Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Dekoracje Bożonarodzeniowe > Jak udekorować pokój gościnny na Święta Bożego Narodzenia?

Jak udekorować pokój gościnny na Święta Bożego Narodzenia?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.2/5 (399 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Dekorowanie mieszkania czy domu na święta Bożego Narodzenia, może być bardzo zabawnym i przyjemnym czasem spędzonym wspólnie z całą rodziną. Każdy z domowników może uczestniczyć w robieniu dekoracji lub wieszaniu gotowych stroików. Pokój, w którym stawiamy choinkę jest najczęściej pokojem, w którym jemy kolację wigilijną i spędzamy czas w gronie rodzinnym. Poniżej podajemy nasze pomysły na dekorację pokoju.
1
Bożonarodzeniowa narzuta na łóżko
Zdecyduj, w jakim stylu chciałabyś udekorować pokój. Czy dekoracja ma być w podobnym stylu do dekoracji choinki, czy ma być w jednym wybranym kolorze itp.

Zacznij od mebli wypoczynkowych. Narzuty i poduszki na sofy, wersalki i fotele – wybierz odświętne, świąteczne kolory. Jeżeli zdecydujesz się na gładkie, proste wzory, będziesz także mogła je wykorzystać na inną okazję.
2
Świąteczne narzuty na krzesła
Zadbaj o ciekawe narzuty na krzesła w różne bożonarodzeniowe wzory.
3
Zasłony bożonarodzeniowe
Powieś ciężkie zasłony, które udrapujesz lub podepniesz. Odmienią one całkowicie charakter pokoju. Nadadzą mu przytulności i odświętnego wyglądu szczególnie, jeśli będą miały jakiś świąteczny wzór. Nie muszą to być drogie zasłony, poszukaj w sklepach, które wyprzedają resztki różnych tkanin.
4
Świece z motywem świątecznym
Poustawiaj świeczniki ze świeczkami, lub świece z różnymi motywami świątecznymi. Nadadzą one ciepła i złagodzą kolory w pokoju.
5
Prezenty pod choinką
Kartonowe pudełka popakuj w kolorowy ozdobny papier do pakowania prezentów. Poustawiaj w różnych miejscach pokoju i pod choinką.

Siedząc w pokoju nie zapomnij włączyć kolęd, które wypełnią pokój bożonarodzeniową nutą, pozwolą rozkoszować się świątecznymi dniami i zapachem choinki.
 3.2/5 (399 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Karo - 2015-12-21
własnie ja się zastanawiam czy gwiazda betlejemska to już nie jest przeżytek ?
Goość . - 2011-12-18
Świetne ! ; ) .
Sposób robienia tej choinki jest bardzo podobny do robienia bombek z muliny. Dekoracja ta jest zatem bardzo prosta do...
Jak zrobić choinkę z muliny?
Sposób robienia tej choinki jest bardzo podobny do robienia bombek z muliny. Dekoracja...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt