Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak spalić tłuszcz z ud?

Jak spalić tłuszcz z ud?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
 1 z 5 
Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.
 3.9/5 (27 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (8)

KarolinaTomaszewska - 2015-01-06
żeby ubyło z ud poza odchudzaniem, suplementacją http://www.acetomale.pl/ , odpowiednią dietą i aktywnością dobrze jest stosować odpowiednie kosmetyki i masaż. Kilka centymetrów mniej jest wtedy gwarantowane i wcale nie takie trudne.
patra - 2014-03-26
do tego jeszcze zabieg lipoza inekcyjna i będzie idealnie;) mnie bardzo pomógł! robiłam w centrum Wellderm we Wrocławiu
tadaa - 2014-03-13
L-karnityna w płynie jest najlepsza, należy pić ja kilka godzin przed treningiem. Picie bez wysiłku fizycznego nic nie da! L-karnityna robija nasz tłuszcz dzieki czemu mozemy go szybciej spalić podczas wysiłku. Jeśli chcecie starcić kilka cm z uda polecam masaże, np. banka chińaska można ja kupić w dowolnej aptece. Redukuje celulit i ujędrnia skórę. Kremy nic nie pomoga ponieważ nie mają możliwości wchłonić się tak głęboko. Wniosek: Od siedzenia figura się nie zrobi. Do dzieła!
Nieusatysfakcjonowana - 2013-07-25
niezbyt pomocne...
Nutella1107 - 2013-06-01
Nie jestem przekonana czy spalają tłuszcz czy bardziej rozwijają mięśnie.
gogo - 2013-05-28
skrzacik0007, a mięśnie co robią? palą tłuszcz. im więcej ich masz, tym łatwiej go palić.
skrzacik0007 - 2013-01-24
Nie jestem przekonany co do tych ćwiczeń że spalają tłuszcz z ud, bardziej rozwijają mięśnie
Karolinas - 2012-10-23
Aby pomóc sobie w spalaniu tłuszczu z okreslonej partii ciała - w tym przypadku z ud- możemy zaopatrzyć się w balsam z wartościami odżywczymi , z koenzymem q10 i l-karnityną. Dodatkowo pozostawia on przyjemne uczucie chłodu. Cena to od około 15 zł wzwyż :)
W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o figurze typu jabłko walczą w oponką...
Jak odchudzić uda?
W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub