Tutaj jesteś: Dziecko > Dzieci > Opiekunki do Dzieci > Jak opiekować się chorym dzieckiem?

Jak opiekować się chorym dzieckiem?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jako rodzic czasami możesz czuć się bezradna kiedy Twoje dziecko jest chore. Nie możesz jednym pstryknięciem palców sprawić, że choroba minie. Ale możesz pocieszać swoje dziecko i być zawsze przy nim w tym ciężkim czasie. Przewidywanie potrzeb dziecka na pewno pomoże my przetrwać okres choroby niezależnie od tego, czy to zwykłe przeziębienie czy coś poważniejszego.
1
Podczas każdej choroby dziecko czuje duży dyskomfort. Potrzebuje też wiele odpoczynku, aby jego małe ciałko mogło się wtedy regenerować i walczyć z infekcją. Ułóż więc dziecku wygodnie poduszki i przygotuj łóżeczko, aby było mu miło i przytulnie. Dostosuj również odpowiednią ilość koców, którymi przykryjesz dziecko. Nie może mu być za gorąco, ale też nie za zimno. Jednak musi koniecznie się wygrzać.
2
Pokaż dziecku, że jesteś ciągle dla niego. Okazuj mu uwagę, trzymaj za rękę jeśli tego chce.
3
Chore dziecko musi zostać w domu, aby choroba się bardziej nie rozwinęła i nie rozprzestrzeniła. Ale kiedy jest przykute w domu do łóżka strasznie mu się nudzi. Pozwól więc dziecku oglądać filmy, telewizję, ale nie zapomnij o książkach. Otocz go jego ulubionymi zabawkami. Jeśli dziecko jest za małe, aby samemu czytać pamiętaj o tym, żeby poczytać mu jego ulubioną bajkę. Śpiewajcie razem. W miarę jak dziecko poczuje się lepiej powoli włączaj do tych rozrywek gry, aby szybciej minął Wam czas.
Jak poznać, że dziecko jest chore?
Jak nauczyć dziecko myć zęby?
Jak wybrać nianię dla dziecka?
Jak korygować wadliwą wymowę głosek
 5/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Wychowywanie dzieci to szlachetna i przyjemna, ale nie zawsze łatwa misja. Maluchy wymagają szczególnej opieki i pomocy...
Triki i sztuczki ułatwiające życie rodzicom
Wychowywanie dzieci to szlachetna i przyjemna, ale nie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
pasożyt