, jednak kontroluj ilość orgazmów. Badania wykazały, że kobiety, które uprawiają seks bez orgazmu mogą powiększyć objętość piersi nawet o 50%.

Wskazówki
  • Wybierz bezpieczne dla zdrowia suplementy na powiększanie biustu. Podczas wybierania tabletek na powiększanie biustu, pierwsze co musisz zrobić, to sprawdzić ich skład na opakowaniu. Pomimo tego, że ziołowe tabletki są najlepsze, musisz się upewnić, że ich skład jest bezpieczny dla twojego zdrowia. Jak już zaczniesz zażywać tabletki, uważnie obserwuj swoje ciało. Każdy organizm jest inny i różnie reaguje na pewne składniki. Aby mieć pewność co do składu wybranego suplementu, skonsultuj się ze swoim lekarzem.
Przeczytaj teraz: Jak powiększyć piersi?
 3/5 (68 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (29)

pgm93389 - 2016-09-09
Ja powiększyłam piersi w domu, naturalną metodą :) Możecie nie uwierzyć, ale zrobiłam to dzięki tej metodzie: naszepiersi.wordpress.com
niya - 2015-01-19
Może ktoś doradzi mi (100 razy już o to pytałam) jak naturalnie zmniejszyć piersi. Myślicie że to
taka wielka przyjemność dla kobiety mieć duży .Wiem ,wiem jestem stukniętą feministką to kobieta
ma sprawiać przyjemność mężczyżnie i poświęcać się dla niego bo pan i władca życzy sobie aby miała duży biust. Musi mieć duży nawet gdyby jej samej nie sprawiało to przyjemności. Jakoś nie
natrafiłam nigdy na artykuł jak naturalnie zmniejszyć biust .Wmawiacie komuś że to fajnie mieć
duży biust i podobać się prymitywnym facetom. Może jeszcze napiszecie artykuł że mały biust podoba się homoseksualistom a duży normalnym facetom.Skoro już chcecie przybodobać się prymitywom to idżcie na całość.
qwe - 2015-01-19
myjąc podłogę na kolanach można powiekszyc biust o 6% tak twierdzą uczeni z usa
kuternoga - 2015-01-19
A kobiety wierzą w te bzdety z ziołami i uciskaniem cewki moczowej i myślą, że powiekszą pierś :D Prawda jest taka, że tylko sport ujędrnia a masaże mogą się przyczynić gdyż stosuje się je nawet do masowania chorych aby uniknąć zaniku mięśni - to przynajmniej sprawdzone jest a nie jakiś bzdet o ziołach lukrecji :D
iko - 2015-01-19
ale ciemnogród :) zamiast seksu masturbacja :) ciekaw co na to faceci :)))
dsa - 2015-01-19
posikałem się ze śmiechu
dsa - 2015-01-19
posikałem się ze śmiechu
tyrystor - 2015-01-19
Ajajaj, cyce bomba, ale moja Aurelka miss Wszechświata piękniejsza, , do tego jest piękna, miła, ciepła i w ogóle bardzo fajna i cholernie ją kocham i nic dziwnego bo jest Aniołem !
W-SM - 2015-01-19
I na prawdę są tak głupie kobiety, które w to wierzą? :-o Masturbacja powiększa piersi?
Maria - 2015-01-19
jak zmniejszyć...duże nie odpowiednie zwłaszcza do drobnej figury, bo jak baba jak ulung to jeszcze ujdzie w tłumie...
igor - 2015-01-19
albo pakujcie klate na siłownia
kjgl - 2015-01-19
Nie ma to jak cycuś wysmarowany nasionkami kopru i oliwą, no chyba, że dwa cycusie...!!!!
borsuk - 2015-01-19
Jak powiedział Piłsudski; cycek nie penis stać nie musi.
powiekszator - 2015-01-19
myjcie czesciej podloge na kolanach
betka - 2015-01-19
Najlepszą i sprawdzoną osobiście metoda jest wywołanie sztucznej laktacji . Osobiście utrzymuję mleczko już prawie 4 lata i piersi powiększyły mi się z małego C na D ( 75D czasami E zależy od producenta stanika) . Ze ściąganiem mleka oczywiście umiar kilkanaście kropel rano i wieczorem. Dodatkowo piersi lekko podniosły się. Polecam.
Elian - 2015-01-19
Mycie podłogi na kolanach szmatą ,szrubrem. Pranie na tarce nad rzeką bądź nad wanną najskuteczniejsza metodą na piękne jędrne piersi
tommy - 2015-01-19
Naturalny sposób na powiększenie piersi to ciąża.
darco - 2015-01-19
Czy wy baby nie mace juz innych problemow na glowie przez ta wasza proznosc tylko sie zwiazki rozpadaja !!!
znafca;-) - 2015-01-19
ja wiem, ja wiem, ja wiem!!! Piersi najlepiej rosną w ciąży i w czasie karmienia! Bum ta da dam.....
neni - 2014-03-26
zenia37 - 2013-06-05
chcialam spytac czy taki olejek ktory zrobilabym sama z nasion kopru i oliwy mozna stosowac ,jesli podaje dziecku piers ale tylko do usypiania?
Dana - 2013-04-16

stosuję od krótkiego czasu zestaw szyszka chmielu 2x3, kozieradka 2x3, i czarnuszkę 1x3 . jak długo trzymać kurację?

żabka - 2013-02-18
Właśnie pracuję nad moimi walorami:):) muszę popróbować te sztuczki i zobaczymy czy będzie efekt:):)
skrzacik0007 - 2013-01-18
Ja tam najczęściej stosuje masaż u swojej dziewczyny :D
Karolinas - 2012-11-03
Aby pozwolić swojemu biustowi na odpowiedni wzrost trzeba koniecznie dobrać odpowiednią bieliznę, czyli biustonosz. Najlepiej zasięgnąć porady osoby pracującej w salonie z bielizną.
Iwona - 2012-10-16
Tabletki na powiększenie biustu te, które w składzie mają zioła też cuchną. Jestem akurat w trakcie takiej kuracji i po prostu trzeba zatkać nos :) Jednak jak coś fajnie działa, a nam zależy na efektach to warto się pomęczyć.
Patrycja - 2012-09-11
Drogie Panie... Kozieradka cuchnie :) Już lepiej mieć cycuszki małe, a pachnące niż wielkie i...no właśnie.
sexygrill - 2011-12-06
Dołączam się do prośby
kasia - 2011-05-31
ciekawy artykuł :-) proszę powiedzieć, jak przygotować ekstrakt z kozieradki?
 
Chciałabyś mieć piękną opaleniznę, ale mimo długich godzin spędzonych na słońcu przypominasz
Jak się opalać na brązowo?
Chciałabyś mieć piękną opaleniznę, ale mimo długich godzin spędzonych na słońcu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt