Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Naprawy Domowe i Remonty > Tapetowanie > Jak usunąć klej z tapety?

Jak usunąć klej z tapety?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (245 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Jak już usunąłeś tapetę, zastanawiasz się, jak pozbyć się pozostałego na ścianach kleju? Nic się nie martw, poniżej znajdziesz wskazówki krok po kroku, żeby pozbyć się problemu. Zatem, do dzieła.
Rzeczy, których potrzebujesz:
wiaderko, ciepła woda, płyn do mycia naczyń, gąbka myjka, gąbka kąpielowa, szczotka do naczyń, druciana myjka do naczyń, stare ręczniki.
1
Usunięcie kleju po tapecie jest bardzo proste. Niestety zabiera to dużo czasu i jest to trochę brudna robota. Pracuj na małej powierzchni ściany naraz.
2
Połóż na podłogę pod ścianą, na której pracujesz stare ręczniki. Ochronią podłogę.
3
Wypełnij wiaderko ciepłą lub gorącą wodą. Woda szybko wystygnie, więc wypełnij wiadro wodą w jak najwyższej temperaturze, jaką Twoje ręce mogą znieść. Nie poparz się.
4
Wlej do wody łyżkę płynu do mycia naczyń. Odtłuści od ścianę i pomoże łatwiej usunąć klej.
5
Za pomocą gąbki do naczyń zacznij myć ścianę.
6
Jeśli klej naprawdę mocno się trzyma i sama gąbka do naczyń nie wystarczy posłuż się drucianą myjką czy szczotką, aby zeskrobać klej ze ściany. Pamiętaj, że woda powinna być cały czas bardzo ciepła. W razie potrzeby wymień wodę.
7
Jak już zeskrobiesz cały klej i wyczyścisz całą ścianę, wymień wodę z płynem na czystą wodę.
8
Chwyć za nieużywaną do tej pory gąbkę kąpielową i delikatnie umyj ścianę. Chodzi o to, aby usunąć wodę z płynem ze ściany.
9
Zanim cokolwiek zrobisz na ścianie pozwól jej całkowicie wyschnąć.
Jak udrożnić rury?
Jak udrożnić rury sodą oczyszczoną?
Jak wymienić głowicę w baterii?
Jak kłaść panele podłogowe?
 4/5 (245 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

dno - 2017-03-20
art to dno, tytul "jak zmyc klej z tapety" a opisane jest jak usunac klej ze sciany po zdjeciu tapety!!
 
Zanim przystąpisz do naklejania fototapety dokładnie ją obejrzyj czy nie ma wad. Jeśli są to ją wymień na nową....
Jak nakleić fototapetę?
Zanim przystąpisz do naklejania fototapety dokładnie ją obejrzyj czy nie ma wad. Jeśli...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt