Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Sprzątanie > Sprzątanie łazienki > Jak szybko posprzątać dom?

Jak szybko posprzątać dom?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.1/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chyba każdy marzy o poznaniu tajemnicy szybkiego posprzątania mieszkania czy domu. Zazwyczaj porządki zajmują nam cały dzień. Przeczytaj jak szybko i efektywnie można sprzątać poszczególne pomieszczenia w domu, a zaoszczędzić na czasie, który możesz poświęcić swoim ulubionym zajęciom lub rodzinie.
1
korytarz

KORYTARZ

Wynieś wszystko co nie powinno się w nim znajdować. Korytarze i ganki czasami lubimy sobie zamienić w małe składziki i w ciągu tygodnia. Każdy zawsze coś w nim zostawi. Wynieś to wszystko.

2
Pamiętaj, żeby za każdym razem po wejściu do domu zostawiać klucze w jednym miejscu tak, aby nie musieć ich później szukać po całym mieszkaniu. Wyrób w sobie taki nawyk.
3
Sezonowe rzeczy przechowuj w piwnicy lub wszelakiego rodzaju schowkach. Buty, płaszcze, gadżety, sprzęty. Nie powinny się plątać nieużywane. A jeśli się je schowa to się lepiej zachowają i nie zniszczą.
4
salon

SALON/POKÓJ DZIENNY

Zawsze kładź gazety w jedno miejsce. Składaj je na specjalnym gazetniku. Gdy się zapełni zostaw 2-3 najnowsze, a reszty się pozbądź. Najlepiej na makulaturę.

5
Uporządkuj też biblioteczkę z książkami i płytami. Ułóż je ładnie i równo. Na pewno masz je w lekkim nieładzie. Najlepiej jeśli ułożysz książki i płyty alfabetycznie. Wtedy nie będziesz mieć problemów z ich zlokalizowaniem.
Jak czyścić łóżka i pościel?
Jak wykorzystać olejek z mięty pieprzowej w domu?
Jak utrzymać porządek w domu?
Jak czyścić stal nierdzewną?
 3.1/5 (29 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (4)

jina - 2014-12-15
Porady jak dla mnie nie mają nic wspolnego z szybkim i efektownym sprzątaniem. Raczej chodzi tu o to by zrobic wiecej miejsca.
Pan Jacek - 2014-11-03
Jako zawodowy sprzątacz stwierdzam, że powyższe rady nie przyczyniają sie do szybkiego i efektywnego sprzątania, ale do utrzymania tak zwanego bieżącego porządku. Efektywne i szybkie sprzątanie wymaga sporej wprawy i pewnej ciągłości logicznej wszystkich czynności, które sie na owo sprzątanie składają.
Izabela - 2014-07-14
Punkt nr 16 - głupota, właśnie, że każdy powinien mieć swoje kosmetyki dopasowane do swojego rodzaju skóry, włosów, zębów itp. No nie gadajcie, że jak jedna osoba chce używać pasty wybielającej to musi z niej korzystać również ktoś kto ma słabe zęby i przez co będą one jeszcze słabsze i będą się kruszyć, a odżywka do włosów? jak jeden ma suche włosy, drugi przetłuszczające się to... jak dogodzić, żeby nikomu nie zaszkodzić??
kosmetyk to taka rzecz którą każdy powinien dopasować do swoich potrzeb, a zawsze to można zamontować dodatkowe półeczki przy większej ilości domowników. Porządki porządkami, ale dbanie o siebie to co innego. Co z tego, że ktoś będzie miał w łazience mało kosmetyków skoro będzie wyglądał jak niezadbany łach?
Edi - 2012-04-06
To nie pomaga.
Szybkie sprzątanie nie polega na zamontowaniu jakiś haczykó czy też postawienia szafki nocnej !!!
Szampon jest wspaniałym wynalazkiem i doskonale spełnia się w swojej roli,  czyli czyści nasze włosy i głowy najlepiej...
Jak w nietypowy sposób wykorzystać szampon?
Szampon jest wspaniałym wynalazkiem i doskonale spełnia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Krzysztof Zbrożek
  • Agnieszka Mituta
  • AnJa Domoradzka
  • Dawid Owczarek
  • Lidia Misztak
  • Joanna Jeruzalem
  • Maria Januszewska
  • Adam Kielbowicz
  • Roman Bednarski
  • Pau Lincia
  • Tomczyk Dariusz
pasożyt