Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Bóle Głowy > Naturalne sposoby na ból głowy

Naturalne sposoby na ból głowy

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
Chyba nikt nie znosi bólu głowy. Jest to bardzo nieprzyjemne i męczące. Większość bóli głowy pojawia się nagle i szybko nabiera na sile. Gdy boli nas głowa czujemy się ospali, jesteśmy rozdrażnieni. Większość bóli jest ciągła, towarzyszy im nierzadko uczucie zmęczenia i ogólne zniechęcenie. Możemy być też podrażnieni przez nadmierne światło czy hałas, czujemy wysokie ciśnienie w głowie. Czy można temu zaradzić w naturalny sposób, aby nie połykać garści tabletek? Oczywiście, że tak. Potrzebne informacje znajdziesz poniżej.
1

Cytryna. Wyciśnij sok z trzech lub czterech plasterków cytryny do szklanki herbaty. Wypij. Powinno przynieść prawie natychmiastową ulgę. Nie lekceważmy również skórki z cytryny. Na ogół się ją wyrzuca. Ale możesz ją rozetrzeć w moździerzu na papkę. W tej formie nałóż skórkę na czoło. Powinno pomóc.

2

Jabłko. Jabłka sprawdzają się w uśmierzaniu bóli głowy wszelkiego rodzaju. Przekrój jabłko na pół i usuń gniazdo nasienne. Również ogonek i wszystkie części jabłka, których nie jesz. Zostaw jednak skórkę. Jeśli nękają Cie bóle głowy jedz tak przygotowane jabłko codziennie rano na pusty żołądek z odrobiną soli. Kontynuuj przez około tydzień.

3

Henna. Odkryto, że kwiat henny jest bardzo pomocny przy bólach głowy spowodowanych zbyt długim przebywaniem na słońcu lub generalnie podczas upałów. Henna (kwiat) powinna być roztarta z octem i nałożona na czoło. Ból głowy powinien ustąpić.

4

Cynamon. On z kolei uśmierzy bóle głowy spowodowane przebywaniem w chłodzie. Przygotuj pastę z cynamonu zmieszanego z wodą. Nałóż cynamonową papkę na skronie. Czekaj na rezultaty, powinny przyjść dość szybko.

5

Majeranek. Uśmierzy ból spowodowany zdenerwowaniem i stresem. Zaparz majeranek i zrób sobie z niego herbatkę. Wypij na ciepło.

6

Rozmaryn. Jeśli boli Cię głowa z przechłodzenia organizmu, zaparz sobie garść rozmarynu w litrze wody. Przelej do miseczki. Nałóż ręcznik na głowę, nachyl się nad zaparzonym rozmarynem i inhaluj się tak długo, ile wytrzymasz.

Jak zapobiegać migrenie?
Jak uśmierzyć ból głowy?
Jak naturalnie leczyć ból głowy?
Jak zapobiegać bólom głowy?
 5/5 (2 ocen)
Oceń 
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Są środki inne niż tabletki przeciwbólowe na pozbycie się bólu głowy. Zresztą, tabletka to nie wszystko. Jeśli nie...
Jak zapobiegać bólom głowy?
Są środki inne niż tabletki przeciwbólowe na pozbycie się bólu głowy. Zresztą...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Dołącz do nas!
Tipy.pl to źródło pełne porad, pomysłów i inspiracji.

  • Krzysztof Częczek
  • Raisa Rucinska
  • Artur Ogonowski
  • Marek Koźlak
  • Barbara Grychowska
  • Kinami Kanema
  • Mirosław Jackowiak
  • Hubert Paszek
  • Agnieszka Malinowska
  • Marcin Karwowski
  • Jolanta Mazgaj
  • Beata Górska
  • Radzio Mych
  • Ewa Sobkowiak
  • Irek Dziegielewski
  • Paulina Adamczyk
  • Krystyna Kordowska
  • Wanda Markuzel
  • Anna Weiss
  • Beata Kowalik
  • Wanda Siekierka
  • Waldek Falinski
  • Grzegorz Kozioł
  • Ewa Kaczmarek
  • Krystyna Feluś
  • Krzysztof Jeziorski
  • Stella Lipski Kolodziej
  • Borys Tumidajewicz
  • Elżbieta Sterkowiec
  • Zofia Bucka