Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Fitness > Cardio > Jak spalić tłuszcz z ud?

Jak spalić tłuszcz z ud?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 3.8/5 (33 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Czy należysz do jednych z tych osób, które walczą z tłuszczem na udach? Tłuszcz na udach odkłada się dookoła ud oraz w okolicach pośladków. Zanim zaczniesz czytać dalej, musisz wiedzieć, że nie ma sposobu na to, aby spalić tłuszcz wyłącznie z ud. Aby schudnąć w udach, musisz stracić sporo tłuszczu w całym ciele - tylko w taki sposób odejmiesz sobie kilka centymetrów w udach. Jeśli chcesz schudnąć z ud, musisz oprócz ćwiczeń na nogi wykonywać również ćwiczenia odchudzające (kardio). Jeśli wydaje ci się, że po ćwiczeniach będziesz mieć jeszcze grubsze uda z powodu wzrostu masy mięśniowej, to nie denerwuj się - jeśli ćwiczenia będą wykonywane prawidłowo, to stracisz niechciany tłuszczyk i centymetry.
 3.8/5 (33 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (11)

tadaa - 2015-05-25
Ważne aby mieć umiar w odchudzaniu. Najlepiej robić to świadomymi ćwiczeniami. Noga wyrzeźbiona jest zawsze zgrabniejsza.
HeronX - 2015-05-13
Ludzie, nie dajcie się ogłupić. Tłuszcz na biodrach i udach u kobiety jest objawem zdrowia, a ponadto świadczy o kobiecości sylwetki+jest sexy i piękny. To tłuszcz na brzuchu, twarzy i ramionach jest groźny i szpetny.
Grzegorz - 2015-04-07
Nie da się spalać tłuszczu z wybranej przez nas partii ciała. Spalanie tłuszczu ma charakter globalny dla organizmu.
KarolinaTomaszewska - 2015-01-06
żeby ubyło z ud poza odchudzaniem, suplementacją http://www.acetomale.pl/ , odpowiednią dietą i aktywnością dobrze jest stosować odpowiednie kosmetyki i masaż. Kilka centymetrów mniej jest wtedy gwarantowane i wcale nie takie trudne.
patra - 2014-03-26
do tego jeszcze zabieg lipoza inekcyjna i będzie idealnie;) mnie bardzo pomógł! robiłam w centrum Wellderm we Wrocławiu
tadaa - 2014-03-13
L-karnityna w płynie jest najlepsza, należy pić ja kilka godzin przed treningiem. Picie bez wysiłku fizycznego nic nie da! L-karnityna robija nasz tłuszcz dzieki czemu mozemy go szybciej spalić podczas wysiłku. Jeśli chcecie starcić kilka cm z uda polecam masaże, np. banka chińaska można ja kupić w dowolnej aptece. Redukuje celulit i ujędrnia skórę. Kremy nic nie pomoga ponieważ nie mają możliwości wchłonić się tak głęboko. Wniosek: Od siedzenia figura się nie zrobi. Do dzieła!
Nieusatysfakcjonowana - 2013-07-25
niezbyt pomocne...
Nutella1107 - 2013-06-01
Nie jestem przekonana czy spalają tłuszcz czy bardziej rozwijają mięśnie.
gogo - 2013-05-28
skrzacik0007, a mięśnie co robią? palą tłuszcz. im więcej ich masz, tym łatwiej go palić.
skrzacik0007 - 2013-01-24
Nie jestem przekonany co do tych ćwiczeń że spalają tłuszcz z ud, bardziej rozwijają mięśnie
Karolinas - 2012-10-23
Aby pomóc sobie w spalaniu tłuszczu z okreslonej partii ciała - w tym przypadku z ud- możemy zaopatrzyć się w balsam z wartościami odżywczymi , z koenzymem q10 i l-karnityną. Dodatkowo pozostawia on przyjemne uczucie chłodu. Cena to od około 15 zł wzwyż :)
W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o figurze typu jabłko walczą w oponką...
Jak odchudzić uda?
W zależności od typy figury, kobiety mają zazwyczaj dwa poważne problemy. Panie o...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Józefa Niziołek
  • Elżbieta Małgorzata Nowicka
  • Ania Helak
  • Edward Wozniak
  • Bozena Jaszczyk
  • Kuba Magoń
  • Sylwester Niemierka
  • Justyna Podgórska
  • Michal Markiewicz
  • Jakub Skiba
  • Aneta Zwierzchowska
pasożyt