Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Naturalne sposoby na ból głowy

Naturalne sposoby na ból głowy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne i męczące. Większość bóli głowy pojawia się nagle i szybko nabiera na sile. Gdy boli nas głowa czujemy się ospali, jesteśmy rozdrażnieni. Większość bóli jest ciągła, towarzyszy im nierzadko uczucie zmęczenia i ogólne zniechęcenie. Możemy być też podrażnieni przez nadmierne światło czy hałas, czujemy wysokie ciśnienie w głowie. Czy można temu zaradzić w naturalny sposób, aby nie połykać garści tabletek? Oczywiście, że tak. Potrzebne informacje znajdziesz poniżej.
1

Cytryna. Wyciśnij sok z trzech lub czterech plasterków cytryny do szklanki herbaty. Wypij. Powinno przynieść prawie natychmiastową ulgę. Nie lekceważmy również skórki z cytryny. Na ogół się ją wyrzuca. Ale możesz ją rozetrzeć w moździerzu na papkę. W tej formie nałóż skórkę na czoło. Powinno pomóc.

2

Jabłko. Jabłka sprawdzają się w uśmierzaniu bóli głowy wszelkiego rodzaju. Przekrój jabłko na pół i usuń gniazdo nasienne. Również ogonek i wszystkie części jabłka, których nie jesz. Zostaw jednak skórkę. Jeśli nękają Cie bóle głowy jedz tak przygotowane jabłko codziennie rano na pusty żołądek z odrobiną soli. Kontynuuj przez około tydzień.

3

Henna. Odkryto, że kwiat henny jest bardzo pomocny przy bólach głowy spowodowanych zbyt długim przebywaniem na słońcu lub generalnie podczas upałów. Henna (kwiat) powinna być roztarta z octem i nałożona na czoło. Ból głowy powinien ustąpić.

4

Cynamon. On z kolei uśmierzy bóle głowy spowodowane przebywaniem w chłodzie. Przygotuj pastę z cynamonu zmieszanego z wodą. Nałóż cynamonową papkę na skronie. Czekaj na rezultaty, powinny przyjść dość szybko.

5

Majeranek. Uśmierzy ból spowodowany zdenerwowaniem i stresem. Zaparz majeranek i zrób sobie z niego herbatkę. Wypij na ciepło.

6

Rozmaryn. Jeśli boli Cię głowa z przechłodzenia organizmu, zaparz sobie garść rozmarynu w litrze wody. Przelej do miseczki. Nałóż ręcznik na głowę, nachyl się nad zaparzonym rozmarynem i inhaluj się tak długo, ile wytrzymasz.

Jakie są rodzaje bólu głowy i ich objawy?
Jak leczyć migrenę oczną?
6 najlepszych domowych sposobów na uśmierzenie bólu głowy
Jak przetrwać atak migreny?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nikt nie lubi skarżyć się na ból głowy a nawet o nim myśleć. To uczucie często napawa lękiem i każdy stara się go...
Jak uśmierzyć ból głowy?
Nikt nie lubi skarżyć się na ból głowy a nawet o nim myśleć. To uczucie często...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Kasia Szyszka
  • Olga Kosiec
  • Halina Otto
  • Jacek Zarzycki
  • Anna Blacha
  • Jerzy Krystkowiak
  • Edward Gruszka
  • Bożena Szymczak
  • Iwona Łatwińska
  • Rafal Domino
  • Lidia Dziwak
pasożyt